امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تحصیل در کانادا

#1
10 دلیل برای انتخاب کشور کانادا برای مهاجرت:

- روند انجام امور مربوط به اخذ اقامت دائم کانادا نسبت به کشورهای دیگر مخصوصا کشورهای اروپایی ساده تر و سزیع تر است

- کانادا دارای آب و هوای معتدل بوده که به دلیل وسعت و گستردگی مساحت این کشور تنوع اقلیمی آن بسیار متنوع است.

- در کانادا سه فرهنگ غالب فرهنگ های انگلیسی فرانسوی و بومیان کانادایی می باشند که این چند فرهنگی خود به بخشی از هویت و فرهنگ این کشور تبدیل شده است ، این در حالی است که در کشورهای اروپایی مهاجران اغلب اقلیت به شمار می زوند و اگر نتوانند خود را با شرایط ن کشور وفق بدهنند همواره اقلیت باقی خواهند ماند..

- قیمت خرید از جمله زمین خانه آپارتمان و ... در کانادا نسبت به کشوزهای همسایه خود به خصوص امریکا و همچنین کشورهی اروپایی مقرون به صرفه تر و ارزن تر می باشد. البته لازم به ذکر است این نکته در شهرهای بزرگ و معروف کانادا به این صورت نمی باشد ..

- همانطور که اشاره شد به دلیل پهناور بودن کانادا و گستردگی خاک آن که از این لحاظ دومین کشور دنیا محسوب مبشود و همچنین داشتن مرزهای مشترک زمینی بسیار زیاد با امرکا آمار مهاجرت مردم این کشور به امریکا بسیار بالاست که همین موضوع باعث شده نیاز به نیروی کار متخصص همولره در کانادا احساس شده و بیشتر از کشورهای اروپایی و استرالیا باشد ...


- کانادا کشوری است دارای ذخایر و منابع طبیعی بسیار زیاد و متنوع که همین موضوع باعث شده دولت کانادا با اعطا وام و تسهیبلات به شهروندان خود و مهاجران راه را برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور هموار کرده و امکانات مناسبی را در اختیار آنها قررار دهد..

- نظام آموزشی در کانادا بسیار هدفمند و صاحب اعتبار بوده و سالیانه دانشجویان فراوانی از نقاط مختلف جهان برای تحصیل در کانادا جذب این کشور میشوند. هچنین هزینه تحصیل در کانادا مناسب بوده و خود به این مساله کمک کرده است...

- اقتصاد کانادا اقتصادی پویا بالنده با ثبات و روو به رشد است که همین ساختار اقتصادی بسیار قوی این کشور را در برابر بحران‌های اقتصادی و بیکاری‌های طولانی مدت محافظت می‌نماید و همچنین باعث شده تمایل سرمایه گذاران و تجار خارجی برای ورود به این کشور بسیار زیاد و رو به افزایش باشد

- سیستم خدمات درمانی در کانادا سیستمی جامع و منحصر به فرد است چرا که تامین هزینه های درمان از منابع مالیاتی تامین میشود ، شهروندان کانادایی می‌توانند از کمک هزینه های گوناگون دولتی مانند کمک هزینه های فرزندان، سالمندان و انواع بیمه های بیکاری بهره ببرند.

- در مقایسه با دیگر کشورهای آمریکای شمالی مانند آمریکا و مکزیک، نرخ انجام جرم و جنایت طبق آمار موجود در پایین تر بوده و احساس امنیت و و آزادی را در این کشور پهناور میتوان به خوبی احساس کرد ..البته لازم به ذکر است کانادا نسبت به کشورهای ذکر شده از قوانین اسلحه سخت تری نیز برخوردار است

- این کشور همچنین برنامه و مزایای برای دوران بازنشتگی مهاجرین و خانواده های آنان در قوانین خود دارد.امکانات آموزشی و بهداشتی در کانادا در بین بهترین کشورهای جهان سرآمد می باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://nextedu.ir/%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7/
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تحصیل در کانادا ,دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعزام دانشجو
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان