امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فشای جزئیات نشست محرمانه مسی و نیمار

#1
افشای جزئیات نشست محرمانه مسی و نیمار

سکوت و همچنان سکوت؛ نیمار هنوز حاضر نشده در مورد شایعات و اخبار مربوط به جدایی اش اظهارنظر کند. در نهایت نگرانی ها در بارسلونا به حدی رسید که دست نیاز به سوی مسی دراز شد.
به گزارش "ورزش سه"، آلبرت ماسنو، خبرنگار اسپورت چند روز پیش خبر از ناآرامی نیمار در بارسلونا داد. گزارش او بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه ها دنیا داشت اما در باشگاه بارسلونا ابتدا کسی این خبر را جدی نگرفت. رفته رفته، سکوت نیمار و واکنش های غیرمعمول او بود که شک و تردید را در میان مدیران بارسلونا افزایش داد.





این بار خبر از سوی یک نشریه چاپ بارسلونا منتشر شده بود نه رسانه های مادریدی و این باعث می شد تا هواداران بارسا نگران شوند. نگرانی ها وقتی بیشتر شد که خبر رسید پدر نیمار با پی اس جی به توافق رسیده و باشگاه پاریسی قرار است 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد فوق ستاره برزیلی را تا روز چهارشنبه پرداخت کند.
نیمار پس از یک تعطیلی یک روزه و تفریح در ایبیزا در کنار دوستانش، به اردوی بارسلونا بازگشت و راهی نیویورک شد. تغییر برنامه جوزپ بارتومئو، رئیس بارسلونا و سفر او همراه با بازیکنان به امریکا نیز حکایت از وخامت اوضاع داشت.

اخبار ضد و نقیضی در مورد این سفر انتشار یافت. برخی از نشست بارتومئو و نیمار در هواپیما خبر دادند و برخی دیگر نوشتند که هیچ ملاقات و صحبتی بین این دو در هواپیما صورت نگرفته است.
در این میان رسانه های فرانسوی پی در پی اخبار مختلفی در مورد انتقال نیمار به پی اس جی منتشر می کردند و روز جمعه کار به جایی رسید که تقریبا همه، پیوستن نیمار به PSG را قطعی می دانستند. خبر مذاکره نافرجام بارتومئو و نیمار پیش از شروع تمرین روز جمعه بارسا نیز مزید بر علت شد تا نگرانی در میان دوست داران بارسا به اوج خود برسد.





در شرایطی که همه نسبت به جدایی نیمار اطمینان پیدا کرده بودند؛ مدیران بارسا آخرین برگ برنده خود را رو کردند و آن هم درخواست از بازیکنان برای صحبت با نیمار بود.
عصر روز گذشته بود که شبکه رادیویی راک 1 خبر داد که نیمار پس از صحبت با کاپیتان های بارسا، از پیوستن به پی اس جی منصرف شده و شانس ماندن او به 80 درصد افزایش یافته است. در ادامه موندودپورتیوو نیز این خبر را تایید کرد تا پس از چند روز اخبار نگران کننده، روزنه هایی از امید در میان هواداران زنده شود.

در همین رابطه امروز اسپورت گزارشی جالب از گفت و گوی محرمانه مسی و سوارز با نیمار منتشر کرد؛ گفت و گویی که نقش بسیار مهمی در تغییر عقیده نیمار داشته است. نشستی که شبانگاه جمعه در هتل شرایتون نیوجرسی صورت گرفت و بیش از یک ساعت نیز به طول انجامید. مکالمه ای که فعلا همه چیز را به سود بارسلونا تغییر داده است.

مسی که در روزهای اخیر ترجیح می داد کمتر به نیمار نزدیک شود و شاید به نوعی تصور می کرد اخبار مربوط به جدایی او کذب هستند، این باردوست برزیلی خود را فراخواند و همراه با سوارز گفت وگویی طولانی با وی داشت.





در ابتدا نیمار دقایقی از دلایل جدایی خود برای مسی و سوارز صحبت کرده و از دشواری در اتخاذ این تصمیم جنجالی.
در ادامه مسی به نیمار گفته است که الان زمان درستی برای جدا شدن از بارسا نیست چون هنوز می توانیم در کنار هم به جام های بیشتری دست پیدا کنیم. تو در چنین شرایطی نباید از بارسا بروی چون اهداف ورزشی باشگاه کاملا به حضور مثلث MSN بستگی دارد.
الان زمان فکر کردن به افتخارات فردی نیست. ما به کمک هم می توانیم بارسا را به افتخارات بیشتری برسانیم و در این راه هر کسی سهم خود را ایفا می کند. هیچ تیمی برای تو بارسلونا نمی شود و امیدوارم تصمیمی بگیری که در نهایت برای تو پشیمانی در پی نداشته باشد.

نیمار پس از شنیدن حرف های مسی و سوارز پس از کمی تامل پاسخ داده که در بارسا خواهد ماند. در نهایت هر سه با لبخندی رضایت بخش از اتاق خارج شده اند.
طبق ادعای اسپورت، این گفت و گو هرچند که در نهایت باعث شده تا نظر نیمار نسبت به جدایی تغییر کند اما هنوز به طور قطع نمی توان گفت که او در بارسلونا ماندنی خواهد شد چرا که مذاکرات پدرش با مسئولان پی اس جی پیشرفت بسیاری داشته و شاید زمان برای بازگشت به عقب کمی دیر شده باشد.
امروز قرار است نشستی بین پدر نیمار و مسئولان بارسلونا صورت بگیرد و در پایان جلسه احتمالا پاسخ بسیاری از ابهامات داده خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  غیبت سرمربیان در نشست‌های مطبوعاتی تخلف است
  ژاوی و تحسین نکونام در نشست مطبوعاتی
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  باورنکردنی؛ هت تریک نیمار در بدشانسی! (عکس)
  محرومیت دو جلسه ای نیمار از همراهی پاری سن ژرمن
  نیمار مثل آب خوردن تیم عوض کرد (عکس)
  نیمار بعد از دعوا توییتر را آباد کرد!(عکس)
  نیمار: منتظر اشاره پاری سن ژرمن هستم
  جزئیات الحاقیه جدید پرسپولیس و کارگزار/ خبری از تعهد پرداخت نیست!
  در نشست خبری پرسپولیسی‌ها با اسپانسرشان چه گذشت؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان