امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دعوای کاردی بی و نیکی میناج با لنگه کفش!

#1
دعوای قدیمی نیکی میناج و کاردی بی، دو ابرستارۀ موسیقی هیپ هاپ در هفتۀ مد نیویورک بالا گرفت و منجر به زد و خورد فیزیکی شد.
در پی این درگیری، مهمانی مهم بازار هارپر که این دو ستاره در آن حضور داشتند بهم خورد و پیش از ساعت موعود پایان پذیرفت.

به گزارش سایت خبری تی‌ام‌زی کاردی بی در این مهمانی به میناج نزدیک شده و سعی کرده دربارۀ «دروغ‌هایی که نیکی راجع به او رواج داده» هشدار دهد. در همین حین یکی از محافظان شخصی نیکی میناج قبل از اینکه کاردی کفشی را به سمت میناج پرتاب کند با آرنج به صورت او ضربه زده و باعث شده پیشانی کاردی بی متورم شود. صحنه‌ای از درگیری این دو خواننده توسط برخی مهمانان فیلم‌برداری و در فضای مجازی منتشر شده است:


youtube.com/watch?v=JcfJaQlsvm4


در این ویدئو کاردی بی دیده و صدایش شنیده می‌شود که بر سر میناج فریاد می‌کشد و محافظان او و میناج سعی دارند آنها را از هم دور نگه داشته و از محل حادثه خارج کنند. مجلۀ ورایتی همچنین تائید کرده که این درگیری میان نیکی میناج و کاردی بی اتفاق افتاده و اشخاص حاضر در ویدئو دو ستارۀ نام‌برده هستند.

نیکی میناج که از این مهمانی سالم خارج شده هنوز بیانیه‌ای دربارۀ این اتفاق منتشر نکرده است اما کاردی بی در صفحۀ اینستاگرام خود مطلب نسبتا بلندی دربارۀ این اتفاق نوشته و درحالی‌که نیکی میناج را مخاطب قرار داده با لحن بسیار تند و مستقیمی او را نشانه گرفته و مخصوصا به حرف‌های میناج دربارۀ فرزندش اعتراض کرده است.

کاردی بی و نیکی میناج مدت‌هاست در پست‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی و حتی در رپ‌هایشان مجادله‌ای جدی را دنبال می‌کنند. از جمله در قطعۀ «موتور اسپورت» که همکاری آن دو با میگوس است مخاطبانشان معتقد بودند که آنها در بخش‌هایی که خوانده‌اند یکدیگر را مخاطب قرار داده‌اند و این مجادله را پی گرفته‌اند اما آنها پس از دیدن واکنش‌های مردم طی چند پست توئیتری اعلام کردند که مردم و صاحبان رسانه به این گونه شایعات علاقه دارند و هرچقدر هم که رابطۀ آن دو با هم دوستانه باشد آنها راضی نمی‌شوند و به این ترتیب تمام شایعات مذکور را تکذیب کردند.


دعوای کاردی بی و نیکی میناج با لنگه کفش! 1
پاسخ
آگهی
#2
کاردی بی در اینستاگرام خود در واکنش به این اتفاقات نوشت:

هی سکوت کردم و به روی خودم نیاوردم! اجازه دادم که شما ترسوها هر چه دلتان می‌خواهد مرا دیس کنید، اجازه دادم که درباره‌ام دروغ بسازید، اجازه دادم که تلاش کنید جلوی حرکتم را بگیرید، جلوی نان خوردنم را بگیرید! شما هنرمندهای دیگر را تهدید کردید و بهشان گفته بودید که اگر با من کار کنند دیگر با آنها هیچ غلطی نمی‌کنید! بهتان اجازه دادم که هر چرت و پرتی را خواستید دربارۀ من بگویید! یک بار شخصا بهتان گفتم، دو بار شخصا بهتان گفتم، و هر بار خودتان را به کوچه علی چپ زدید! اما وقتی حرف از بچه‌ من به میان می‌آورید، و می‌خواهید کامنتی را دربارۀ من به عنوان یک مادر لایک کنید، و دربارۀ توانایی من برای مراقبت از دخترم اظهار نظر کنید، آن وقت است که دیگر من می‌دانم و شما! من سخت کار کردم و این همه راه را آمده‌ام تا اجازه بدهم هرکس هر زری که خواست دربارۀ موفقیت من بزند!! بزدل‌های ترسو حرف‌هایشان را فقط در رپ می‌زنند در در واقعیت هیچ عنی نیستند! این غلط‌های اضافی فقط برای سرگرمی است!!!



درود بر کاردی بی بزرگ! واقعا فکر نمی کردم یک چنین احساسات مادرانه عمیقی در تو موج بزند!

احسنت...حقا که سلنا بیخود همکارانش را انتخاب نمی کند...منتظر شاهکار Taki Taki تو و سِلی هستیم!

جای آن کبودی روی پیشانی را باید بوسید! بشکند دست مزدوران میناج!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  به تمسخر گرفته شدن تیلور سوییفت توسط نیکی میناج ؟! :|
  دعوای دو خواننده بر سر آهنگی که اصلا مال آن‌ها نیست!
  دعوای شدید بین دو خواننده سرشناس! / من به صورت پرینس تف کردم و او هم سعی کرد به من مش
Heart دعوای بین زدبازی و پیشرو!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
Music نیکی میناژ از موسیقی خداحافظی کرد
  دعوای امیر تتلو و جی جی
  دعوای بین خلسه و پوتک چی بود ؟!
  داستان دعوای بین ملتفت و کاغذ چه بود و از کجا شروع شد ؟!
  دعوای جدید بین مایلی و تیلور.به طور کامل
  دعوای بین دایرکشنر ها و کی پاپی ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان