امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرکت Take-Two از عملکرد استدیا ناامید شده است

#1
شرکت Take-Two از عملکرد استدیا ناامید شده است 1

کاربران استدیا بهتر است به این زودی انتظار هیچ یک از عناوین Take-Two را روی این پلتفرم نداشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید.
بیش از شش ماه از عرضه‌ی Google Stadia می‌گذرد و مجموعه‌ی عناوینی که برای این پلتفرم در دسترس قرار گرفته‌اند به عدد ۳۰ رسیده است. یکی از آن عناوین بازی محبوب Read Dead Redemption 2 متعلق به شرکت Take-Two می‌باشد که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت بازی‌سازی به شمار می‌رود. اخیرا و در کنفرانس سالانه‌ی تصمیمات استراتژیک برنشتاین (Bernstein Annual Strategic Decisions Conference)، مدیرعامل این شرکت، آرقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) از نظرات خود در مورد این پلتفرم و عملکرد آن از زمان عرضه‌ی تا امروز گفت.

نقل قول: استدیا از زمان عرضه تاکنون آهسته عمل کرده است. به نظر من کمی یش از حد روی تکنولوژی استدیا اغراق صورت گرفت و همین مساله موجب ناامیدی مصرف‌کنندگان شد.

این‌طور به نظر می‌رسد که این نگرش کلی در مورد استدیا هم متعلق به سازندگان، ناشران و هم مصرف کنندگان باشد. آقای زلنیک گفت که تصمیم شرکت Take-Two برای همکاری با گوگل به منظور سرمایه‌گذاری در رویه‌ی رو به اقبال استریمینگ و پیشرفت احتمالی آن در سال‌های آینده بوده است و همچنین اینکه گوگل، تکنولوژی استدیا را فراتر و پیشرفته‌تر از نتیجه‌ی واقعی به تصویر کشید. آقای زلنیک افزود:

نقل قول: هر زمان که پلتفرم‌های انتشار افزایش یابد، شانس افزایش مخاطبین نیز وجود دارد و این همان دلیلی بود که ما را به پشتیبانی از عرضه‌ی استدیا با سه عنوان در ابتدای مسیر گماشت. ما کماکان از سرویس‌ها و بستر‌های باکیفیت استریم بازی پشتیبانی خواهیم نمود، تا زمانی که رویکرد تجاری آنان با عقل جور درآید.
من معتقدم به مرور زمان فناوری استریمینگ به محبوبیت برسد… باور به این‌که استریم بازی‌ها می‌توانست چهره‌ی صنعت بازی را به کل متحول کند بر مبنای این نگرش بود که عده‌ی بسیار زیادی که به سرگرمی‌های تعاملی علاقمندند و برای خرج پول در این زمینه آماده‌اند، هیچ علاقه‌ای به داشتن یک کنسول بازی ندارند. مطمئن نیستم که در نهایت این موضوع درست از آب درآمده باشد!


آقای زلنیک همچنین در گذشته گفته بود که وی نسبت به سرویس‌های اشتراکی و استریم در صنعت بازی خوش‌بین نیست و علت آن هم مخاطبین کمتر این دو حوضه در مقایسه با تلویزیون و سینما برشمرد. با این وجود، عنوان Grand Theft Auto V برای مدت زیادی در سرویس Xbox Game Pass در دسترس بازی‌بازان قرار داشت. عنوانی که اخیرا توسط Red Dead Redemption 2 جایگزین شده‌ است. به‌هرحال به نظر می‌رسد ایشان نسبت به ایده‌ی استریم بازی‌ها تا حدی قانع شده باشد که این رویه را برای مدتی و تا اعلام بعدی ادامه دهند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت الکترونیک آرتز از بازی PGA tour رونمایی کرد
  اشرف اسماعیل از شرکت یوبی‌سافت اخراج شد
  یکی دیگر از اعضای مهم راک‌استار از این شرکت جدا شد
  طبق گزارش‌ها شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ی یک بازی واقعیت مجازی جهان‌باز است
  رویداد PC Gaming Show 2020 به نمایش بیش از ۵۰ بازی از شرکت‌های مختلف نظیر سگا و اتلوس
  شرکت Take-Two آخرین شایعات مربوط به GTA 6 مبنی بر انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ را رد کرد
  دامنه‌ی Prince of Persia 6 توسط شرکت یوبیسافت به ثبت رسید
  شرکت Ubisoft بازی جدیدی در راه دارد
  شرکت سونی تاریخ انتشار دو عنوان The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima را اعلام ن
  سی‌دی پراجکت رد به معرفی شرکت Kang-Tao و گنگ خیابانی Animals پرداخت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان