امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تجربه داشتن حجاب برای زنان آمریکایی

#1
به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” ابنا” ، در ماه های اخیر که تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا آغاز شده است، ترویج اسلام هراسی از سوی برخی نامزدهای این انتخابات، به خصوص «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، به شدت افزایش یافته است. علاوه بر این، رفتارهای خشونت آمیز تروریست […]


تجربه داشتن حجاب برای زنان آمریکایی 1


به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” ابنا” ، در ماه های اخیر که تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا آغاز شده است، ترویج اسلام هراسی از سوی برخی نامزدهای این انتخابات، به خصوص «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، به شدت افزایش یافته است. علاوه بر این، رفتارهای خشونت آمیز تروریست ها به نام اسلام، بر پیچیده شدن بیشتر اوضاع کمک بسزایی کرده است. در آخرین نمونه آن، مردی ۲۹ ساله که تبعه آمریکا – افغانستان محسوب می شد و خود را مسلمان می دانست، با حمله به کلوبی در ایالت فلوریدا، ۴۹ نفر را کشته و ۵۲ تن را مجروح کرد. «محمد شلابی» متخصص قلب و عضو یکی از مراکز اسلامی آمریکا در اظهاراتی گفت: باید خود ما مسلمانان اقدام به شناساندن خود به دیگران کنیم، پیش از آنکه دیگران اقدام به شناساندن ما به جامعه نمایند.

وی در ادامه افزود: هر یک از ساکنان آمریکا که فرصتی داشته اند تا با مسلمانان نشست و برخاست کنند، نظر مساعدی نسبت به آنان داشته اند، این در حالی است که آمارها نشان می دهد، ۷۰ درصد از مردم آمریکا تاکنون هیچ ارتباط نزدیکی با مسلمانان نداشته اند و هیچ تعریفی از اسلام و مسلمانان، جز آنچه رسانه های تبلیغ می کنند، در ذهن ندارند.
این مسلمان ساکن آمریکا و متخصص قلب با اعلام این مطلب تاکید کرد: بسیاری از مردم آمریکا اطلاعات خود را از طریق رسانه ها کسب می کنند و آنچه این روزها در رسانه ها در مورد اسلام مطرح می شود، چیزی جز تبلیغ اسلام هراسی و ایجاد هراس نسبت به اسلام نیست. شلابی که خود از اعضای اصلی یکی از فعال ترین مرکز اسلامی آمریکا، مستقر در هوستون، است برای تلطیف فضا علیه مسلمانان، اقدام به راه اندازی برنامه ای با نام «هماسایگان مسلمان خود را بشناس» کرده است و شرکت کنندگان در این برنامه، از نزدیک با تعالیم اسلامی آشنا می شوند و با مسلمانان برخورد چهره به چهره داشته و این فرصت برای دختران و زنان آمریکایی فراهم می شود تا از پوشش اسلامی زنان مسلمان استفاده کرده و آن را تجربه کنند. برنامه مذکور که با استقابل خوبی روبرو شده است، در شبهای ماه مبارک رمضان در یکی از کتابخانه های هوستون برگزار می شود و علاوه بر بخش های مختلفی که سبب آشنایی شرکت کنندگان با اسلام و مسلمانان می شود، از آنان پذیرایی شده و شرکت کنندگان می توانند بر سر سفره افطار مسلمانان حاضر شوند. همچنین شرکت کنندگان می توانند از نزدیک با نماز جماعت مسلمانان آشنا شده و شاهد آن باشند. گفتنی است مسلمانان کشور های غربی و به خصوص آمریکا، در سالهای اخیر سخت ترین دوران خود را می گذرانند و هر روز شاهد مشکلات جدیدی هستند که از سویی مسلمانان افراطی و از سوی دیگر نژادپرستان غربی، برای آنان ایجاد می کنند.
 انتهای پیام/
پاسخ
 سپاس شده توسط ترنج 15 ، امیر0012
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست وزیررفاه از دیوان محاسبات برای برقراری حق عائله‌مندی زنان مجرد
  دختران بی حجاب در سواحل شمال ایران (عکس)>_<
  ریحانه پارسا کشف حجاب کرد !!!!!!!!
  پسر دانشجویی که درد زایمان طبیعی را تجربه کرد! + تصاویر
  ابتلا و مرگ کرونا در مردان بیشتر از زنان / علایم شدید کووید-۱۹ در سیگاری‌ها
  جنجال عکس عجیب سلبریتی ایرانی با نظامیان آمریکایی (عکس)
  آمریکایی‌ها بعد از دو سال خروج از برجام، هنوز به اشتباه خود پی نبرده‌اند!
  روزنامه آمریکایی: دولت جدید عراق بهترین گزینه واشنگتن
  سازمان حقوقی آمریکایی: امارات به نقض حقوق بشر افتخار می‌کند
  در استان "کِبکِ" کانادا زنان بیشتر قربانی کرونا می‌شوند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان