امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اسکوچیچ: ایران با ویلموتس "درام" بود اما من می‌خواهم "اکشن" باشم!

#1
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فیلم بازی‌های اخیر ویلموتس را دیدم بیشتر درام بود اما سعی می کنیم فیلم‌های من در تیم ملی اکشن باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اسکوچیچ: ایران با ویلموتس "درام" بود اما من می‌خواهم "اکشن" باشم! 1
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم درباره مباحث مهم و مختلفی با مردم ایران صحبت کرد.

اسکوچیچ صحبت‌های خودش را اینطور شروع کرد: سعی کردم با همه بازیکنان در تماس باشم و به طور مرتب در ارتباط باشم. برخی از بازیکنان را هم به صورت حضوری دیدار کردم. طبیعتا الان فقط تلفنی در تماس هستیم اما سعی کردم تماسمان با همدیگر قطع نشود. قطعا من دنبال این نیستم که نقاط قوت را تغییر دهم ولی اعتقاد دارم که باید خون تازه ای به تیم تزریق شود که قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. من ۴۰ بازی اخیر تیم ملی را مشاهده کردم. ۱۰۰ بازی از لیگ برتر ایران را هم با خودم به کرواسی آوردم. به طور کلی سعی کردم بازی ها را آنالیز کنم.

او ادامه داد: ما شانس زیادی داریم. ما به روح برنده شدن نیاز داریم و همین موضوع به صعود ما به جام جهانی کمک خواهد کرد. به نظرم اول باید برنامه لیگ برتر مشخص شود و بعد برای تیم ملی برنامه ریزی کنیم. اول باید مشخص شود که چقدر وقت داریم و بر اساس آن برای تیم ملی برنامه بریزیم. مهم این است که بازیکنان بتوانند در سطح تیم ملی خودشان را بالا نگه دارند. هر بازیکنی که پاسپورت ایرانی داشته باشد فرصت حضور در تیم ملی را دارد و من بازیکنان داخلی و خارجی را جدا نمی کنم.

اسکوچیچ درباره ابهام‌های مربوط به قراردادش با فدراسیون گفت: قرارداد من بلند مدت است اما طبیعتا این موضوع به نتایج بستگی دارد. مربی ای که نتیجه نگیرد، نباید امیدوار به ادامه قراردادش باشد. بهتر از من می دانید که شایعات نادرست و غلط در ایران زیاد است.

او درباره تغییر افکار بازیکنان تیم ملی درباره مربیگری او در تیم ملی و موافقت بازیکنان با این اتفاق گفت: خودم را با سایر مربیان مقایسه نمی کنم. من خودم را با دراگان دیروز مقایسه می کنم و سعی می کنم پیشرفت کنم. فکر می کنم انسان عادی و خوبی هستم و بازیکنان از نظر فنی هم درک کردند. امیدوارم رفتار بازیکنان به خاطر مسائل فنی و شخصی باشد. به نظرم بازیکنان از نظر تکنیکی و تاکتیکی توانایی زیادی دارند و فوتبال هجومی در خون آن ها است. امیدوارم تیم ملی هجومی بازی کند. وقتی بازیهای تیم ملی را نگاه می کردم، حس می کردم هجومی بازی نمی کنند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اسکوچیچ: ایران با ویلموتس "درام" بود اما من می‌خواهم "اکشن" باشم! 1
سرمربی جدید تیم‌ملی همچنین درباره تغییرات تیم خودش نسبت به تیم‌های قبلی زمان کی‌روش و ویلموتس گفت: به نظر من تفاوت تیم کی‌روش و ویلموتس، دفاعی بودن تیم کی‌روش نبود. تیم کی‌روش شخصیت مناسبی داشت و آن باعث برتری تیم ملی شده بود. بازی های اخیر تیم ملی با ویلمتوس، شبیه فیلم های درام بود. سعی می کنم فوتبال تیم من، شبیه فیلم های اکشن باشد.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا با مربیان کروات در ایران صحبت کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: من خودم را مربی خارجی نمی دانم. کسی هستم که از داخل لیگ ایران آمده است. نسبت به سایر مربیان کروات، شناخت خوبی از ایران دارم. هر کسی که نظری درباره من بدهد، استقبال می کنم. از نظرات همه مربیان استفاده می کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در گذشته دوست داشته در دیداری خاص به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، اظهار کرد: دوست ندارم درباره همکاران قدیمی خودم صحبت کنم. اینطور نیستم که مربیان را به مربی خوب و بد تقسیم کنم. من مربیان را به مربیان شجاع و محتاط تقسیم می کنم. اگر در جام جهانی مربی تیم ملی بودم، شجاعت بیشتری تزریق می کردم. با این حال منکر تلاش مربیان دیگر نیستم.

سرمربی تیم‌ملی در پایان صحبت‌های خودش را اینطور تمام کرد: برای همه مردم آرزوی سلامتی دارم. بی صبرانه منتظر حضور در ایران هستم. انرژی زیادی دارم. از مردم می خواهم به تیم ملی ایمان داشته باشند چرا که در این صورت تیم ملی بهتر خواهد شد.
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اسکوچیچ: ایران با ویلموتس "درام" بود اما من می‌خواهم "اکشن" باشم! 1















پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم
  ریسک بزرگ اسکوچیچ | برای دو بازی حساس ملی‌پوش سابق را دعوت کن!
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
  دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
  کرونا به نفع ویلموتس شد یا ایران ؟
  قاضی‌زاده هاشمی: پول قرارداد ویلموتس را آقایان باید از جیبشان بدهند
  بدهی‌ مالیاتی قراردادهای ویلموتس و کی‌روش چقدر است؟
  نبی: امیدوارم در پرونده ویلموتس ضرر نکنیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان