امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشکلات پارس جنوبی جم و چشم امید به مجلس جدید

#1
مشکلات پارس جنوبی جم و چشم امید به مجلس جدید 1

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با مشقت اردوها و تمرینات را برگزار می‌کنیم و امیدوار هستیم قانون منع بودجه به تیم‌های نفتی که روزی در مجلس تصویب شد دوباره به جریان بیفتد و در این خصوص تصمیم تازه‌ای گرفته شود.

ایوب چراغی، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: دیروز تیم‌ تست کرونا را پشت سر گذاشت و از فردا (چهارشنبه) اردوی خود را در جم به مدت ۱۰ روز برگزار می‌کند و پس از این اردو به ادامه تمرینات خود را در تهران پشت سر خواهد گذاشت.

او درباره مشکلات مالی شاگردان افاضلی گفت: همه تیم‌های نفتی مشکلات مالی دارند و دیروز تارتار هم در مصاحبه‌ای به مشکلات نفت مسجدسلیمان اشاره کرد. حقیقت این است که با مشقت اردوها و تمرینات را برگزار می‌کنیم و امیدوار هستیم قانونی که روزی در مجلس تصویب شد دوباره به جریان بیفتد و در این خصوص تصمیم تازه‌ای گرفته شود چرا که فوتبال در سه شهر نفتی که در لیگ برتر نماینده دارند بسیار جدی دنبال می‌شود و فوتبال عشق مردم است و مردم وقت خود را با این تیم‌ها می‌گذرانند.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم اضافه کرد: شرایط واقعا سخت است. نمایندگان این استان‌ها باید تلاش کنند و جلسه‌ای بگذارند تا بتوانند در مجلس کاری انجام دهند و قانون جدیدی تصویب شود. وزارت نفت هم واقعا دستش بسته است و با توجه با قانون مجلس کاری نمی‌تواند انجام دهد. اکنون تنها امید ما استاندار محترم، فرماندار جم و مدیرکل سازمان منطقه ویژه پارس است که کمک کنند تا شرایطمان بهبود پیدا کند. قرار است ۵ میلیارد تومان به حساب ما واریز شود تا بدهی‌هایمان را پرداخت کنیم.

او درباره وضعیت مگنو باتیستا، بازیکن خارجی پارس جنوبی هم گفت: قرار است با مگنو جلسه‌ای بگذاریم و از مبلغی که به تیم‌ها تزریق می‌شود به او کمک کنیم. باید سریع‌تر این مساله را حل کنیم. ضمن این‌که باید با بدهکاران سال گذشته هم پای مذاکره بنشینیم و با آن‌ها هم توافق کنیم. حتما دنبال حل مشکلاتمان خواهیم بود و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

چراغی در پایان گفت: از مسئولان استانی تشکر می‌کنم. امیدوارم آقای خرمدل با توجه به شناختی که از شهر جم دارد و با تلاش او بتوانیم با پارس جنوبی کمک کنیم تا امسال در لیگ بماند و در سال آینده نتیج درخشانی کسب کنیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طارمی امید اول پورتو در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال
  چک لیست مشکلات مدعی بزرگ لیگ برتر(استقلال)
  رونالدو خنثی و نا امید کننده. نمره ضعیف برای CR7.
  زیدان و بازیکنی که هنوز از جذبش نا امید نشده
  پارس جنوبی در وضعیت قرمز/ جمی‌ها چشم انتظار یک معجزه
  کنایه نماینده مجلس به درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا
  شرایط از سرگیری رقابت‌های فوتبال در کره جنوبی
  افشاگری نماینده مجلس از دلالی یک میلیون دلاری در قرارداد سرمربی پرسپولیس
  زمان انتخابی جام‌جهانی در آمریکای جنوبی مشخص شد
  فدراسیون باید تابع فیفا باشد نه دولت و مجلس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان