امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لیست 10 بازی شبیه پابجی (PUBG)

#1
بازی ویدیویی پابجی به شهرتی تاریخی در دنیای بازی دست یافته است. در این مقاله به معرفی 10 بازی شبیه پابجی اندروید و سایر پلتفرم‌ها می‌پردازیم.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ است. در این بازی آنلاین، ده‌ها بازیکن با چتر بر روی یک جزیره فرود می‌آیند و از سلاح‌ها و دیگر امکانات موجود در جزیره برای کشتن رقبا استفاده می‌کنند. آخرین بازیکن یا تیمی که زنده بماند، برنده آن دور بازی خواهد بود. در اینجا به معرفی 10 بازی شبیه PUBG و ارائه لینک دانلود آن‌ها می‌پردازیم. اگر شما هم به بازی‌های سبک بتل رویال علاقه دارید، این مقاله را از دست ندهید. (پلازامگ)
در ادامه به معرفی 10 بازی شبیه پابجی برای کامپیوتر و موبایل می‌پردازیم.


1- بازی Apex Legends
عنوان Apex Legends یکی از معروف‌ترین بازی ها در سبک پابجی بوده که با گیم‌پلی اکشن و خوب خود شایسته قرار گرفتن در فهرست بازی های شبیه پابجی است. این بازی سبک بتل رویال تعداد زیادی کاراکتر با خصوصیات متفاوت دارد که «اسطوره‌ها» نامیده می‌شوند. به عنوان یک بازی شبیه PUBG در این عنوان نیز می‌توانید با بازیکنان دیگر گروه تشکیل دهید تا در ماموریت‌ها موفق شوید. برای اطمینان از پیشتازی در حالت بازی مرگ (Deathmatch) می‌توانید کاراکتر خود را ارتقا بدهید. اما توجه کنید که در نهایت این تصمیمات استراتژیک درست هستند که کمک می‌کنند در یک رقابت 60 نفره با موفقیت به پایگاه‌های دشمن حمله کنید. بازی Apex Legends رایگان بوده و برای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

2- بازی Z1 Battle Royal
Z1 Battle Royal یک عنوان آنلاین چند نفره در سبک بتل رویال است و یکی دیگر از بازی های شبیه پابجی محسوب می‌شود. این بازی یک گیم پلی شبیه دیگر بازی‌های بتل رویال را ارائه می‌دهد که در آن منابع به صورت تصادفی در یک نقشه پراکنده می‌شوند و این نقشه مرتبا کوچک‌تر می‌شود. Z1 همچنین به بازیکن امکان جمع‌آوری و ترکیب آیتم‌های موجود در محیط را برای ساختن ابزار می‌دهد. اگر از حالت بتل رویال این بازی خسته شده‌اید، بازی Z1 حالت‌های دیگری نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. Z1 Battle Royal یک بازی سبک پابجی و رایگان است که برای پلتفرم‌های ویندوز و پلی استیشن 4 عرضه شده است.

3- بازی Call of Duty: Mobile
اگر تنها یک بازی سبک PUBG وجود داشته باشد که بتواند از جهات مختلف با آن رقابت کند، آن بازی ندای وظیفه خواهد بود. درست شنیدید! Call of Duty نیز یک بازی شبیه پابجی موبایل دارد که شامل بخش‌های 100 نفره بتل رویال، بازی مرگ بین تیم‌های پنج نفره، اسنایپر در برابر اسنایپر و بخش زامبی‌ها می‌شود. با این وصف، مهم نیست چه نوع گیم پلی را می‌پسندید؛ این تنوع، رضایت کاربران را با هر سلیقه‌ای جلب خواهد کرد. Call of Duty Mobile همچنین اجازه تغییر جزئیات کاراکتر و نیز کنترل‌هایی برای بهبود اسلحه‌ها می‌دهد. به عنوان نمونه کاربر می‌تواند سلاح‌های قدرتمند، کاراکترهای معروف و لباس‌های جذاب را آنلاک کند. بازی Call of Duty Mobile یکی از بازی های سبک پابجی برای اندروید و iOS است که به صورت رایگان عرضه شده است. Warzone دیگر بازی ندای وظیفه بتل رویال است که از اینجا می‌توانید با آن آشنا شوید.


4- بازی Ring of Elysium
Ring of Elysium یکی دیگر از گزینه‌های شاخص در میان بازی های شبیه پابجی است. در مورد گیم پلی، همه چیز به تلاش برای پیروزی از طریق نابود کردن همه رقبا در یک جزیره اروپایی خلاصه می‌شود. با خاکسترهای آتشفشانی کشنده که به سرعت گسترش می‌یابند، بازیکنان در نهایت از یک بالگرد امداد که تنها می‌تواند 4 نفر را نجات دهد برخوردار خواهند بود. بازیکنان باید از خاکسترهای کشنده و نیز رقبای تا دندان مسلح جان سالم بدر ببرند تا پیروز رقابت لقب بگیرند. همین رقابت بسیار بزرگ و دشوار است که Ring of Elysium را به یک رقیب جدی برای پابجی تبدیل می‌کند. همچنین در این بازی می‌توانید از یک دوچرخه بی‌ام‌اکس برای گشت زنی استفاده کنید. بازی Ring of Elysium در حال حاضر تنها برای پلتفرم ویندوز در دسترس است.


5- بازی Unturned: Arena Mode
عنوان محبوب Unturned یک بازی در سبک سندباکس است که در آن با زامبی‌ها روبرو می‌شوید. این بازی همچنین دارای یک حالت بقا به صورت آنلاین و آفلاین است که بازیکنان در آن می‌توانند تیم تشکیل دهند، منابع را جمع‌آوری کنند، آیتم بسازند و در دنیای پر از زامبی زنده بمانند. حالت آرنا بخشی است که بازی Unturned را از نظر گیم پلی به یکی از بازی های شبیه پابجی برای کامپیوتر تبدیل می‌کند. گروهی از بازیکنان به صورت تصادفی در بخش‌های مختلف نقشه پراکنده می‌شوند و سپس با یکدیگر درگیر یک نبرد می‌گردند. در این بازی به جای وضوح بالا، با یک گرافیک شبیه بازی Minecraft روبرو هستیم. عنوان Unturned و حالت آرنا آن یک بازی جذاب است که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. اگر به دنبال یک بازی سبک پابجی برای کامپیوتر هستید، این عنوان را از دست ندهید.


6- بازی Rust: Battle Royale
Rust یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک بقا به شمار می‌رود. این بازی همچنین تعدادی سرور دارد که نسخه غیررسمی بتل رویال آن را اجرا می‌کنند. این نسخه تعدادی بازیکن را به رقابت با یکدیگر وامی‌دارد تا در نهایت آخرین فرد بازمانده برنده میدان شود. در ابتدای بازی تنها یک سنگ در اختیار دارید تا با آن از خود دفاع کنید. سپس می‌توانید با کاوش در منطقه وسایل مورد نیاز، لباس، غذا و اسلحه پیدا کنید تا به ابزارهای مناسب برای دفاع مجهز شوید.

شما حتی می‌توانید با دیگر بازیکنان متحد شوید و با همدستی با هم، سایر بازیکنان را از میان بردارید. اما از آنجا که در نهایت تنها یک نفر برنده خواهد شد، نمی‌توان به هیچ کس اعتماد کرد و حتی بهترین متحدان شما نیز در پایان به دشمن شما تبدیل خواهند شد. این بازی سبک PUBG با قیمت 34 دلار و تنها برای پلتفرم‌های مک و ویندوز در دسترس است.

7- بازی Ark: Survival Evolved
یکی دیگر از بازی های شبیه پابجی، Ark: Survival Evolved است که شما را با خود به دنیای ماقبل تاریخ و عصر دایناسورها می‌برد. Ark در ابتدا یک عنوان در سبک بقا بود؛ اما با اوج گیری محبوبیت سبک بتل رویال، حالت بقای این بازی نیز معرفی شد. در این حالت 72 بازیکن متفاوت به صورت تکی یا قبیله‌ای روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. جالب‌ترین خصوصیت بازی این است که می‌توانید در آن دایناسورها را رام کنید و بر آن‌ها سوار شوید؛ هرچند کشتن آن‌ها در حالت بتل رویال بسیار آسان‌تر است. بازی Ark: Survival Evolved از جمله بازی های شبیه پابجی است که در همه پلتفرم‌های کامپیوتر، موبایل و نیز بر روی نینتندو سوییچ و با قیمت 60 دلار عرضه می‌شود.

8- بازی ARMA 3: Battle Royale
بخش بتل رویال بازی Arma 3 نه تنها یک بازی شبیه پابجی است، بلکه توسط همان افرادی که بازی بزرگ پابجی را طراحی کرده‌اند ساخته شده است. اگر می‌خواهید بدانید پابجی چگونه خلق شده است، بازی‌های ARMA 3: Battle Royale و DayZ قطعا شما را به فهم چگونگی شکل گیری ایده پابجی نزدیک خواهند کرد. در این عنوان بازیکن خود را در یک منطقه جنگی خواهد دید. در آنجا شما برای برنده شدن، باید دیگر بازیکنان را شکست دهید. این نسخه بر اساس فیلم بتل رویال ساخته شده و شباهت زیادی به آن دارد. اگر یک بازی کلاسیک در سبک بتل رویال می‌خواهید و مشکلی با پرداخت 28 دلار ندارد، Arma 3 را امتحان کنید.


9- بازی Infestation: the new Z
برای یک رقابت عظیم در سبک دنیای باز، جایی که یکی از بهترین تجربه‌های سبک بتل رویال را خواهید داشت آماده شوید. Infestation حالت‌های مختلف و چندین محیط گسترده دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. با دوستان خود یک گروه تشکیل دهید و دنیا را برای کسب غنائم و اسلحه زیر پا بگذارید. با افراد دیگر روبرو شوید و به نبرد بپردازید. همچنین زامبی‌هایی که با شما روبرو می‌شوند را بکشید تا بقای شما امکان پذیر شود. این بازی به صورت مرتب به‌روزرسانی می‌شود و خصوصیات جدیدی به خود می‌بیند. اگر یک بازی شبیه پابجی با محیط گسترده (برای ویندوز) می‌خواهید، Infestation را امتحان کنید.


10- بازی Garena Free Fire: Kalahari
اگر به دنبال یک بازی شبیه پابجی برای اندروید یا iOS هستید که سریع‌تر و نیز سبک‌تر باشد، Garena Free Fire: Kalahari یک گزینه مناسب برای شماست. در این بازی بتل رویال شما در مقابل 49 بازیکن دیگر و در یک رقابت 10 دقیقه‌ای خشن قرار می‌گیرید. اگر موفق به کشتن همه رقبا شوید، برنده میدان خواهید بود. این بازی همچنین به صورت گروه‌های 4 نفره نیز انجام می‌شود که در آن می‌توانید از مهارت‌های رهبری خود استفاده ببرید. گرافیک زیبا و نیز کنترل‌های آسان، Garena Free را شایسته قرار گرفتن در فهرست بهترین بازی های شبیه پابجی برای اندروید و iOS می‌سازد. اگر یک بازی شبیه پابجی موبایل می‌خواهید از این عنوان غافل نشوید.


بازی های در سبک پابجی

در این مقاله به معرفی عناوین برتر بازی های سبک پابجی برای پلتفرم‌های مختلف پرداختیم. اما مطمئنا این فهرست به 10 عنوان مذکور محدود نمی‌شود. شما از کدام بازی شبیه پابجی لذت می‌برید؟ در بخش دیدگاه‌ها آن را معرفی کنید.

منبع: پلازامگ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی بازی های شبیه GTA
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند
  باحال ترین وال پیپر های بازی...همه ی این بازی ها توی جشنوارهgamescom هستن GA
  نقد بازی Worms 4: Mayhem (به همراه نکات مخفی در بازی)
  نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس
  Nielsen: لیست 10 بازی پرطرفدار دنیا در هفته گذشته

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان