امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تعبیر عجیب درودگر از درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷

#1
تعبیر عجیب درودگر از درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ 1

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌گوید درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های موجب رشد زیرساخت‌های ورزشی می‌شود اما به معنای گرفتن میزبانی نیست.

به گزارش ایسنا، صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم گفت: اینکه تقاضای میزبانی کنیم، به این معنی نیست که حتما میزبان شویم بلکه به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها تا یک چشم انداز هستیم. بالاخره در این سال‌ها به همین طریق توانستیم وضعیت زیرساختی خودمان را ارتقا ببخشیم. ما چندین بار برای رشته‌های ورزشی نامزد شدیم اما نتوانستیم میزبانی به دست بیاوریم. الان هم وضعیت همینطور است. ما برای آینده درخواست میزبانی دادیم.

درودگر درباره زمان شروع مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا به طور پلکانی درباره بازگشایی صنوف مختلف تعیین تکلیف می‌کند. اگر این ستاد تشخیص دهد که ادامه برگزاری مسابقات با ورزشکاران و مردم خطرناک است، ما هم باید تبعیت کنیم. اگر زمانی برای شروع فعالیت امکان ورزشی تعیین شود، ما هم زمانی را برای برگزاری تمرینات تیم‌ها قبل از شروع لیگ برتر اختصاص خواهیم داد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره زمان احتمالی شروع لیگ برتر گفت: مسئولان سازمان لیگ برنامه‌هایی برای شروع مجدد مسابقات در نظر دارند اما این مسئال منوط به اعلام بازگشایی امکان ورزشی از سوی ستاد مقابله با کروناست. مسئولان سازمان لیگ بیشتر روی فرم بازگشایی مسابقات در آلمان تمرکز دارند.

او درباره زیان احتمالی فوتبال ایران از طریق برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: به طور حدودی و براساس برگزار نشدن ۹ هفته از مسابقات دچار ضرر خواهیم شد و باید محاسبه شود. مساله مهم این است که ما دو داربی تهران را برگزار کردیم که از حیث درآمدزایی بسیار ارزشمند است.

درودگر درباره برنامه سازمان لیگ در صورت برگزار نشدن مسابقات یادآور شد: هنوز تصمیمی درباره این موضوع گرفته نشده است چرا که با توجه به شرایط ما، احتمالا مراکز ورزشی روباز بازگشایی خواهد شد و این مساله نوید از سرگیری مسابقات را می‌دهد. با این مسائل باید بخش پزشکی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیم گیری کنند.

وی درباره الحاقیه قرارداد اسکوچیچ که موجب پرداخت ارز به جای ریال می‌شود، خاطرنشان کرد: قرارداد او ریالی است. هیچ الحاقیه‌ای برای قرارداد او وجود ندارد. قرارداد او تقریبا ۲۰۰ هزار یورو است که ما به ارزش روز، آن را از یورو به ریال تبدیل می‌کنیم و به او یورو پرداخت نمی‌کنیم. برای ما معیار قیمت یورو، بانک مرکزی است.

درودگر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از طریق بورس با توجه به مشخص نشدن حق پخش تلویزیونی گفت: مجلس حق پخش را تعیین تکلیف کرده است. مذاکرات وزارت ورزش و سازمان صداوسیما هم به نتیجه‌ای رسید که فکر نمی‌کنم وزارت ورزش قبول کند چرا که منصفانه نیست.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  درخواست جدی بیرانوند؛ به ما واکسن بزنید
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  ممنوعیت شادی گل همراه با مربیان در آسیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان