امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دیدگاه و تفسیر سلنا دربارۀ آهنگ Bad Liar

#1
«این آهنگ به نوعی روایتگرِ یک داستان است...»


وقتی این آهنگ در ماه می امسال منتشر شده بود، جاستین ترانتر دوست همکار و آهنگساز سلنا دربارۀ آن این‌طور گفته بود که: «این ترانه مربوط به موقعی هست که شما نسبت به کسی حسّی به دست می‌آورید اما نمی‌خواهید آن را قبول کنید، به همین خاطر تبدیل می‌شوید به یک "دروغگوی بد"».
    
تفسیرهای مربوط به زندگیِ شخصی همیشه دربارۀ ترانه‌های هنرمندان وجود داشته، اما این یکی هم با توجه به حرف‌های سلنا در مصاحبه با ایستگاه رادیویی Miami's Power 96 نمی‌تواند درست باشد. چون سلنا در این مصاحبه گفته است که این آهنگ را یک سال قبل تولید و ضبط کرده که خب طبیعتا از حال و هوا و شرایط امروز او و دوستی‌ تازه‌اش با ویکند فاصله‌ای چندماهه دارد. خودِ سلنا دربارۀ این آهنگ این‌طور توضیح می‌دهد:

«این آهنگ به نوعی روایتگر یک داستان است؛ و از آن حسی حرف می‌زند که وقتی کسی تمام وجود شما را تسخیر کرده با آن روبه‌رو می‌شوید. من همیشه به چنین حالت‌هایی "دورۀ ماه‌عسل" می‌گویم و واقعا شیفتۀ این احساس هستم. این بهترین حسی است که در جهان می‌شود تجربه کرد. من به این حس فکر می‌کنم؛ شما واقعا نمی‌توانید آنها را از ذهنتان بیرون کنید؛ در چنین حالت‌هایی مشتاقید که متفاوت لباس بپوشید؛ دلتان می‌خواهد که متفاوت باشید. این از آن نوع حس‌هایی نیست که خودتان پی‌اش باشید و بخواهید قوی‌ترش کنید؛ منظور آن حس‌هایی است که غیر قابل کنترل است و نمی‌توانید آنها را پنهان کنید.»

«با خودم می‌گویم این دقیقا همان حسی که در آن لحظۀ بخصوص دارم، و واقعا نمی‌دانم چطور باید وانمود کنم نیست و انکارش کنم. من یک چنین دختری نیستم. من کاملا این‌طوری‌ام که به خودم می‌گویم "این آن کسی است که من هستم، این به نوعی همان چیزی هست که شدی"؛ و این وضعیت تا الانش که برایم جواب داده و خوب بوده! مطمئنم که دخترهای دیگر هم می‌توانند با این وضعیت ارتباط برقرار کنند.»

با توجه به جایگاه عالی و تعداد عظیم طرفداران و دنباله‌کنند‌هایی که امروز سلنا به دست آورده (او الان با 124 میلیون فالوور بیشترین تعداد دنبال‌کننده‌ها را در اینستاگرام دارد) کوچکترین ارسال‌های او هم در فضای مجاری می‌تواند یک اتفاق مهم تلقی شود. خودِ سلنا در این رابطه می‌گوید: «این روزها حتی یک عکس هم نمی‌توانم ارسال کنم،خیلی مهم و بزرگ است، تا همیشه زنده خواهد ماند».



دیدگاه و تفسیر سلنا دربارۀ آهنگ Bad Liar 1
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، Mr. Potato Head
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تفسیر دیس شهاب مظفری به یاس!
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  تفسیر آهنگ سیگار صورتی
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
  واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان