امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرمربی تیم ملی جوانان: تمرینات آنلاین برای موفقیت در آسیا کافی نیست

#1
سرمربی تیم ملی جوانان: تمرینات آنلاین برای موفقیت در آسیا کافی نیست 1

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران معتقد است بیماری کرونا اصلی‌ترین مشکل این تیم است که موجب لغو برنامه‌های آماده‌سازی به منظور حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

به گزارش ایسنا، سید سیروس پورموسوی درباره سید بندی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: سید بندی این مسابقات بر اساس نتایج دوره قبل انجام می‌شود و تیم ما در دوره گذشته از مرحله مقدماتی کنار رفت. به همین دلیل در این دوره طبیعی بود که در سید چهار قرار بگیریم و به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی داشتیم.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: گروه‌بندی و جدول مناسب یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند به شما کمک کند و ما از ابتدا می‌دانستیم از این نظر شانس زیادی نداریم چون در سید پایین قرار می‌گیریم و ممکن است در یک گروه بسیار سخت حضور داشته باشیم. هرچند در مرحله نهایی همه تیم‌ها با قدرت می‌آیند و قرعه آسانی وجود نخواهد داشت.

پورموسوی هم‌چنین گفت: اصلی‌ترین مشکل طبیعتا ویروس کرونا است که برنامه اردوها، مسابقات تدارکاتی و تورنمنت‌های دوستانه ر ا لغو کرده و از سویی بازی‌ها به تعویق نیفتاده و باید با همین شرایط برای حضور در مسابقات آماده شویم. باید تدارک بسیار خوبی برای حضور در این بازی‌ها ببینیم و با اردوهای بلند مدت و حضور تمامی نفرات سعی کنیم این شرایط را تغییر بدهیم. حقیقت این است که فرصت زیادی را از دست داده‌ایم و این مساله کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. تمرینات و میزان آمادگی نفرات و بازیکنان را به صورت آنلاین دنبال می‌کنیم اما این کافی نیست. لازم است بازیکنان در بازگشت به تمرینات شرایط جسمی و آمادگی مطلوب داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری کرونا ریشه کن شود و شاهد ازسرگیری فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف باشیم. مساله کمبود زمان قطعا یکی از چالش‌های جدی ما خواهد بود اما امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان بهترین و کامل‌ترین برنامه آماده سازی را داشته باشیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  الهلال باز هم به دنبال سرمربی جدید
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  توجیهات سرمربی الاهلی بعد از باخت به استقلال/از داور تا روزه‌داری

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان