امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیامک در مورد تکراری بودن زندگی

#1
Heart 
زندگی فقط لحظاتی شیرین و خاطره آفرین است که هر روزت یک شگفتانه جدیدی داشته باشد. یک کار متفاوت، جایی متفاوت و کارهای جدیدتر و اتفاقات خرسندتری برای تو رقم بخورد. گاهی به جاهایی از زندگی می رسید که فقط روتین وار به صورت تکراری می آیند و می گذرند و فقط افسردگی و غم و غصه را سر راه شما سبز می کنند. از این حالات زندگی باید ترسید.

***************************

آنقدر زندگی روتین وار به روال تکراری بودن خود ادامه می دهد و روزها یکی پس از دیگری پشت سر همدیگر می آیند و می روند که دیگر امیدی به ادامه زندگی نیست.

***************************

هر وقت چشم ها را باز کردی و دیدی که باز هم زندگی امروز تو همان روزی است که دیروز و روزهای پیش از آن پشت سر نهاده ای، بدان که زندگی نکرده ای و زندگی تو به روند تکراری بودن خود ادامه می دهد.

***************************

خسته ام آنقدر خسته که دیگر نمی خواهم دل به ای زندگی لعنتی ببندم. زندگی که هیچ گونه تنوعی در آن نیست و باید همان کارهای تکراری خود را باز هم تکرار کنی. چنین زندگی را نمی توان زندگی نامید.

***************************

دوست دارم در کرکره این زندگی را بکشم پایین و برای همیشه خیال خودم را از این زندگی نکبت بار راحت کنم. مرگ بهتر از این زندگی ننگین است که هر روزش به سان دیروز است.

***************************

زندگی تکراری و ملال آور آنقدر روح و روانم را پریشان خاطر نموده است که دوست دارم یک تنوع و هیجانی در زندگیم ایجاد کنم تا از این زندگی آزاردهنده خلاص شوم.

***************************

مدت هاست گوشه ای از خانه نشسته ام و ولو شده ام روی مبل و تحت خواب خویش. نه سفر و تنوعی در پیش است و نه دیدار تازه ای، نه اتفاقی جدید در راه است و نه خبری از ورای این پنجره ها. فقط تنها چیزی که در جریان است، تکراری شدن این زندگی نکبت بار است که هر روز آن به مانند روزهای گذشته در آوردگاه زندگی با سرعت بالایی می آیند و می روند.



آنقدر در این زندگی تکراری زیستیم که گویی پوسیده ایم و هیچ چیزی دیگر ما را خوشحال نمی کند. تنها چیزی که سبب خوشحال شدن ما و خارج شدنمان در این جو وانفسا می گردد، این است که زندگی پاهایش را روی ترمز بگذارد و متوقف شود تا بتوان مسیر زندگی را به گونه دلخواه خود تغییر داد.

***************************

آنقدر زندگی برایمان تکراری شده است که بیماری عصبی گرفته ایم و دیگر هیچ اعصاب و روانی برای ما نمانده است. دوست دارم که هر چه زودتر این زندگی کثیف و تکراری تمام شود و رود تا ما بتوانیم با فراغ بال به آن زندگی ایده آل و محبوب خود بیندیشیم.

***************************

زندگی من دیگر رنگ و لعاب گذشته را ندارد. انگار تکراری و بی روح شده است. حال و هوایی سرد و بی هیچ حس خوبی که در دل طنین انداز شود. اینکه هر روز قرار باشد به این چهار دیواری زل بزنی و همیشه این سقف بالای سرت باشد، یک حس تکراری مزخرفی در ذهن و فکر شما پدید می آید که دوست داری جار بزنی و از این زندگی نکبتی خودت را رها سازی.

***************************

هیچ گاه فکر نمی کردم این زندگی که یک روزی با جان و دل خشت خشت آن را روی هم گذاشته ام، انقدر برای من تکراری گردد. دیگر حتی یک درصد هم آن حس و حال گذشته را ندارم دوست دارم زندگی را دوباره از اول برای خود بسازم تا بتوانم باری دیگر با یک تغییر اساسی زندگی را از سر گیرم.

***************************

زندگی همچون لیمو شیرینی می مانند که هر کس زود بتواند از اوایل زندگی و شیرینی های آن بهره مند شود، او یک فرد موفق و خوشبختی است وگرنه اگر روز و روزگار بگذرد و جوانی وی تلف شود، به مانند خوردن لیمو شیرینی است که چند لحظه ای از خوردن آن امتناع کرده اید و اینک که می خواهید آن را بخورید، مجبورید طعم تلخ آن را هم بچشید. تلخی طعم لیمو شیرین در زندگی دقیقا تکراری شدن روزهای زندگی شماست.

***************************

کلافه ام!!!! آنقدر کلافه و داغون که حتی یک ثانیه دیگر هم نمی توانم این زندگی فاجعه آور را تحمل کنم. فقط دوست دارم زمین دهان باز کند و من را با این زندگی تکراری و داغون در خود فرو ببلعد.

***************************

زندگی تکراری امروزه دیگر رنگ و بوی گذشته را ندارد. آن همه صفا و صمیمیت که گذشته بود، دیگر به یک حالتی تکراری و سرد تبدیل شده است که تحمل حتی یک لحظه دیگر آن را هم ندارم.
پاسخ
آگهی
#2
مرسی
خدایی زندگی تکراری بده
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
my life ❤︎noʎ ǝʞᴉl ᴉ
پاسخ
#3
خیلی خوب بودش Heart
دلتنگی که از حد بگذرد
به هیچکس رحم نمیکند،
سریع به چشم ها روی می آورد
آنقدر اشک ها را در می آورد
تا آرام بگیریم !
دروغ چرا بگویم؟
دلتنگی بعد از او،تمامِ جانم را گرفت
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان