امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دلایل رفتاری و روانشناختی محبوبیت سلنا گومز

#1
EOnline در مقاله‌ای به بررسی عوامل رفتاری و روانشناختی محبویت سلنا در رسانه‌های اجتماعی پرداخته است. سلنا در صفحات اجتماعی خود ترکیب بی نقصی از لحظاتی که با دوستانش می‌گذراند، پُست‌های سیاسی و مطالب مربوط به مسائل روز، و موارد عمیقاً شخصی‌ای که به سلامتی او مربوط می‌شود را به اشتراک می‌گذارد که همین امر بسیاری را به طور جدی علاقمند به دنبال کردن مطالب او در صفحات اجتماعی کرده. 

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در سلنا توجه هر انسانی را به خود جلب کند این است که او از آشکار کردن واقعیت آنچه در زندگی‌اش می‌گذرد واهمه‌ای ندارد و نوعی صداقت در پست‌ها و حرف‌های او موج می‌زند که امتیازی انکاری نشدنی را برای هویت او رقم زده.

با تمام این تفاصیل و با وجود دنبال‌کننده‌های 144 میلیونی که با خود به همراه دارد، سلنا به خوبی می‌داند که کی باید از رسانه‌های اجتماعی به طور موقت خداحافظی کند و «زندگی در دم» را غنیمت بشمارد.
یکی از این خداحافظی‌ها مربوط به اخیر می‌شود که او پیش از آنکه مشخص بشود نیاز به یک دوره درمانی دیگر دارد اعلام کرد که به طور موقت از رسانه‌های اجتماعی خداحافظی خواهد کرد؛ و این موقعیت‌شناسی او هم در جای خودش جالب‌توجه است!

سلنا امسال در جوایز نشریه People در سه بخش «سلبریتی اجتماعی سال 2018»، «آهنگ سال 2018» و «موزیک ویدئوی سال 2018» برای آهنگ Back to You نامزد شده است.


دوستی‌های پایدار

سلنا گومز با وجود اینکه یک سوپراستار پرمشغله است هرگز از اینکه با دوستان قدیمی‌اش وقت‌گذرانی کند غافل نمی‌شود. او هر از گاهی پستی از دوستان خود ارسال می‌کند: از تیلور سویفت که معروف‌ترین آنها است گرفته تا افراد کم‌نام‌و‌نشان‌تری مثل Courtney Barry.


دلایل رفتاری و روانشناختی محبوبیت سلنا گومز 1

بیان مسائل شخصی

سلنا گومز در تابستان 2017 در اینستاگرام خود اعلام کرد که تحت عمل جراحیِ پیوند کلیه قرار گرفته. او در این پست به نوعی دلیل غیبت خود از رسانه‌ها را مشخص کرده بود، و در ضمن آن از دوستش فرانسیا رایسا بابت اینکه کلیه‌اش را به او اهدا کرده تشکر کرده بود. این پست بسیاری از هوادران او را غافلگیر کرد، اما سلنا از آن زمان تاکنون همچنان به افزایش آگاهی دربارۀ بیماری لوپوس ادامه داده است و کمک کرده که آگاهی دیگران دربارۀ آن افزایش پیدا کند.


دلایل رفتاری و روانشناختی محبوبیت سلنا گومز 1

موضع‌گیری‌های اجتماعی

سلنا همچنین در موقعیت‌های مختلف در باب مسائل روز سیاسی و اجتماعی موضع‌گیری کرده است، که همین امر باعث شده تا هواداران او به تحقیق بیشتر در باب مسائل مورد نظر بپردازند و بتوانند ضمن کسب آگاهی در این‌باره، موضعی‌ شخصی نسبت به آنها اتخاذ کنند. سلنا بهار گذشته در اینستاگرام خود به صحبت پیرامون مراسم March for Our Lives پرداخت و همچون اعضای حاضر در این راهپیمایی مخالفت خود را نسبت به خشونت‌ اسلحه در آمریکا اعلام کرد. او همچنین در توییتر خود از سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ که خانواده‌ها را در مرز مکزیک از یکدیگر جدا می‌کند انتقاد کرد.


دلایل رفتاری و روانشناختی محبوبیت سلنا گومز 1

توجه به ریشه‌ها

سلنا گومز در اینستاگرام خود اعلام کرد که هر از گاهی به خانه دوران کودکی خود در گرند پریری سر می‌زند. او در این پست بیان کرد که هنوز هم گاهی به این فکر می‌کند که اگر الان در خانه دوران کودکی‌اش بود اوضاع او می‌توانست از جهاتی بهتر باشد.


دلایل رفتاری و روانشناختی محبوبیت سلنا گومز 1

خداحافظی از رسانه‌های اجتماعی

سلنا 23 سپتامبر امسال بود که از رسانه‌های اجتماعی به طور موقت خداحافظی کرد؛ اما او پیش از خداحافظی به هواداران خود گوشزد کرد که در حال زندگی کنند و مهربانی را از یاد نبرند. او همچنین به همه یادآوری کرد که حرف‌ها و نظرات منفی می‌تواند احساس هر انسانی را جریحه‌دار کند. او همیشه بدون آنکه خیلی بخواهد حالتی موعظه‌گونه به خودش بگیرد بهترین پیام‌ها را به هوادارانش انتقال داده.


دلایل رفتاری و روانشناختی محبوبیت سلنا گومز 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
  واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God
  بیل مری: مامان کاش زنده بودی سلنا را می دیدی!
  میخانۀ سلنا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان