امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار سوپر جام

#1
ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس گفت: بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم، برای ما لیگ از فردا و با دیدار سوپرجام آغاز می‌شود.

به گزارش ورزش 11 ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازیدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]پرسپولیس [/b] و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]نفت تهران[/b] ، اظهار داشت: متاسفانه نشست امروز مصادف با فوت پدر سعید فتاحی شد و جا دارد به او تسلیت بگویم. هم شما و هم ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم. برای ما  لیگ از فردا آغاز می‌شود. در همه کشورهای دنیا سوپرجام برگزار می‌شود و بهترین مقدمه برای شروع لیگ است. افتخار می‌کنیم که یک پای سوپرجام هستیم، چون بهترین قهرمانی در کشور یعنی قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده‌ایم.

وی افزود: فردا با تیمی بازی خواهیم کرد که در 4،5 سال اخیر همیشه در رده‌های بالای جدول بوده و امسال با مربی جدید به لیگ برتر آمده است. مربی این تیم یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که روی نیمکت این تیم نشسته است. به عنوان مربی خوشحالم که کریمی به عنوان اسطوره تجربه‌اش را در خدمت فوتبال ایران قرار می‌دهد. کریمی سخت‌ترین کار را در فوتبال برعهده گرفته و آن هم مربی و رهبر یک تیم بودن است. او دانش و تجربیاتش را به بازیکنان ایرانی انتقال خواهد داد.

برانکو در مورد شناختش از تیم نفت تهران گفت: اطلاعات مختلفی از تیم نفت تهران به گوش ما رسیده، می‌دانیم که آنها مشکلات زیادی دارند و کادرفنی‌شان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است اما باور کنید من تجربه زیادی  دارم، دیروز به بازیکنانم گفتم و امروز هم به شما می‌گویم که ما می‌خواهیم در کنار اینکه به هیچ وجه از نقش قهرمانی خودمان عبور نکنیم با کسب یک قهرمانی دیگر هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه بازی با نفت تهران سختی‌های زیادی دارد یادآور شد: من خیلی از این بازی می‌ترسم چون تجربه دارم، ما سال گذشته مقابل قشقایی در مرحله ابتدایی جام حذفی مغلوب و از این مسابقات حذف شدیم. این زیبایی فوتبال است، تفاسیر و صحبت‌هایی که در مورد این بازی انجام می‌شود، من نمی‌خواهم برایشان لفظ کم‌کاری به کار بگیرم، اما بازیکنانم نباید نفت تهران را دست کم بگیرند.

برانکو عنوان کرد: چیزی که الان می‌توانم بگویم فقط این است که مطمئنم بازیکنان نفت تهران فردا 200 درصد انگیزه خواهند داشت و به قول معروف سرشان را در زمین بازی برای نفت تهران می‌گذارند و انگیزه زیادی دارند.  بازیکنان نفت تهران می‌خواهند ما را غافلگیر کنند و من ممطئنم بازیکنانم آنها را دست کم نخواهند گرفت و حداکثر توانشان را برای پیروزی در بازی فردا به کار می‌گیرند. ما در ابتدای سال هم اهداف خودمان را مشخص کردیم، هدف ما بردن بیشترین تعداد بازی و کسب بیشترین قهرمانی است. من به کیفیت بازیکنانم اطمینان دارم چون آنها بارها نشان دادند که فکرشان بزرگ است. امسال باید گل کار بازیکنان پرسپولیس باشد.

وی در مورد عمل جراحی گادوین منشا گفت: ما فردا منشا را در ترکیب نخواهیم داشت، او یک عمل کوچک انجام داده و چند روزی غایب است، صادق محرمی نیز فعلا در اردوی تیم امید حضور دارد، علی‌رغم اینکه محرمی برای ما بازیکن مهمی است اما می‌دانیم که تیم امید هم به همان اندازه اهمیت دارد. برخلاف برخی از باشگاه‌ها که بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار ندادند ما این کار را انجام دادیم و اهمیت بالای تیم امید را می‌دانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت مهدی طارمی تصریح کرد: در مورد طارمی ما این اجازه را به او دادیم که شانس بازی کردن در اروپا را داشته باشد، اما طارمی از پیشنهاداتش راضی نبود. او سعی می‌کند بهترین بازی‌ها را برای ما و تیم ملی ایران انجام دهد. طارمی فعلا 100 درصد آمادگی را ندارد البته ما باید بقیه بازیکنان‌مان را هم بیشتر آماده کنیم. روشی که برای طارمی  و بقیه بازیکنان در نظر گرفتیم این است که در 10 روز آینده بیشترین آمادگی را داشته باشیم. طارمی فردا برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

برانکو با اشاره به وضعیت شایان مصلح گفت: ما مصلح را به عنوان دفاع چپ به اینجا آوردیم، دفاع چپ پست اول اوست، اما من طبق فلسفه‌ام بازیکنانم را به شکلی آماده می‌کنم که حداقل در دو پست بتوانند انجام وظیفه کنند. در مورد شایان هم باید بگویم من کاملا از او و عملکردش راضی هستم. کمی زمان می‌برد که مصلح به یک بازیکن تمام عیار تبدیل شود اما مطمئنم او بازیکنی خواهد بود که خیلی به درد ما می‌خورد.
سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.
۶

تماشاگران، بلیت سوپرجام را از طریق سامانه الکترونیکی خریداری کنند. ‏
به گزارش ورزش 11 ، تماشاگرانی که قصد حضور در بازی سوپر جام بین دو تیم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]پرسپولیس [/b] و ‏دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]نفت تهران[/b]  را دارند از طریق سایت ‏http://www.footballeticket.ir‏ بلیت بازی را خریداری کنند.‏

روز گذشته برخی سایت ها اخباری در خصوص مسدود شدن سایت بلیت فروشی منتشر کردند که لازم به توضیح است که سامانه ‏فروش بلیت به دلیل مشکلات فنی دو ساعت مسدود شده بود که از شب گذشته فروش بلیت از طریق سایت از سر گرفته شده ‏است.‏


نماینده‌ای از تیم نفت در کنفرانس خبری امروز سوپرجام حضور نخواهد یافت.

به گزارش ورزش 11 ، رضا ریاضتی، مدیر رسانه‌ای تیم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]نفت تهران[/b]  ضمن پوزش از اهالی رسانه اعلام کرد با توجه به اینکه علی کریمی هنوز قرارداد خود را امضا نکرده نماینده‌ای از تیم نفت در کنفرانس خبری امروز سوپرجام حضور نخواهد یافت.

 
نشست خبری دیدار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]پرسپولیس[/b]  و نفت تهران از ساعت 13 امروز در محل روابط عمومی سازمان لیگ آغاز می شود اما طبق اعلام منابع موثق به احتمال فراوان علی کریمی در این نشست شرکت نمی کند. احتمال دارد سرمربی نفت یکی از دستیارانش را به نشست خبری بفرستد.


در جلسه هماهنگی پیش از بازی سوپرجام، رنگ پیراهن‌های دو تیم مشخص شد.

به گزارش ورزش 11 ، جلسه هماهنگی پیش از بازی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]پرسپولیس [/b] - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[b]نفت تهران[/b]  با حضور فرامرز ورمقانی، سرپرست موقت جدید نفت تهران، محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس و محمد فنایی، ناظر بازی برگزار و رنگ پیراهن‌های دو تیم مشخص شد.

بر این اساس، پرسپولیس با پیراهن یک‌دست قرمز رنگ به میدان می‌رود و بازیکنان نفت هم با پیراهن زرد رنگ بازی خواهند کرد.

تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 21 فردا (جمعه) در دیدار سوپرجام به مصاف یکدیگر خواهد رفت.


دیدار سوپرجام فوتبال ایران با توجه به حضور علی کریمی روی نیمکت نفت تهران با جذابیت بالایی برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش 11 ، تقابل قهرمان‌های دو جام یک فصل فوتبال در همه جای دنیا مرسوم است. حالا  فوتبال ایران هم نظمی گرفته و هر سال دیدار سوپرجام فوتبال ایران را برگزار می‌کند. این بار نه قرعه، بلکه تلاشدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس  و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نفت تهران  و قهرمانی آنها در لیگ برتر و جام حذفی، دو تیم تهرانی را در دیدار سوپرجام مقابل هم قرار داده است. دیداری که کم حاشیه نداشت و کم جذابیت نخواهد داشت. دیداری که برگزاری یا عدم برگزاری آن پر از ابهام بود، اما بالاخره دو تیم ساعت 21 جمعه شب روبه‌روی صف‌آرایی می‌کنند.

حاشیه‌های برگزاری این دیدار از آنجایی رقم خورد که علی کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران انتخاب شد. شماره 8 فراموش نشدنی پرسپولیس، از همان روزی که سرمربی شد همه به یک موضوع پرداختند. اولین رویارویی جدی کریمی در قامت سرمربی با پرسپولیس خواهد بود و همه جا صحبت از این اتفاق می‌شد. حتی جذاب‌ترین سؤال از برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌هایی که داشت، این بود که نظرتان درباره رویارویی با علی کریمی چیست. وقتی این اتفاق عادی شد، همه به فکر این مسئله بودند که آیا اصلاً دیدار سوپرجام برگزار می‌شود یا نه؟ چراکه اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سعی داشت دیداری دوستانه بین این دو تیم در تاریخ 31 تیرماه (شنبه شب) در آلمان برگزار کند که البته تلاش‌هایش به جایی نرسید.

حالا همه چیز آماده برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال شده تا قهرمان فوتبال ایران از بین پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شده است و نفت تهران که قهرمانی در جام حذفی را کسب کرد، مشخص شود. همه چیز برای برگزاری این بازی مهیاست و همه منتظر تقابل علی کریمی با پرسپولیس هستند. البته شاید رونمایی از تیمی که تحت هدایت کریمی باشد، جذابیت‌های خاص خودش را دارد و خیلی‌ها می‌خواهند بدانند کریمی که در زمان بازیگری ستاره بود و به لحاظ فنی بالاتر از همه قرار داشت، در عرصه مربیگری هم چیزی در چنته دارد. هرچند با یک بازی و در شروع سرمربیگری نمی‌توان در این خصوص برداشت درستی داشت، اما شاید شمایلی از نفت بتواند تفکرات کریمی به عنوان سرمربی را به همه نشان بدهد.

نفت کار بسیار سختی خواهد داشت. تیمی که پس از شروع شدن تمرینات پیش از فصل همه تیم‌ها تازه تکلیف مالکیتش مشخص شد، برای انتخاب سرمربی دیر اقدام کرد و تا همین چند روز پیش تکلیف ماندن یا نماندن کریمی مشخص نبود. خیلی از بازیکنان نفت هم در پایان فصل گذشته تصمیم به جدایی گرفتند و در بازار نقل و انتقالات هم بازیکنی نمانده بود که کریمی بتواند آنها را جذب کند یا اگر مانده بود، کسی به باشگاه نفت با بدهی‌هایی که دارد، اعتماد نکرد. سرمربی نفت هم مجبور شد برای بستن تیم بازیکنانی را به خدمت بگیرد که یا به نوعی مشتری نداشتند یا در لیگ یک مشغول بازی بودند و از بین بازیکنان تستی هم چند بازیکن به تیم نفت پیوستند. تمرینات آماده‌سازی نفت دیر آغاز شد و این تیم نسبت به سایر تیم‌ها کمترین تمرین را داشته است. پس با این شرایط تقابل با پرسپولیسی که تیم فصل گذشته را حفظ کرده، خیلی زود تمرینات آماده‌سازی را شروع کرد، اردویی بلند مدت در اوکراین برگزار کرده و خود را آماده بازی با تیم‌های بزرگ آسیایی کرده، کار بسیار سختی برای نفت خواهد بود.

پرسپولیس برای دیدار سوپرجام در اوج آمادگی قرار دارد. تیمی که پس از 9 سال قهرمان لیگ برتر شد، بزرگ‌ترین هدفش در فصل جدید قهرمانی در آسیاست. برانکو مهم‌ترین چیزی که به آن می‌اندیشد، گرفتن قهرمانی آسیاست و این مسئله را بارها در صحبت‌هایش مطرح کرده، اما قهرمانی در سوپرجام می‌تواند یک اتفاق روحیه‌بخش و شروعی خوب برای فصل جدید خواهد بود. پرسپولیسی که به جز سروش رفیعی تمام مهره‌های اصلی فصل گذشته‌اش را حفظ کرده و علاوه بر آن شجاع خلیل‌زاده، گادوین منشا، سیامک نعمتی، شایان مصلح و چند بازیکن دیگر را جذب کرده است. حالا خیلی‌ها منتظر رونمایی از پرسپولیس فصل جدید هستند و باید دید در روز بازگشت علی کریمی بین سرخپوشانی که ورزشگاه آزادی را قرمزپوش خواهند کرد، به چه شکل رقم خواهد خورد.
پاسخ
 سپاس شده توسط AamIrSaAm
آگهی
#2
ترکیب احتمالی پرسپولیس در سوپرجام 

تیم فوتبال پرسپولیس با تغییرات اجباری  نسبت  به فصل گذشته ، مسابقه سوپرجام را با شمایلی نه چندان متفاوت از گذشته اغاز می کند . 

به گزارش "ورزش سه" ، در بازی امشب مقابل نفت تهران ، تنها تغییر بزرگ نسبت به فصل گذشته ، حضور شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاع است که با توجه به غیبت صادق محرمی و انتقال حسین ماهینی به دفاع راست و محمد انصاری به چپ ، ترکیب تازه ای از خط دفاعی پرسپولیس را به نمایش می گذارد . 

در خط میانی با مصدومیت کمال کامیابی نیا ، محسن ربیع خواه در پست هافبک دفاعی بازی می کند و سایر نفرات همان چهره های فصل پیش اند البته ممکن است  وحید امیری هم از روی احتیاط جای خود را به ذخیره هایی مثل سیامک نعمتی یا احسان علوان زاده بدهد . 

در خط حمله نیز با توجه به جراحی گادوین منشا ، زوج مهدی طارمی و علی علیپور کار را در دست خواهند داشت . دو بازیکنی که امید اول سرخپوشان برای فتح دومی جام سال هستند . 
 
ترکیب احتمالی پرسپولیس :

 علیرضا بیرانوند
 سید جلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری
محسن ربیع‌خواه ، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری
مهدی طارمی، علی علیپور


ذخیره ها : بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند ، کمال کامیابی‌نیا، شایان مصلح ،حمیدرضاطاهرخانی ، احسان علوان‌زاده، سیامک نعمتی،آدم همتی

حمید درخشان جانشین علی کریمی در نفت تهران 
حمید درخشان دو و نیم سال پس از آنکه روی نیمکت پرسپولیس جای خود را به برانکو ایوانکوویچ داد، در دیدار موسوم به سوپرجام مقابل او قرار خواهد گرفت. 

به گزارش ورزش سه ، ستاره سابق سرخ ها در دهه 1360 که در دو مقطع به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است ، بعد از امتناع علی کریمی از ادامه همکاری با مجموعه فعلی نفت ، جای او را گرفت . در خبر سایت نفت آمده : با توجه به برگزاری سوپرجام در روز جمعه و عدم موافقت علی کریمی و همکارانش برای عقد قرارداد، باشگاه نفت برای انتخاب سرمربی جدید با حمید درخشان وارد مذاکره شد و وی بعنوان سرمربی جدید نفت با باشگاه به توافق رسید. 

این سومین جانشینی درخشان در قامت سرمربی به جای یکی از ستاره های تاریخ پرسپولیس است . او اولین بار در سال 1372 به جای علی پروین نقش مربی بازیکن را گرفت و سه فصل پیش هم در یک روز پرماجرا جانشین علی دایی شد و حالا ،  در حالیکه شرایط نفت بحرانی است و کمتر کسی حاضر به پذیرش مسئولیتی در آن است ، هدایت این تیم را برعهده گرفت تا نفت را نیز به سیاهه کارنامه مربیگری اش اضافه کند . 

درخشان بعد از جدایی از پرسپولیس مدت کوتاهی در تیم خونه به خونه بابل کار کرد . او امشب پس از نزدیک به سه فصل دوباره در ورزشگاه آزادی حضور خواهد یافت و تیمی را به میدان می فرستد که هیچ کس نمی تواند ترکیب احتمالی آن را به درستی پیش بینی کند .  تیمی که با هدایت علی دایی فاتح جام حذفی شد و مجوز بازی سوپرجام را به دست آورد تا حمید درخشان درصورت حضور روی نیمکت نفت دربازی امشب مقابل پرسپولیس در یک آن جانشین دایی و کریمی شده باشد!

سخنگوی باشگاه نفت تهران تأکید کرد که این باشگاه مذاکره‌ای با هیچ سرمربی برای جایگزینی علی کریمی انجام نداده است.
به گزارش ورزش 11 ، حسین قدوسی سخنگویدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 نفت تهران  در مورد آخرین وضعیت نفت تهران و شرایط این تیم در آستانه سوپرجام گفت: نفت تمرینات خود را از سه هفته پیش آغاز کرد و طبق لیستی که آقای کریمی دو سه روز پیش به باشگاه ارائه کرده بودند، با با بازیکنان قرارداد امضا شد. این قراردادها دیروز در هیئت فوتبال و امروز سازمان لیگ نیز به ثبت رسید. تیم آماده حضور در بازی فردا است و باشگاه امیدوار است که آقای کریمی هم به جمع تیم اضافه شوند و قرارداد خود را امضا کنند.

قدوسی درباره غیبت کریمی در نشست خبری پیش از بازی سوپرجام گفت: آقای کریمی حاضر به امضای قرارداد نیستند و تلاش باشگاه این است که رضایت او را جلب کند. باید دید که طی 24 ساعت آتی چه اتفاقی می‌افتد. چیزی که بنده می‌توانم به صراحت و با تاکید بگویم، آن است که تمام هدف باشگاه رفع دغدغه‌های آقای کریمی است. باشگاه با هیچ گزینه دیگری وارد مذاکره نشده است. البته برخی دوستان رسانه‌ای نام برخی گزینه‌ها را معرفی کرده‌اند که این اسامی گمانه‌زنی بوده و بنده صراحتاً می‌گویم که با هیچ گزینه‌ مربی‌گری مذاکره‌ای انجام نشده و تمام تلاش باشگاه این است که کریمی را راضی به ادامه فعالیت در نفت کند.

سخنگوی باشگاه نفت تهران در رابطه با آخرین وضعیت تیم گفت: به هرحال نفت دیرتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرد، اما با برنامه‌هایی که آقای کریمی و دستیارانش در نظر گرفته بودند، برنامه‌های آماده‌سازی تیم پیش رفت. بازیکنان تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتند. تیم نفت بازیکنان زیادی نسبت به فصل گذشته از دست داده است. یکسری از بازیکنان هم با باشگاه قرارداد داشته‌اند. علیرضا عزتی و میلاد فراهانی از جمع بازیکنان ازاد تیم فصل قبل با نظر آقای کریمی تمدید کردند که البته آقای فراهانی یکسری شرایط را قبول ندارد. همچنین بازیکنانی از لیگ برتر و لیگ یک به تیم با نظر آقای کریمی به تیم اضافه شدند. همچنین 7 بازیکن تستی نیز با تایید سرمربی تیم با نفت قرارداد بستند.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در پایان در رابطه با عدم حضور احتمالی کریمی در سوپرجام و راهکارهای باشگاه نفت در این باره گفت: به هر حال آقای امامی‌فر و سایر دستیاران کریمی نیز به مانند خود او حاضر به امضای قرارداد نشده‌اند. آنها اعلام کرده‌اند در صورتی که آقای کریمی به کار خود در نفت ادامه ندهد، آنها نیز کنار خواهند کشید. باشگاه نفت همچنان به دنبال حل مشکلات و متقاعد کردن آقای علی کریمی است. صادقانه می‌گویم که باشگاه به دنبال هیچ گزینه‌ای نیست . البته باید دید تا فردا چه اتفاقاتی می‌افتد. ان‌شاالله که اتفاقات خوبی رخ دهد و این مشکلات هم حل و فصل شود.
سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.
[img=0x0]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار سوپر جام 1 [/img]
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  سوپر لیگ روسیه تنها جام باقی مانده برای آلکنو
  وداع تلخ یاران موسوی از سوپر لیگ ایتالیا
  "سوپر پیپو" سرمربی استقلال می‌شود؟
  اخبار کوتاه اسمکدان ۶ دسامبر ۲۰۱۹
  آحرین اخبار از بازیهای اسیایی جاکارتا
Exclamation آخرین اخبار در مورد پبش بینی جام حذفی انگلیس و دیدار تو تیم تاتنهام و یونایتد
  اخبار باشگاه استقلال تهران(بروز رسانی میشه)
  اخبار باشگاه پرسپولیس تهران(بروز رسانی میشه)
  سردار و لاتزیو؛ آخرین اخبار و گمانه‌ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان