امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جهانبخش؛ چهره جدید بازار نقل و انتقالات

#1
جهانبخش؛ چهره جدید بازار نقل و انتقالات

پروسه حضور جهانبخش در آلکمار یا جدایی از این تیم و بازی در لیگی معتبرتر از هلند هنوز به اتمام نرسیده.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، هر چند علیرضا این روزها حضور فعالی در اردوی آماده‌سازی پیش فصل آلکمار دارد اما تکلیف او یک هفته تا 10 روز دیگر به طور کامل مشخص خواهد شد. او و آلکمار در این مدت تصمیم می‌گیرند به همکاری خود، برای یک فصل دیگر ادامه بدهند یا نه. جهانبخش اما در هر دو حالت به پیشرفت فکر می‌کند. او هم از ادامه بازی در آلکمار استقبال می‌کند و هم اگر پیشنهاد مناسبی به دستش برسد، از جدایی.

چند ماه قبل بود که خبری پیرامون پیشنهاد سه تیم انگلیسی به تو منتشر شد. خودت گفتی این باشگاه‌ها تو را زیر نظر گرفته‌اند. نتیجه چه شد؟

همانطور که قبلا گفتم چند تیم انگلیسی مرا زیر نظر گرفته بودند. آنها نماینده‌های خود را به هلند فرستادند اما نتیجه‌اش را نمی‌دانم. اینکه زیر نظر گرفتن آنها در چه مرحله‌ای است را باید مدیران باشگاه پاسخ بدهند. من خیلی راجع به این مساله پرس و جو نکردم و از آنها نپرسیدم که چه نتیجه‌ای حاصل شد. اگر می‌خواست اتفاقی بیفتد، می‌افتاد. البته هنوز هم دیر نشده و باید منتظر روزهای آینده ماند.

یعنی هنوز باشگاه‌های انگلیسی مشغول بررسی هستند؟

نمی‌دانم، شاید اما تا الان اتفاقی رخ نداده.

انگار خودت چندان مشتاق نیستی از آلکمار جدا شوی؟

چرا، اگر شرایط مناسب باشد که بدانم پیشرفت می‌کنم می‌توانم به جدایی هم فکر کنم. اگر شرایط مناسب هم نباشد که هیچ. آن وقت مشخص است که می‌مانم و یک فصل دیگر برای آلکمار بازی می‌کنم.

چه زمانی تکلیف آینده تو مشخص می‌شود؟ کی می‌توانیم بدانیم در آلکمار می‌مانی یا به تیم جدیدی می‌روی؟

الان که مدام در اردو هستیم. یک روز به یونان می‌رویم و روز بعد در هلند بازی می‌کنیم. این چند روز باید بگذرد تا بدانم شرایط چطور پیش می‌رود. اگر بخواهم زمان تعیین کنم، یک هفته تا 10 روز دیگر مشخص می‌شود می‌مانم یا نه.



پس ادامه بازی‌ات برای آلکمار هنوز قطعی نشده؟

نه. البته از ادامه بازی برای آلکمار استقبال می‌کنم و خوشحالم که اینجا هستم. آلکمار جو مناسبی دارد. از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و مدیران باشگاه. راضی‌ام یک فصل دیگر بمانم و از این جهت مشکلی ندارم. اگر هم پیشنهاد مناسبی برایم بیاید قطعا به آن فکر خواهم کرد چون هنوز زمان برای نقل و انتقالات اروپا باقی مانده و از حالا نمی‌شود به طور قطعی حرفی به زبان آورد.

یکی دو روز قبل و در یکی از بازی‌های تدارکاتی آلکمار تعویض شدی. شنیدیم آسیب دیدی و به همین دلیل دقیقه 35 از زمین خارج شدی. شرایطت چطور است؟ آسیب‌دیدگی‌ات که جدی نیست؟

مشکل خاصی نیست. جایی که قبلا آسیب دیده بودم دچار گرفتگی شد و به همین دلیل کادر پزشکی و فنی ریسک نکردند و تصمیم گرفتند از زمین خارج شوم. الان هم گرفتگی برطرف شده و شرایطم برای بازی مناسب است.

اگر در آلکمار بمانی، هدف شما در فصل پیش رو چیست؟

این فصل چون در لیگ اروپا شرکت نمی‌کنیم می‌توانیم تمرکزمان را روی لیگ هلند بگذاریم. فشار بازی‌ها روی ما کمتر است و به همین دلیل می‌توانیم به حضوری موفق در لیگ هلند خوشبین باشیم. فصل قبل چون در سه جام حضور داشتیم کمی فشار روی ما بیشتر بود. این فصل فقط در لیگ بازی می‌کنیم و البته جام حذفی هلند. امیدوارم هم در لیگ موفق باشیم و هم بتوانیم به فتح جام حذفی نزدیک شویم. درست مثل فصل قبل که تا فینال جام حذفی پیش رفتیم اما نتوانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

فکر می‌کنم طی یکی دو هفته گذشته کریم انصاری فرد را بارها از نزدیک دیده‌ای. همین مساله باعث شد تا در فضای مجازی و به شوخی با کریم صحبت‌هایی را رد و بدل کنید. در این مورد صحبت می‌کنی؟

در هفته‌ای که گذشت یک بازی تدارکاتی مقابل هم برگزار کردیم که کریم را دیدم و با هم خوش و بش کردیم. دوباره ما به یونان رفتیم تا دیداری تدارکاتی برگزار کنیم. آنجا هم او را دیدم و دقایقی کنار هم بودیم. همین باعث شد تا در فضای مجازی صحبت‌هایی رد و بدل شود که بیشتر جنبه شوخی داشت. شوخی را که کنار بگذاریم، کریم از دوستان صمیمی من است که از زمان بازی در تیم امید او را می‌شناسم. خوشحال می‌شوم که هر بار او را می‌بینم و دیداری تازه می‌کنیم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بازیکنان تیم ملی را بیشتر در اروپا ببینم.

اینجا نمی‌خواهی به شوخی حرفی به کریم انصاری فرد بزنی؟

نمی‌دانم چرا هر جا می‌روم کریم را می‌بینم. او دست از سر ما بر نمی‌دارد. البته جدا از شوخی زمانی آرزو می‌کردم بازیکنان ایرانی را در اروپا ببینم اما حالا خوشحالم که چه در یونان و چه در هلند می‌توانم هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی را ببینم. باید روزی برسد که بازیکنان ایرانی به فوتبال اروپا راه پیدا کنند و بتوانند استعداد خود را نشان بدهند. هنوز هم می‌گویم در ایران بازیکنان با استعدادی وجود دارند که با انتخاب مناسب قادرند در فوتبال اروپا بدرخشند و برای فوتبال ایران اعتباری کسب کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی شد: علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
  جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟
  فکری برای نیم فصل دوم تغییر چهره داد(عکس)
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
  جهانبخش برایتون را ترک نمیکند! همه چیز به تابستان موکول شد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان