امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پژمان نوری: اسکوچیچ باید با ملوان توافق کند

#1
پژمان نوری: اسکوچیچ باید با ملوان توافق کند 1

مالک باشگاه ملوان می‌گوید اسکوچیچ در ایران از این تیم شروع کرده است و باید با باشگاه ما توافق کند تا بتوانیم بدهی او را پرداخت کنیم.

به گزارش ایسنا، پژمان نوری، مالک باشگاه ملوان، عصر امروز (یک‌شنبه) بعد از جلسه فدراسیون فوتبال برای مدیران باشگاه‌های بدهکار درباره نتایج این نشست گفت: جلسه بسیار خوبی بود مخصوصا برای باشگاه ملوان، چرا که باشگاه ما درگیر دو پرونده مالی است، پرونده آقای سرگئی پاشنکو و اسکوچیچ. این جلسه درباره راهکارهای چگونگی دفاع از باشگاه در برابر فیفا و شرح قوانین مربوط به این موضوعات بود که بسیار مفید بود.

نوری درباره کاهش قرارداد بازیکنان تیم ملوان گفت: بازیکنان ما قرارداد زیادی ندارند که باشگاه ملوان بخواهد آن را کاهش دهد. اگر بتوانیم همین قرارداد فعلی بازیکنان خود را پرداخت کنیم کار بزرگی کرده‌ایم. آن‌ها تا به امروز بسیار زحمت کشیده‌اند و لیاقت‌شان بیش‌تر از این است. باشگاه هم به دلیل پایین بودن مبلق قراردادها تمام تلاش خودش را می‌کند تا به تعهداتش عمل کند.

او درباره پرونده مالی دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق ملوان گفت: در این جلسه درباره این موضوع صحبت کردیم و با توجه به انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی و همانطور که با پیشرفت بازیکنان باید به تیم‌ها حق پیشرفت برسد، آقای اسکوچیچ نیز مربی‌گری در ایران را از تیم ملوان شروع کرد و به همین دلیل ما انتظار داریم او با باشگاه ملوان درباره مسائل مالی به یک توافق برسد تا باشگاه بتواند قرارداد این مربی را پرداخت کند.

مالک باشگاه ملوان درباره وضعیت بلاتکلیفی تیم‌های فوتبال به دلیل ویروس کرونا گفت: این ویروس شوخی بردار نیست و تعطیلی بازی‌ها امری بود که برای سلامتی بازیکنان و تماشاگران باید انجام می‌شد. از طرف دیگر شروع مجدد لیگ بعد از این تعطیلی طولانی مدت انگیزه بازیکنان را کم می‌کند و وضعیت آن‌ها از نظر بدنسازی و آمادگی برای ادامه بازی‌های لیگ مناسب نیست. درکل باید با شرایط کنار آمد چراکه این یک وضعیت عمومی است. امیدوار هستیم حداقل برای شروع دوباره بازی‌ها زمان خوبی به منظور آماده سازی دوباره به تیم‌ها بدهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  الاهلی با جانشین ابراهیمی به توافق نرسید
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  ریسک بزرگ اسکوچیچ | برای دو بازی حساس ملی‌پوش سابق را دعوت کن!
  اینزاگی: لواندوفسکی باید برنده توپ طلا می شد
  روایت یک هم مدرسه ای از پژمان جمشیدی
  عصبانیت کونته؛ یوونتوس باید مودب تر باشد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان