امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتفاقات خوبی در سال گذشته برای بسکتبال بانوان رخ داد

#1
اتفاقات خوبی در سال گذشته برای بسکتبال بانوان رخ داد 1

ملی پوش بسکتبال بانوان نامی نو گفت: پرونده لیگ ۹۸ برای تیم ما با انجام بازی رده بندی که پیش از تعطیلی لیگ برگزار شد به نوعی بسته شد و در جایگاه سوم قرار گرفتیم.

مژگان خدادادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه لیگ برای تیم ما با انجام بازی رده بندی در سال ۹۸ تمام شد و در جایگاه سوم قرار گرفتیم، این مساله موجب شد تا با فراغ بال و آرامش بتوانیم تمرینات خود را در تعطیلات انجام دهیم. شرایط، شرایط سختی است و من به دلیل اینکه در بیشتر مواقع از خانواده دور بودم این فرصت را مغتنم شمردم و از بودن در کنار خانواده لذت می برم و البته تمریناتم را در خانه دنبال می کنم.

وی افزود: همه می دانیم که خانه فضای کافی و مناسبی برای انجام تمرینات رشته ای مثل بسکتبال نیست و تا حدی سخت است، بنابراین بیشتر تمریناتی را که برای آماده نگه داشتن وضعیت جسمانی است انجام می دهم.

ملی پوش تیم بسکتبال بانوان نامی نو در خصوص اتفاقات سال ۹۸ برای بسکتبال بانوان، گفت: خدا را شکر طی ۳ سال گذشته بسکتبال بانوان فرصت حضور در میادین بین المللی را پیدا کرده است و این اتفاق، اتفاق فرخنده و خوبی بود که برای دختران بسکتبالیست افتاد و این مسئله تاثیر زیادی در بالا بردن سطح لیگ داخلی داشت و موجب شد مسابقات، رقابت های سازنده و پویایی شود و لیگ خوبی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در سطح برون مرزی نیز بازی‌های رسمی خیلی خوبی داشتیم و در واقع توانستیم با یک جهش فوق العاده جبران سالهایی که پشت درهای بسته بودیم را داشته باشیم و نشان دادیم که بسکتبال دختران ایران دارای توانایی و پتانسیل های بسیار بالایی است.

ملی پوش تیم بسکتبال بانوان نامی نو که عضو تیم ملی بسکتبال ۳ به ۳ و۵ نفره است، در خصوص وضعیت این دو رشته، گفت: هر دو رشته جذاب هستند و به دلیل این که می خواستیم در سطح ملی رتبه خوبی در جهان به دست بیاوریم از بازیکنان تلفیقی در جریان اعزام تیم ملی به مسابقات استفاده شد و عناوین خوبی گرفتیم.

خدادادی در ارتباط با وضعیت قراردادهای بانوان، خاطرنشان کرد: در مجموع در مباحث مالی در حق بانوان احجاف شده است، در لیگ قرارداد بازیکنان خیلی چشم گیر نیست و بیشتر خانواده ها پشتِ فرزندان ورزشکار خود هستند تا بتوانند روز به روز پیشرفت کنند.

وی افزود: امیدوارم در این روزها همه ورزشکاران بتوانند خود را در بالاترین سطح از آمادگی جسمانی نگه دارند و به زودی این ویروس را شکست دهند و به میادین ورزشی با قدرت برگردند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  سوم خرداد آخرین مهلت اعلام نمایندگان هندبال بانوان ایران برای باشگاه‌های آسیا
  تعطیلی ۱۸ ماهه تیم ملی هندبال بانوان
  بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند
  کرونایی‌های فولاد وضعیت خوبی دارند
  کاظمی: لیگ بسکتبال با ۱۰ تیم خوب نیست/ دوست دارم در مهرام بمانم
  فرهادی‌زاد: انتظار حداقل ۹ سهمیه المپیک برای بانوان داریم
  موضع گرگانی‌ها برای فصل جدید لیگ بسکتبال مشخص نیست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان