امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند ساعت می توانیم کفش پاشنه بلند بپوشیم؟

#1
Lightbulb 
چند ساعت می توانیم کفش پاشنه بلند بپوشیم؟ 1

این که کفش‌های پاشنه‌بلند برای سلامتی خوب نیست، خبر جدیدی نیست؛ اما آیا تاکنون فکر کرده اید چند ساعت در روز می‌توانید این کفش‌ها را بپوشید و به سلامتی خود آسیب نرسانید؟
 
هر چه مدت‌زمان استفاده از کفش‌های پاشنه‌بلند بیشتر شود، احتمال ابتلا به ورم مفاصل زانو نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل با L.Kelsey Armstrong، متخصص بیماری‌ها پا در این رابطه صحبت کردیم.
 
وی می‌گوید: «پاشنه برای پا خوب نیست؛ زیرا باعث می‌شود که پاها در وضعیت غیرطبیعی قرار بگیرند». فشاری که به پنجه پا وارد می‌شود، باعث ایجاد پینه، ترک، خمیدگی شست پا به سمت پایین، پینه شست پا، تومور عصب و همان‌طور که می‌دانید ورم مفاصل زانو می‌شود.
 
برای کاهش احتمال ابتلا به این بیماری‌ها و مشکلات، باید مدت‌زمانی که از این کفش‌ها استفاده می‌کنید، کاهش دهید. این مدت‌زمان با توجه به نوع کفشی که می‌پوشید و نوع فعالیتتان، تغییر می‌کند. در ادامه مدت‌زمان پیشنهادی برای استفاده از کفش‌های مختلف آورده شده است.
 
 
کفش‌های پاشنه‌کوتاه (حدود ۳٫۸ سانتی‌متر یا کمتر پاشنه دارند): از این کفش‌ها برای خرید یا مهمانی‌هایی استفاده کنید که مدت‌زمان زیادی سرپا هستید. با این حال، حداکثر ۴ ساعت در روز از این کفش‌ها استفاده کنید.
 
کفش‌های پاشنه متوسط (حدود ۳٫۸ الی ۷٫۶۲ سانتی‌متر پاشنه دارند): این کفش‌ها را تنها برای مدت کوتاهی برای خودنمایی در عروسی‌ها یا یک مهمانی شام و غیره بپوشید. احتمالاً ۳ ساعت در روز می‌توانید این کفش‌ها را بپوشید؛ اما بیشتر از این مدت ادامه ندهید.
 
کفش‌های پاشنه‌بلند (حدود ۷٫۶۲ سانتی‌متر به بالا پاشنه دارند): بهتر است که کلاً از این کفش‌ها استفاده نکنید؛ اما اگر باید با مد جلو بروید، بیش از ۱ ساعت در روز از آن‌ها استفاده نکنید. اگر این کفش شرایط بهتری دارد، به عنوان مثال نوک آن بسته است یا لژ دارد، می‌توانید کمی بیشتر از زمان توصیه‌شده، آن‌ها را بپوشید.
 
از آنجا که قرار نیست با این کفش‌ها زیاد حرکت کنید، نکته‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن کمک بگیرید؛ پس از این که کفش پاشنه‌بلند پوشیدید، یک توپ کوچک زیر پای خود غلت بدهید. این کار باعث حرکت و تقویت ماهیچه‌های کوچک پا می‌شود. زمانی که کفش پاشنه‌بلند می‌پوشید، این ماهیچه‌های کوچک نمی‌توانند حرکت کنند و تقویت شوند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر و عمل جراحی به صورت سرپایی در کمتر از نیم ساعت
  اگر مي خواهيد کودکتان قند بلند شود
  درد پاشنه پا : روش‌های موثر برای پیشگیری، تشخیص و درمان
  آیا خوردن برف ضرر دارد؟ می توانیم برف بخوریم؟
  خار پاشنه پا چیست و چگونه درمان می شود؟
  کاهش وزن سریع با یک حرکت در نیم ساعت!
  مصرف تخم مرغ باعث قد بلند شدن کودکان می شود؟
  تخم مرغ را تا چند ساعت می توان بیرون یخچال نگهداری کرد؟
  خواب کمتر از 7 ساعت میتواند خطرناک باشد
  آیا بلند شدن از پهلوی چپ باعث کج خلقی می شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان