امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرپرست دوومیدانی: استعفای معتمدی را در سایت خبری دیدم

#1
سرپرست دوومیدانی: استعفای معتمدی را در سایت خبری دیدم 1

سرپرست فدراسیون دوومیدانی به انتشار متن استعفای دبیر سابق این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: متن استعفای آقای معتمدی را برای اولین بار در سایت خبری دیدم.

به گزارش ایسنا، روز گذشته تصاویری با عنوان متن استعفای پژمان معتمدی، دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی منتشر و بر اساس آن ادعا شده بود که دلیل استعفای معتمدی بی برنامگی فدراسیون، دخالت در امور دبیر، بی توجهی به تصمیم سازمان تیم‌های ملی و مواردی از این قبیل است.
مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا به این موضوعات واکنش نشان داد و بیان کرد: نامه استعفای آقای معتمدی را روز گذشته مثل شما در یک سایت دیدم و تعجب کردم . او پیش از این گفته بود، استعفا داده تا دست من در انتخاب دبیر باز باشد اما اکنون به فدراسیون ناشنوایان رفته و حرف‌هایی زده است که تعجب می‌کنم. جالب اینجاست که این نامه به ظاهر محرنامه چگونه در سایت‌ها منتشر شده است.

مبینی در واکنش به ادعای معتمدی در مورد بی‌برنامگی و مشخص نبودن وضعیت اردوهای دوومیدانی گفت: یک ماه است که سرپرست فدراسیون هستم و در این مدت آقای معتمدی حضور خیلی کمی در فدراسیون داشت. تقویم ورزشی را بعد از سه سال اصلاح و برای نظرخواهی به هیات‌ها ارسال کردم، در حالی که آقای معتمدی باید این تقویم را در بهمن ماه ۹۸ که روی کار آمد اصلاح می‌کرد نه اینکه من در اردیبهشت ۹۹ انجام بدهم. به هر ترتیب برنامه عملیاتی را ارائه داده‌ایم اما اکنون تمام مسابقات ورزشی به دلیل شیوع کرونا لغو شده است.

او در این مورد افزود: برای اولین بار سامانه ملی دوومیدانی را راه اندازی کرده‌ام که ورزشکاران هفته آینده در آن ثبت نام می‌کنند. این سامانه برای فدراسیون جهانی بسیار ارزشمند است. به طور کلی برای بهبود این رشته تلاش می کنم اما اکنون کرونا دامن گیر جهان شده است و شرایط دست من نیست.

*ورزشکاران از تصمیمات گذشته ناراضی هستند

سرپرست فدراسیون دوومیدانی به نارضایتی ورزشکاران این رشته از تصمیمات گذشته اشاره کرد و گفت: ورزشکاران و هیات‌های استانی از تصمیمات اشتباه فنی و عدم پاسخگویی ناراضی بودند. بهتر بود دبیر سابق فدراسیون جویای وضعیت ورزشکارانی شود که با صرف هزینه زیاد و در دمای منفی ۲۲ درجه به بلاروس فرستاد.


*از جنس دوومیدانی هستم

مبینی با بیان اینکه از جنس دوومیدانی است، تصریح کرد:هیچ وقت خودسر عمل نکرده و نمی‌کنم. اگر قرار است تصمیمی گرفته شود. باید شورای فنی نظر بدهد و من هم نظر اکثریت برایم اهمیت دارد. دوومیدانی کاملا تخصصی است و رکورد حرف اصلی را می زند. این رشته ۱۴۷ مدال رسمی در المپیک دارد و اینکه بگویم سال آینده پنج رکورد جابه جا می‌شود، درست نیست بلکه باید ورزشکار را راهنمایی، نظارت و حمایت کرد تا یک صدم ثانیه یا یک سانتی متر رکورد خود را ارتقا بدهد.

او نسبت به ادعای معتمدی مبنی بر بی‌توجهی به سازمان تیم‌های ملی گفت: از وقتی که به فدراسیون آمده‌ام جلسه سازمان تیم‌های ملی اصلا تشکیل نشده است که بخواهم به تصمیم‌گیری آن بی اهمیت باشم. اولین جلسه چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. با این حال ورزشکاران را رصد کردم و با آنها در تماس بودم.


*دبیر دلسوز و فنی انتخاب می‌کنم

دبیر سابق مدعی شده بود که مشاور فدراسیون در امور دبیری دخالت می‌کند، مبینی در این مورد گفت: مشاور اجرایی من با اینکه مدیری با سابقه است و در هفت فدراسیون مشاور بوده اما اصلا دخالتی در امور فنی ندارد و کارهای تشکیلاتی را پیگیری می‌کند. ما اکنون به دنبال انتخاب دبیری فنی، دلسوز و مقبول جامعه دوومیدانی هستیم و این اتفاق به زودی می‌افتد.

* بلیت برگشت ورزشکارانمان از بلاروس سه بار لغو شد

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در ادامه این گفت‌وگو به وضعیت حسین رسولی و بهنام شیری(پرتابگران دیسک ایران) که با وجود پایان اردوی سه ماه آماده‌سازی خود در بلاروس به سر می‌برند، اشاره کرد و گفت: مبلغ ۴ هزار و ۱۵۰ یورو را در تاریخ هفتم فروردین ۹۹ و مبلغ ۱۰۰۰ یورو نیز اخیرا برای‌شان فرستادم و از طریق سفارت ایران در بلاروس و فدراسیون این کشور پیگیر کارهایشان شدم. فدراسیون بلاروس اعلام کرد که مسابقاتشان تا سه ماه آینده لغو شده است و اگر مسابقه‌ای برگزار شود، ورزشکاران خارجی اجازه شرکت در آن را ندارند. بنابراین برای آقای شیری و رسولی سه بار بلیت برگشت تهیه کردیم، ابتدا قرار بود به ترکیه بیایند اما این کشور مرزهایش را بست، حتی با مدیر آژانس هواپیمایی مستقیم صحبت کردم و حاضر بودم نفری ۱۵ میلیون تومان پول بلیت بدهم اما پروازها به دلیل شیوع کرونا لغو شدند.

* شیری و رسولی حق دارند نگران وضعیت مالی خود باشند

مبینی در مورد وضعیت اسکان این ورزشکاران بیان کرد: به دنبال مکاتبه با فدراسیون بلاروس و سفارت ایران در این کشور هستیم تا مشکل اسکان آنها را حل کنیم. این موضوع خیلی وقت من را گرفته و شاید هفته‌ای پنج بار با سفارت ایران صحبت می‌کنم. هر چند ورزشکارانمان حق دارند نگران وضعیت مالی خود باشند اما پیگیر هستم، حتی به آنها گفته‌ام که اکنون سلامتی شما بیشتر از نتیجه اردو ‌اولویت دارد. طبق گفته سفارت ایران وضعیت شیوع کرونا در بلاروس بدتر می‌شود، در این شرایط اگر شیری و رسولی به کرونا مبتلا شوند چه کسی موضوع را حل می‌کند، بنابراین پیگیر کارشان هستم.

او به امکان تمدید ویزای شیری و رسولی اشاره و تاکید کرد: اردوی این دو ورزشکار ۳۰ فروردین ماه به پایان رسید اما به دلیل شیوع کرونا ویزای آنها تا ۳۰ اردیبهشت تمدید شده است و مبلغ ۴ هزار و ۱۵۰ یورو برای تغذیه، مربی و اسکانشان پرداخت کرده‌ایم. حتی در مکاتبه با فدراسیون بلاروس گفتیم که ۴۰۰ دلار باقی مانده قرارداد مربی پرتابگرانمان را هم پرداخت می‌کنیم. با این حال اگر وضعیت بیماری کرونا و لغو پروازها ادامه داشته باشد ویزای آنها را دوباره تمدید می‌کنیم. این مشکل دست من نیست و تصمیم آن از قبل گرفته شده است.

*برگزاری مسابقات یک ماه پس از مجوز ستاد مبارزه با کرونا

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد برنامه فدراسیون برای برگزاری مسابقات گفت: مسابقات را تا پایان سال برنامه ریزی کرده ایم و هر زمان که ستاد مقابله با کرونا در ورزش زمان شروع فعالیت‌های ورزشی را اعلام کند، یک ماه بعد اولین رویداد را برگزار می‌کنیم تا ورزشکاران فرصت آماده‌سازی داشته باشند. علاوه بر این برنامه ما براساس تقویم فدراسیون جهانی است اما احتمال دارد به دلیل شرایط موجود بخشی از آن اجرا نشود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
  کفاشیان طبق قانون سرپرست فدراسیون است/ موافقت فیفا با اساسنامه تا پایان هفته
  خبری فوری کوتاه ، جدیدWWE?
  خسروی: سرپرست فدراسیون‌های "ورزش روستایی" و "بدنسازی" به‌زودی معرفی می‌شوند
  کاوه موسوی: دوومیدانی ایران باید از نو شروع کند/ پنبه مربی خارجی را از گوش دربیاورید
  پورعلی فرد دفترش را تحویل داد/ فدراسیون بدنسازی در انتظار تعیین سرپرست
  سرپرست ذوب‌آهن: می‌توانیم از بازیکنان تست کرونا بگیریم
  تغییر در زمان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی و اعلام تاریخ جدید
  واکنش کفاشیان به انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال
  جزئیات الحاقیه جدید پرسپولیس و کارگزار/ خبری از تعهد پرداخت نیست!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان