امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

میشو: از فدراسیون می‌خواهم با شاهین عادلانه برخورد کند

#1
میشو: از فدراسیون می‌خواهم با شاهین عادلانه برخورد کند 1

سرمربی شاهین بوشهر گفت: برای چندمین بار از فدراسیون عاجزانه خواهش می‌کنم با شاهین عادلانه برخورد کند.

میشو کریستیچوویچ در گفت‌و گو با ایسنا درباره زمان بازگشتش به ایران اظهار کرد: در ابتدا بگویم که منتظر اعلام فدراسیون فوتبال در خصوص مسابقات هستیم و امیدوارم در شرایط به‌وجود آمده فوتبال هرچه زودتر به حال عادی برگردد و همه دنیا بتوانند مجددا از تماشای فوتبال لذت ببرند. از منظر دیگر در کرواسی قرنطینه شهر به شهر وجود دارد و هماهنگی برای خروج از شهر و همچنین از کشور کار مشکلی است و همین مشکل در فرودگاه آلمان وجود دارد.

او ادامه داد: قطعا من هم مثل هر شخص دیگری اول به موضوع سلامتی شخصی و اجتماعی اهمیت می‌دهم و امیدوارم با رفع موانع و شروع لیگ تمام تلاش خود را برای آمدن به بوشهر خواهم کرد. امیدوارم بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم و به کمک خداوند، هواداران، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان کار را پیش ببریم و مجددا روزهای خوبی را تجربه کنیم.

میشو درباره احتمال سقوط شاهین در صورت لغو لیگ گفت: به لطف خداوند و مجموعه شاهین تیم ما در نیم فصل دوم نتایج خارق العاده‌ای رقم زد و در نیم فصل دوم تیم دوم جدول شدیم و تا این لحظه در بهترین شرایط روحی، روانی و بدنی و نتیجه‌گیری قرار داریم. تمرینات به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و باید بگویم برای چندمین بار از فدراسیون عاجزانه خواهش می‌کنم با شاهین عادلانه برخورد کند. شاهین در صورت نگاه و قضاوت صادقانه قطعا می‌توانست در نیمه‌های جدول قرار گیرد که البته این موضوع دیگری است. امیدوارم فدراسیون با بررسی‌هایی که انجام خواهد داد به این نتیجه برسد که حق شاهین حضور در لیگ برتر است. شاهین خصوصیات یک تیم باشخصیت لیگ برتری را دارد.

سرمربی شاهین بوشهر در خصوص آینده کاری خود در این تیم عنوان کرد: صادقانه بگویم ماه‌های خوبی را در بوشهر تجربه کردم و همیشه هواداران، مسئولان و مدیران به من لطف داشته‌اند اما کمبودهایی هم وجود داشت که امیدوارم برای تیم شاهین که یک تیم ریشه دار است، زیر ساخت‌ها حل شود. در وهله اول باید وضعیت کرونا در دنیا حل شود چرا که موضوع سلامتی مهم‌ترین موضوع برای هر شخص و جامعه است و بعد از مباحث مربوط به کرونا، صادقانه به گزینه‌هایی که وجود دارد فکر خواهم کرد. اما اگر شاهین برنامه‌ای برای هزینه و بستن تیمی قدرتمند و رفع موانع زیر ساختی برای حضور قدرتمند در مسابقات داشته باشد با وجود هواداران خوبش، من هم دوست دارم در بوشهر فعالیت کنم. خداوند هرچه بخواهد انجام خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
  مخالفت شاهین با استعفا؛ فراز در راه تهران!
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان