امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بانوی ملی‌پوش گلف ایران: کرونا شهامت بسیاری از کارها را به من داد

#1
بانوی ملی‌پوش گلف ایران: کرونا شهامت بسیاری از کارها را به من داد 1[img] [/img]

لیلا سربازی می گوید که کرونا باعث شده شهامت بسیاری از کارها را که در روز عادی نداشته به دست بیاورد و معتقد است که کرونا نباید بهانه ای برای ورزش نکردن باشد.

بانوی ملی پوش گلف ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره تمریناتش در خانه با توجه به شیوع کرونا گفت: درست است که برای بازی گلف نیاز به زمین بازی داریم اما موضوعی که به اشتباه جا افتاده و کرونا باعث شد بسیاری از دوستان متوجه شوند این بود که یادگیری گلف نیاز به فضای زیادی ندارد. دوستاران این ورزش می توانند در خانه گلف بازی کنند و یا تمرینات مربوط به این رشته را پشت سر بگذارند.

او در باره نحوه تمرین گلف در خانه گفت: برای بازی گلف در خانه به فضای ۱۲ یا ۱۵ متری نیاز دارید و این فضا کافی خواهد بود. می توان علاوه بر بازی و تمرین به دیگران در همین فضا گلف را آموزش دهیم. در این مدت کرونا من هم تمرینات خود را داشته و هم به شاگردانم آموزش می دادم.

بانوی ملی پوش گلف ایران افزود: باید توجه داشت که شرایط بهداشتی باید به درستی رعایت شود تا مشکلی پیش نیاید. اما برای رکورد گیری و مسابقات حرفه ای قطعا به زمین نیاز داریم اما یادگیری و یا مرور تکنیک نیازی به زمین گلف نیست و در هرجایی می توان تمرینات را دنبال کرد.

سربازی درباره اردو و مسابقات لغو شده تیم ملی گلف با توجه به شیوع کرونا گفت: هرسال در فروردین یا اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی کشوری برگزار می‌شد اما این مسابقات برای امسال به دلیل شیوع کرونا جابجا شد. می توان گفت که کرونا بر برگزاری مسابقات بی تاثیر نبوده است اما برای بازیکنانی که باید تمرین خود را در هر رشته ادامه دهند کرونا بهانه خوبی نیست.

او در پاسخ به اینکه بانوان در سال گذشته به چه مسابقاتی اعزام شدند؟ پاسخ داد: مسابقات در گلف به صورت انفردادی و تیمی برگزار می شود. در انفرادی بازیکن به تنهایی برای مسابقات خواهد رفت و برای مسابقات تیمی نهایتا چهار نفر به مسابقات اعزام خواهند شد. در ایران مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته برگزار شد و همچنین قرار بود مسابقات لیگ برگزار شود اما به زمان دیگری موکول شد. در حال حاضر من نفر دوم رنکینگ بانوان هستم. اگر فدراسیون اعزامی داشته باشد می تواند از بین چهار نفر برتر رنکینگ بانوان، نفرات را انتخاب کرده و اعزام داشته باشد. امسال مسابقات پاکستان برگزار شد که قرار بود دو نفر به این مسابقات اعزام شوند که فدراسیون گلف برای ایجاد انگیزه بین بازیکنان نفر اول بالای ۱۸ سال و نفر اول زیر ۱۸ سال را به این مسابقات اعزام کرد.

او در پایان گفت: دوستانی بهانه می آوردند که کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرده اما من به آنان می گویم که واقعا این چنین نیست و در ایام کرونا خیلی از فعالیت ها را که شهامت انجام آن را در روز عادی نداشتم با برنامه ریزی جلو بردم. همچنین کلاس های حرکات اصلاحی به صورت زنده برای دوستانی که علاقه دارند در خانه ورزش کنند را برگزار کردم که از آن بازخورد های بسیار خوبی گرفتم. دوست دارم فرهنگ ورزش کردن در خانه ها جا بیفتد و خانواده با هم ورزش کنند و بهانه ای نیاورند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد
  ادامه شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌های اسپانیایی/ ۲ عضو والنسیا هم مبتلا شدند
  کرونا به نفع ویلموتس شد یا ایران ؟
  بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند
  پیروانی: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم/ همه بازیکنان پرسپولیس می‌مانند
  علامت سوال بزرگ در انجام تست‌های کرونا/ ادامه لیگ به مو بند است!
  نفت مسجدسلیمان و هزینه‌های تحمیلی کرونا/ گل بود به سبزه نیز آراسته شد!
  حمیداوی: ۲ بازیکن مشکوک به کرونا داریم
  مهدی: تست کرونا توسط باشگاه‌ها صحیح اجرا نمی‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان