امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیامک برای دختر کوچولو

#1
Heart 
دختر کوچولوی من، اینقدر بهت علاقه دارم که حتی اگه تمام دنیا هم بخوان نمیتونن این میزان علاقه من رو بهت کم کنن. تو بهترین و زیباترین نعمتی هستی که خدا در زندگی من آفرید. دختر کوچولوی من، مرسی که هستی و دنیای من و مامانت/بابات رو زیبا میکنی.

***************************

دخترکم تو اینقدر پاک و اینقدر معصومی که گاهی در برابر تو احساس گناه میکنم که چرا تو اینقدر خوبی و من که هر چی پا به سن میزارم، انگار اون پاکیه داره از بین میره. دختر عزیزم، تو معصوم ترین و پاک ترین موجودی هستی که تا به حال دیدم و به خاطرش خدا رو بی نهایت بار سپاسگزارم.

***************************

عشقی که در دل من نسبت به تو خونه کرده، در برابر قلب تو وسعتش خیلی کمه. تو با اینکه کوچولویی اما قلب خیلی بزرگی داری؛ قلبی که نه تنها من بلکه تمام دنیا توش خونه دارن و تو از عشق خودت به اونها میبخشی.

***************************

عشقی که تو در وجود آدم ها می آفرینی واقعا بی بدیله. انگار خدا تمام عشق و محبتش رو در وجود تو دختر کوچولو قرار داده تا بیای و ما رو از اون عشق بهره مند کنی. نعمت زندگی من، خیلی خوبه که هستی و ما داریمت.

مطلب پیشنهادی :

متن آرزوهای خوب برای دخترم

گاهی به این فکر میکنم که اگه تو زندگی ما نبودی چی میشد؛ گاهی به این فکر میکنم که اگه نداشتمت چه اتفاقاتی پیش می اومد؛ گاهی به این فکر میکنم که روزی که بزرگ بشی و یکی بیاد دستت رو از دست ما بگیره و ببره تو زندگیش، من اون موقع باید چیکار کنم. دخترکم تو با عشق و محبتی که در زندگی ما آفریدی، من رو وابسته ی خودت کردی و الان من برای اینکه از دستت ندم به زمین و زمان میزنم.

***************************

زیباترین نعمتی که خدا میتونه وارد زندگی یک زن و مرد بکنه، نعمت فرزنده و اگه اون فرزند دختر باشه این نعمت به حد کمال خودش میرسه. گاهی واقعا زبونم قاصره از اینکه چطور خدا رو شکر کنم و چطور سپاسگزاریش کنم که چنین نعمت عجیبی رو در زندگی من و همسرم آفریده که اینقدر عاشقانه اون رو دوست داریم.

***************************

دختر کوچولوی من، وقتی که میبینت و وقتی که چشمام دوباره به تو خیره میشه، عشق در وجودم زنده میشه. من آدم ناسپاسی بودم اما بعد از اینکه تو به زندگی من قدم گذاشتی، شدم شکرگزارترین آدم روی زمین. خدایا شکرت که چنین نعمتی رو به زندگی من وارد کردی.

***************************

دخترکم با هر بار خنده ات و با هر بار شیرین کاری هایی که در میاری، دل من و مامانت برات غش میره. نمیدونی که چقدر بابت تو از خدا متشکر هستیم و چقدر بابت تو زندگی ما تغییر کرده. مرسی که هستی؛ مرسی که با وجودت زندگی ما رو عطرآگین کردی.

مطلب پیشنهادی :

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته

وجود تو به تنهایی کافیه تا آدم عشق رو به معنای کامل درک کنه. بله با تو هستم دختر نازم. تو با اینکه شاید کاری هم نکنی، اما من عاشقانه تو رو دوست دارم. تو دختر من هستی، بخشی از وجود من هستی و وجودت به وجود من وصله. دختر کوچولوم هیچوقت از پیش بابایی/مامانی نری که اینجوری اون میشه شکسته ترین آدم روی کره زمین.

***************************

تو با همون دستای کوچولوت وقتی دستم رو میگیری، میشم آروم ترین آدم روی کره زمین. خدا انگار عشق رو در وجود تو خلاصه کرده. دخترکم، دختر نازم، تو معنای کامل عشق در زندگی برای من و مادرت/پدرت هستی. چقدر خوبه که دارمت، چقدر خوبه که پیش مایی.

متن برای تولد دختر کوچولوم

آدم تا وقتی که پدر یا مادر نشده، معنی از خودگذشتگی رو خوب درک نمیکنه. اما روزی که به این جایگاه رسید، تازه میفهمه که چرا والدینش اینقدر از خودشون گذشتن تا اون رشد و پیشرفت کنه. الان خدا یک گل از بهشت به من داده؛ گلی که بی بدیله و مثل اون رو هیچ وقت ندیدم. خدا یک دختر کوچولو بهم داده؛ دختر کوچولویی که زیباییش قد تموم دنیاست.

***************************

دقیقا توی چنین روزی خدا من و همسرم رو لایق دونست و یکی از گل های بهشتی خودش رو به من و همسرم داد. خدا دختر کوچولوم رو بهمون داد. دختر کوچولویی که الان شده دلیل زندگی من و باباش/مامانش. خدایا شکرت که این نعمت رو وارد زندگی ما کردی.

***************************

غنچه ای رویید؛ غنچه که به مانند آن خدا تا به حال خلق نکرده؛ غنچه ای که قرار است زیباترین گل دنیا بشود. آن غنچه از آن من است، مال من است؛ آخر خدا آن را به من داده! دختر کوچولویم را میگویم. غنچه ای که با تولدش زندگی من رو از عطر وجودش پر کرده. غنچه ای که من را عاشقانه مجذوب خود کرده.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان