امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتخاب سلنا گومز به عنوان یکی از 46 زن تاثیرگذارِ مجله تایم

#1
انتخاب سلنا گومز به عنوان یکی از 46 زن تاثیرگذارِ مجله تایم


سلنا بر روی یکی از دوازده جلد مجله تایم که اختصاص به یکی از پروژه های مجله به نام "اولین‌ها" دارد قرار گرفت. این پروژه به 46 زن از نژادها، سنین و گرایش سیاسی و فکری متفاوت که در حال تغییر جهان هستند می‌پردازد.

عکاس عکس سلنا به همراه 11 شخصیت دیگر  Luisa Dörr بوده است که تمام عکس های خود را با استفاده از گوشی آیفون گرفته است.

سلنا در این فهرست به عنوان نخستین فردی که به 100 میلیون فالوور در اینستاگرام دست یافته، معرفی شده است.

سلنا به این مناسب در پستی در اینستاگرام خود نوشت:

گاه به طرزی این باورنکردنی مشکل است از خواب بیدار شوی با علم به چیزهای بسیار زیادی در جهان در حال روی دادن است. زمان هایی هست که حس خودخواهی دارم، از خودم می پرسم که چرا، چطور چنین حسی میتواند تغییر بکند؟ اصلاً دچار تغییر خواهد شد؟ تمام سعیم بر آن است که قلباً در هر چیزی سهیم بشوم، چون وقتی خشم و عصبانیت تمام آن چیزی که با شماست میل به از دست دادن امید خیلی ساده است. من دربارۀ زن‌های زیبایی که هر روز آگاهانه برای ایجاد تغییری از خواب بر می خیزند مطالعه کردم، که این خود برای من انگیزه‌ای است برای تلاش بیشتر. خطاب به مجله تایم می گویم که نمی دانم چطور تا این حد خوش شانس بوده‌ام که در فهرست شما باشم، اما از شما تشکر می کنم بابت برجسته کردن قدرتی که ما همیشه می توانیم و خواهیم توانست برای به دست آوردنش تلاش کنیم. من به خوبی و نیکی در زمین اعتقاد دارم. امیدوارم این تنها شروعی برای تغییراتی بیشتر باشد.



انتخاب سلنا گومز به عنوان یکی از 46 زن تاثیرگذارِ مجله تایم 1


نام زن های دیگری که در این فهرست قرار گرفته اند به شرح زیر است:

Madeleine Albright, Mary Barra, Patricia Bath, Elizabeth Blackburn, Ursula Burns, Candis Cayne, Hillary Clinton, Eileen Collins, Kellyanne Conway, Mo'ne Davis, Ellen DeGeneres, Gabby Douglas, Rita Dove, Ann Dunwoody, Ava DuVernay, Sylvia Earle, Aretha Franklin, Melinda Gates, Nikki Haley, Carla Hayden, Mazie Hirono, Mae Jemison, Maya Lin, Loretta Lynch, Rachel Maddow, Rita Moreno, Jennifer Yuh Nelson, Ilhan Omar, Danica Patrick, Nancy Pelosi, Michelle Phan, Issa Rae, Lori Robinson, Sheryl Sandberg, Katharine Jefferts Schor, Cindy Sherman, Kathryn Smith, Kathryn Sullivan, Barbara Walters, Alice Waters, Geisha Williams, Serena Williams, Oprah Winfrey and Janet Yellen
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ ، لاله ناز ، αѕтer ، Mr. Potato Head ، _Lσѕт_ ، n.leito
آگهی
#2
بخشی از مصاحبه سلنا با مجلۀ تایم:

«به نظر من قدرت به این نیست که شما یک ظاهر دروغین به خودتان بگیرید؛ به نظر من قدرت واقعی حساس بودن و آسیب‌پذیر بودن است. واقعا سخت است که هر روز از خواب بیدار شوید و نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشد، بدون آنکه به نقاط قوت دیگران توجه کنید.»

«مادر من آدمی است که بخوبی می‌داند کار سخت یعنی چه. وقتی که من متولد شدم او تازه دانش‌آموز دبیرستان بود. او در طول زندگی‌اش شغل‌های گوناگونی را تجربه کرد، اما در طول زندگی طوری با من برخورد کرده که احساس کنم شایستۀ انجام هر کاری که دلم می‌خواهد هستم. شاید یک دلیلش این بوده که چنین فرصتی در زندگی برای خودِ او مهیا نبوده.»

«تمام آنچه را که من می‌دانم مادرم به من آموخته؛ اینکه در عین حال که کمتر از دیگران نیستم، بالاتر و بزرگتر از آنها هم نیستم؛ اینکه وقتی مَردم به بدترین شکل ممکن به تو رو می‌آورند، تو باید به بهترین شکل ممکن به آنها رو بیاوری.»

«نمی دانم که آیا در گذشته واقعاً لحظه‌ای وجود داشته که بگویم: "بسیار خب، این کاریه که می‌خوام انجام بدم". فکر می‌کنم تا الان آنچه که عاشقش بودم اتفاق افتاده. اعتمادی بین من و افراد هم‌سن‌و‌سالم و قدری کوچکتر وجود دارد که فکر می‌کنم اگر کارم را بعدتر شروع کرده بودم وجود نمی‌داشت. امیدوارم که هوادارانم یاد بگیرند آنچه که هستند به خودیِ خود زیباست، و اینکه می‌توانند بواسطۀ آنچه که احساس می‌کنند با دیگران ارتباط برقرار کنند. چنین حالتی برای من کاملا آشنا است و آن را از عمق وجود درک می‌کنم.»
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  بهترین گیتاریست های تاریخ به انتخاب رولینگ استون
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
  واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God
  بیل مری: مامان کاش زنده بودی سلنا را می دیدی!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان