امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

#1
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir
متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  در مقاطع مختلف در دو ترم مهر وبهمن انجام میگیرد و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بو دن شرایط از طریق سامانه edu.uast.ac.ir  اقدام  ثبت نام نمایید.
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی گردیده . یکی از سوالات دانشجویان در رابطه با سامانه هم آوا علمی کاربردی این این که چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ سامانه هم آوا مشاهده نمرات نشانی edu.uast.ac.ir صورت می پذیرد. ضمنا بحث اعتراض در سامانه هم آوا و مشکلات سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا را نیز بررسی خواهیم کرد.



برای دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و حل مشکلات خود در رابطه با ورود به سایت edu.uast.ac.ir با



اطلاعیه های سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir

edu.uast.ac.ir سامانه

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از سامانه سجاد قدیم به نشانی edu.uast.ac.ir بروزرسانی شد لذا کلیه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای انجام هر گونه عملیات دانشجویی فقط و فقط از طریق آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir وارد سامانه شده و امور خود را پیگیری نمایند.
چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ ورود دانشجویان به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با ورود اطلاعات هویتی و شناسنامه ای وی امکان پذیر خواهد بود ضمنا دانشجویان محترم که سوال داشتند چگونه وارد سامانه هم آوا شویم دقت داشته باشند حتما بعد از تکمیل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و دریافت رمز و شماره دانشجویی امکان ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی میسر خواهد بود.
در صورتی که رمز ورود و نام کاربری خود را جهت ورود به سامانه هم آوا فراموش کرده اید می توانید با ورود به سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا از طریق لینکی که جهت بازیابی رمز ورود و نام کاربری دانشجویان قرارداده شده عملیات بازیابی رمز ورود خود را انجام دهید. سامانه هم آوا فقط پس از تکمیل پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان از سامانه سنجش و قبولی متقاضی قابل استفاده خواهد بود.




امور قابل انجام در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
کلیه امور دانشجویی دانشجویان مراکز علمی کاربردی اعم از امور تکمیل ثبت نام – پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی – پرداخت شهریه – دریافت کارت دانشجویی – امور انتخاب واحد و… در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا  انجام می گیرد.
پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی هم آوا هر سال در دو نیمسال اول و دوم تحصیلی مهر و بهمن انجام می گیرد شایان ذکر است ثبت نام تکمیلی دانشجویان فقط از سامانه edu.uast.ac.ir تکمیل خواهد شد.
کلیه دانشجویان برای مشاهده نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی  کارنامه – درخواست انصراف و نقل و انتقالات دانشجویی می بایست به سامانه هم آوا مشاهده نمرات مراجعه نمایند.
متقاضیان محترم دقت داشته باشند سهمیه متقاضیان شاغل تاثیر مثبت در پذیرش دانشجویان خواهد داشت اما فقط متقاضیانی درخواست استفاده از این سهمیه را بدهند که مطابق دفترچه دانشگاه علمی کاربردی سامانه هم آوا واجد الشرایط شاغل بودن باشند.



هر گونه مغایرت اطلاعاتی مندرج در سامانه edu.uast.ac.ir به منزله انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد و سامانه هم آوا هیچ گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت



دریافت مجدد رمز عبور از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
در صورتی که هر یک از دانشجویان محترم برای ورود به سامانه هم آوا مشاهده نمرات با مشکل رمز عبور و نام کاربری رو به رو هستید می توانید با ورود به سامانه edu.uast.ac.ir از قسمت پایین صفحه سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا سمت راست گزینه : کلمه عبورم را فراموش کرده ام کلیک کنید وش وارد صفحه زیر شوید :

رمز عبور سامانه edu.uast.ac.ir

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید برای دریافت رمز عبور یا نام کاربری از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی  نقش خود را تعیین می کنید که سه نقش دانشجو – مدرس یا کارمند مشخص گردیده.
سپس کد ملی خود را در کادر تعیین شده وارد می کنید و در مرحله آخر کپچا سامانه edu.uast.ac.ir را که به صورت جمع یا ضرب ریاضی است را پاسخ می دهید پس از تکمیل این عملیات رمز عبور و نام کاربری شما به شماره ایمیل و موبایل شما ارسال خواهد شد.

توجه توجه : معمولا نام کاربری در دانشگاه علمی کاربردی هم آوا همان شماره ملی دانشجو و کلمه عبور همان شماره دانشجویی وی خواهد بود لذا ابتدا این گزینه ها را وارد نمایید در صورت عدم موفقیت برای ورود به سامانه هم آوا از طریق راهنمایی بالا عمل کنید.



با طراحی و اجرا سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی ، سامانه قبلی (سجاد) غیر فعال شده لذا دانشجویان گرامی جهت کلیه امور به سایت هم آوا مراجعه کنند



کاربرد های سامانه هم آوا – edu.uast.ac.ir
این سامانه جدید ترین سامانه موجود برای کلیه واحد های آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی که دانشجویان محترم امور زیر را از این درگاه پیگیری می کنند :
1- تکمیل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید
2- پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی 98
3- دریافت کارنامه امتحانات در سامانه هم آوا مشاهده نمرات در سامانه هم آوا مشاهده نمرات
4- انتخاب واحد دانشجویان
5- مشاهده برنامه زمانی کلاس ها – اساتید – امتحانات
6- درخواست مهمانی در مراکز مختلف دانشگاه های علمی کاربردی
7- درخواست انتقالی به هر یک از واحد های علمی کاربردی
8- پیغام های مهم دانشجویان در داشبورد هر دانشجو قرار می گیرد
9- اطلاع رسانی های عمومی  دانشجویی از بخش امور دانشجویی سامانه هم آوا علمی کاربردی
10- اعلام نتایج نهایی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در قسمت پیگیری ثبت نام سامانه edu.uast.ac.ir


شرایط پذیرش در سامانه هم آوا علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir

شرایط سامانه edu.uast.ac.ir
 متقاضیان جدید الورود استفاده از سهمیه شاغل بودن فقط با داشتن حداقل یک سال سابقه کاری با بیمه رسمی با شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی می توانند پذیرش شوند.
 پذیرش در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد که همه متقاضیان می بایست مدرک پایه حداقل برای ورود به این مقاطع را داشته باشند.
 دانشجویان جدیدالورود که مدرک خود را از شهریور سال 86 به بعد دریافت کرده اند فقط در صورتی مجاز به انتخاب واحد از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی خواهند بود که معدل کل بالای 12 داشته باشند.
 اگر متقاضی ثبت نام از کارمندان رسمی دولت باشد فقط در صورتی تحصیل وی بلامانع است که وزارت خانه یا سازمان بالا دست موافقت خود را مبنی بر تحصیل وی به صورت کتبی اعلام نمایند.
 ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی فقط در صورت احراز شرایط مطابق شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی .
 متقاضیان محترم دقت داشته باشند در صورت قبولی در دانشگاه علمی کاربردی لازم است توجه کنند در ترم اول مجاز به درخواست میهمانی – انتقالی – تغییر رشته و همچنین درخواست مرخصی نمی باشند.
 امتحان پایانی برخی واحد ها به صورت سراسری از در کلیه مراکز علمی کاربردی به صورت همزمان با سوالات مشترک برگزار می گردد.
 دانشجویان محترم فقط مجاز به تحصیل در یک رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی هستند و در صورت ثبت نام در بیش از یک رشته پذیرش وی به طور کلی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی لغو می شود.
 متقاضیان محترم توجه داشته باشند حتما کلیه اخبار – بخشنامه های جدید و اطلاعیه ها را در سامانه Edu.uast.ac.ir دنبال کنند.
 هر گونه منع نظام وظیفه ای برای متقاضیان پذیرش علمی کاربردی تخلف محسوب شده و فرد خاطی به مراجع قانونی معرفی می گردد.
 متقاضیان سرباز نظام وظیفه در صورت قبولی در گزینش سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اگر غیبت اولیه نداشته باشند می توانند ترخیص شوند و جهت ادامه تحصیل اقدام نمایند.

راهنمای استفاده از سامانه هم آوا – edu.uast.ac.ir

راهنمای استفاده از سامانه هم آوا

مرحله اول : در مرحله اول متقاضیان باتوجه به اطلاعیه های سامانه هم آوا علمی کاربردی از زمان ثبت نام علمی کاربردی ترم مهر 98 مطلع شده و به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه می کنند و وارد کتگوری “جامع علمی کاربردی ” می شوید و دفترچه راهنمای سامانه هم آوا علمی کاربردی مربوط به مقطع تحصیلی خود را دانلود و مطالعه می نمایید.
مرحله دوم : در سامانه سنجش به قسمت خرید کارت اعتباری مراجعه نموده و از طریق سامانه کارت اعتباری ثبت نام مربوط به مقطع تحصیلی و دانشگاه علمی کاربردی را خریداری می کنید تا رمز و شناسه ثبت نام دریافت نمایید.
مرحله سوم : اطلاعات هویتی و تحصیلی خوذ را از روی شناسنامه و مدرک تحصیلی پایه وارد سامانه سنجش می کنید و مراحل را تکمیل می کنید تا رمز ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه edu.uast.ac.ir را دریافت کنید.
مرحله چهارم : پس از تکمیل ثبت نام و دریافت شناسه و رمز ثبت نام منتظر اعلام نتایج پذیرش در سامانه هم آوا می مانید و نتیجه پذیرش را از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اولویت های انتخابی خود چک کنید.
مرحله پنجم : در صورت مشاهده نتیجه قبولی در سامانه هم آوا باید در موعد مقرر به صورت حضوری با همراه داشتن مدارک هویتی و تحصیلی و برگه ثبت نام به دانشگاه علمی کاربردی که در آن واحد قبول شده اید مراجعه می کنید تا ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟
با توجه به اینکه سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا به تازگی راه اندازی شده بسیاری از کاربران و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی همواره از مشاوران سامانه سوال می کنند چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ با توجه به سایت های مشابه متعدد به سامانه هم آوا راهنمایی های لازم در مورد راهنمای استفاده از سامانه هم آوا و سوال چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ به کاربران عزیز ارائه می دهیم :
چگونگی ورود به سامانه هم آوا را به 2 روش توضیح می دهیم :
روش اول : از طریق ورود آدرس سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در قسمت URL مرورگر سیستم :
ابتدا یکی از مرورگر های سیستم خود را باز کنید و از قسمت ورود آدرس سایت نشانی edu.uast.ac.ir را وارد نمایید، نحوه ورود صحیح آدرس سایت هم آوا علمی کاربردی با به صورت زیر خواهد بود :
چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟

روش دوم : ابتدا وارد گوگل شوید و از طریق سرچ عبارت “سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی” در گوگل اولین سایتی که به نمایش در می آید سایت سامانه هم آوا است که باید روی آن کلیک کنید همانند تصویر زیر :

راهنمای استفاده از سامانه هم آوا

مشکلات سامانه هم آوا – edu.uast.ac.ir
با توجه به این که سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به تازگی جایگزین سامانه سجاد علمی کاربردی شده است در یکی دو ترم گذشته مشکلات سامانه هم آوا که هنوز مرتفع نگردیده اند بسیاری از کاربران و دانشجویان را درگیر خود کرده که خوشبختانه این ترم بسیاری از  مشکلات سامانه هم آوا با بررسی تیم پشتیبانی فنی سایت برطرف گردیده.
بسیاری از کاربران با مشکل ورود به سامانه هم آوا رو به رو بودند یعنی هنگامی که کاربر رمز عبور و نام کاربری خود را وارد می کرد سیستم او را شناسایی نمیکرد اما با تلاش فراوان واحد فنی این مشکل نیز از مشکلات سامانه هم آوا برطرف گردید.
از دیگر مشکلات سامانه هم آوا تکمیل ثبت نام متقاضی و صدور شماره دانشجویی برای متقاضیان می باشد که این مورد نیز در دست بررسی است و به زودی این مشکل نیز بر طرف خواهد شد.

اعتراض در سامانه هم آوا – edu.uast.ac.ir
برخی دانشجویان در مورد پذیرش بدون کنکور همواره معترض به نحوه پذیرش مراکز علمی کاربردی بوده اند با توجه به قوانین و مقررات و سهمیه های گوناگونی که برای پذیرش هر دانشگاه در نظر گرفته شده پذیرش دانشجویان همواره از جانب برخی متقاضیان مورد اعتراض قرار گرفته که اعتراض در سامانه هم آوا سازماندهی می شود.
اعتراض در سامانه هم آوا از پایان زمان اعلام نتایج ثبت نام متقاضیان شروع می شود و تا ده روز ادامه دارد لذا متقاضیانی که به نتایج پذیرش دانشگاه معترض هستند جهت اعتراض به نتایج پذیرش همواره می توانند از طریق لینک اعتراض در سامانه هم آوا جهت اعتراض اقدام نمایند.
اعتراض در سامانه edu.uast.ac.ir فقط برای نتایج نیست برخی دانشجویان که به نحوه انتخاب واحد – شهریه و مسائل دیگر معترض هستند نیز می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا علمی کاربردی و قسمت اعتراضات اعتراض خود را نسبت به موضوع اعلام کنند.

کانال تلگرام سامانه هم آوا





در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir اطلاعات کافی را ارائه نماییم. چنانچه پاسخ سوال خود را در رابطه با اینکه چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ به صورت کامل دریافت ننموده اید و یا برای ورود به سامانه هم آوا و مشاهده نمرات دچار مشکل شده اید و همچنین نیازمند کسب راهنمایی بیشتر در رابطه با سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا می باشید ، می توانید در ارتباط باشید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در سامانه edu.uast.ac.ir  آشنا کنیم و راهنمایی های  لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیانی که قصد ثبت نا در دانشگاه علمی کاربردی را دارند توجه داشته باشیند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط به صورت انیترنتی بوده و در صورت دارا بودن شرایط هر گونه اقدام به  صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ⌟ سابلیمینال قبولی در مدرسه و دانشگاه⌜
  ֎ سابلیمینال قبولی در دانشگاه فرهنگیان ֍
Rainbow پاسخ هایی علمی به سؤالاتی که همیشه ذهن تان را مشغول کرده اند
Book دانشگاه...علاقه یا اجبار
Photo تحصیل در رشته حسابداری دانشگاه اقتصاد و تکنولوژی پکن چین
  دوست داری وقتی رفتی دانشگاه چه رشته ای بخونی؟کسایی که دانشگاه میرن هم بگن
  دَه دلیل علمی که نشان می‌دهد وجود زامبی‌ ها غیر ممکن است!
  نظرات دانشجویان جدید و ترم آخری دانشگاه ها! (طنز)
  azmoon.medu.ir سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان 99-1400
  ضد دانشگاه { دانشجوها ناراحت نشن .}

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان