امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فصل آخر Game of Thrones مُمکن است تا قبل از 2019 پخش نشود!

#1
Brick 
فصل آخر Game of Thrones ممکن است تا قبل از 2019 پخش نشود ...

یک خبر نچدان خوب برای طرفداران تخت آهنین: هشتمین و آخرین فصل از سریال پرطرفدار و بی نظیر Game of Thrones (بازی تاج و تخت) ممکن است تا قبل از سال ۲۰۱۹ روی آنتن نرود. در مصاحبه با Entertainment Weekly، مدیر برنامه ریزی شبکه ﺍﭺﺑﯽﺍﻭ، کیسی بلویس اعلام کرد که هنوز چیزی دقیقا معلوم نشده اما این امکان وجود دارد که طرفداران مجبور شوند یکسال بیشتر برای تماشای فصل پایانی صبر کنند. در واقع تمام این ها به دو شورانر سریال، ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺑﻨﯿﺎﻑ و ﺩﯼ. ﺑﯽ. ﻭﺍﯾﺲ بستگی دارد که چقدر زمان برای ساخت فصل هشتم نیـاز دارنـد.
کیسی بلویس در مورد گفت: “آنها باید اپیزودها را بنویسند و با برنامه تولید کنار بیایند… ما حس بهتری خواهیم داشت زمانی که در نگارش پیشرفتی داشته باشند…”
با این حساب ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺑﻨﯿﺎﻑ و ﺩﯼ. ﺑﯽ. ﻭﺍﯾﺲ وقت کافی دارند تا شش اپیزود پایانی را بسازند و هیچ عجله ای وجود ندارد. بنابراین ممکن است فصل هشتم سال آینده میلادی پخش شود و شاید هم در سال ۲۰۱۹، هنوز دقیقا معلوم نیست. کیسی همچنین تایید کرد که ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑهای Game Of Thrones – مدتی است خبرهایی از آنها می شنوید – اکنون در حال توسعه هستند اما تنها زمانی روی آنتن می روند که کار فصل هشتم به پایان برسد.
کیسی اعلام کرد که در حال حاضر تمام تمرکز شبکه HBO بر این است که به Game Of Thrones تمام توجه و منابع لازم را بدهد، بجای اینکه خیلی بر روی چند ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ ﭘﯿﺶﺩﺭﺁﻣﺪی که اکنون در حال توسعه هستند تمرکز کند [آسیاب به نوبت!!]. او اضافه کرد: “ما می خواییم بر فصل ۷ و ۸ تمرکز کنیم… اگر هر کدام از این ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪها قبول شوند، شما قرار نیست چیزی را نزدیک به پایان فصل هشتم روی آنتن مشاهده کنید….”
کیسی دوباره یادآوری کرد که ﻭﺍﯾﺲ و ﺑﻨﯿﺎﻑ قرار نیست دخالتی در تولید ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑها داشته باشند. در این مورد گفت: “آنها می خواهند به عنوان یک طرفدار از سریال لذت ببرند و نمی خواهند درباره ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪها و مسائل تولید نگران باشند.”
از ستارگان اصلی فصل جدید سریال Game Of Thrones می توانیم به ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ (X-Men: Days of Future Past) در نقش ﺗﯿﺮﯾﻮﻥ ﻟﻨﯿﺴﺘﺮ، ﻧﯿﮑﻮﻻﯼ ﮐﺎﺳﺘﺮ-ﻭﺍﻟﺪﻭ (Oblivion) در نقش ﺟِﯿﻤﯽ ﻟﻨﯿﺴﺘﺮ، ﻟﯿﻨﺎ ﻫﯿﺪﯼ (Pride and Prejudice and Zombies) در نقش ﺳﺮﺳﯽ ﻟﻨﯿﺴﺘﺮ، ﺍﻣﯿﻠﯿﺎ ﮐﻼﺭﮎ (Terminator Genisys) در نقش ﺩﻧﺮﯾﺲ ﺗﺎﺭﮔﺮﯾﻦ‏، ﮐﯿﺖ ﻫﺮﯾﻨﮕﺘﻮﻥ (Pompeii) در نقش ﺟﺎﻥ ﺍﺳﻨﻮ‏، ﺳﻮﻓﯽ ﺗﺮﻧﺮ (X-Men: Apocalypse) در نقش ﺳﺎﻧﺴﺎ ﺍﺳﺘﺎﺭﮎ، ﻣﯿﺴﯽ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ (iBoy) در نقش ﺁﺭﯾﺎ ﺍﺳﺘﺎﺭﮎ، ﻟﯿﺎﻡ ﮐﺎﻧﯿﻨﮕﻬﺎﻡ در نقش ﺳِﺮ ﺩﺍﻭﺱ ﺳﯿﻮﺭﺙ، ﺍﯾﺎﻥ ﮔﻠﻦ (Lara Croft: Tomb Raider) در نقش ﺟﻮﺭﺍﻩ ﻣﻮﺭﻣﻮﻧﺖ، ﺍﯾﺰﺍﮎ ﻫﻤﭙﺴﺘﺪ ﺭﺍﯾﺖ‏ در نقش برن استارک، ﺁﯾﺪﺍﻥ ﮔﯿﻠﻦ (The Dark Knight Rises) در نقش ﭘﯿﺘﺮ ﺑﯿﻠﯿﺶ‏ و ﮔﻮﺋﻨﺪﻭﻟﯿﻦ ﮐﺮﯾﺴﺘﯽ (The Hunger Games: Mockingjay – Part 2) در نقش ﺑﺮﯾﻦ ﺗﺎﺭﺙ‏ اشاره کنیم. پخش فصل ۷ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ۱۶ ﺟﻮﻻﯼ ۲۰۱۷ ﻣﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎ ۲۵ ﺗﯿﺮ ۹۶ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﻮﺩ.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فصل آخر Game of Thrones مُمکن است تا قبل از 2019 پخش نشود! 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فصل آخر Game of Thrones مُمکن است تا قبل از 2019 پخش نشود! 1
منبع: mg-news.ir
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی فیلم Knives Out 2019 (چاقوکشی)
  سریال House of the Dragon در مکانی متفاوت نسبت به Game of Thrones فیلمبرداری خواهد شد
  سریال پیش درآمد Game of Thrones برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است
  دایانا ریگ بازیگر سریال Game of Thrones در ۸۲ سالگی درگذشت
  شورانرهای Game of Thrones سریال The Three Body Problem را برای نتفلیکس می‌سازند
  صدور مجوز به «شاخ اینستاگرام» بهانه‌ای برای فریب افکار عمومی نشود!
  معرفی فیلم Beanpole 2019
  معرفی فیلم We Summon the Darkness 2019
  معرفی فیلم Two Heads Creek 2019
  معرفی فیلم Confessional 2019

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان