امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چیزهایی که یک نصاب آبگرمکن خورشیدی باید بداند؟

#1
در اولین قدم برای بهره گیری از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آبگرمکن خورشیدی ، باید مطمئن شد آفتاب ، به مدت چند ساعت در روز حتی در زمستان به سقف خانه می رسد. در گام بعدی نیاز به ابزار مسیر یاب برای جهت یابی حرکت نور خورشید داریم که اغلب شرکت های حرفه ای خورشیدی این ابزار را در اختیار دارند و یا از سازمان های خدمات انرژی آن را قرض می کنند. البته اگر در شرایط عادی نور خورشید از طلوع تا غروب بر روی سقف مشاهده شود نیازی به بررسی توسط دستگاه نیست.

گام بعدی برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نصب آبگرمکن خورشیدی در خانه ، برآورد میزان مصرف آبگرم در ساختمان است. برای اینکار باید از شخصی حرفه ای و با تجربه کمک گرفت. فردی که برای اینکار استخدام می شود باید تجربه و دانش قابل توجه ای هم در زمینه تاسیسات ساختمان داشته باشد و هم با تجهیزات خورشیدی کاملا آشنایی داشته باشد. کارشناس مربوطه باید بازدیدی از ساختمان داشته باشد و پس از بررسی تجهیزات مصرف کننده و الگوی رفتاری ساکنین ظرفیت و مشخصات سیستم خورشیدی مورد نیاز را تعیین کند تا ساکنین هیچگاه با کمبود انرژی و آبگرم مصرفی مواجه نشوند.

تعیین ظرفیت دستگاه سیستم خورشیدی براساس محاسبه آبگرم مورد نیاز انجام می شود که می تواند ساده باشد. برای یک خانواده که بر اساس اصول بهینه سازی مصرف می کنند می توان به ازای هر نفر در هر روز حدود 57 لیتر آبگرم در نظر گرفت. بر این اساس می توان مساحت سطح کلکتور مورد نیاز برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی روزانه را محاسبه کرد. در ساختمانی که پنج ساعت در روز آفتاب دارد ، برای تامین 300 لیتر آبگرم دو کلکتور با مساحت چهار فوت مربع و جمعا هشت فوت مربع نیاز است. البته توجه داشته باشید که برای محاسبه دقیق تر باید وضعیت مصرف کننده بررسی گردد تا میزان آبگرم مورد نیاز دقیقا محاسبه شده و ظرفیت سیستم خورشیدی تعیین گردد. برای انتخاب تانک ذخیره آبگرم در آبگرمکن خورشیدی ، باید تانکی با ظرفیت برابر یا بزرگتر از میزان مصرف روزانه در نظر گرفته شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Smile اگه حکم اعدام قبلیتو بدن و بگن تو باید اجراش کنی چجوری میکشتیش ؟
Tongue بیاید هر سوالی دوست دارید از نفر قبلیتون و من بپرسید باید صادقانه جواب بدیم
  اگه می خوای بدونی وقتی حوصلت سرمیره باید چیکارکنی بیا..........!!
  یه سوال که جواب شو باید صادقانه بدی
  باید یه فلشخوری باشی..!(:
  دختر باید..............
  اگه توخیابونی واعصابت خیلی خرده ونفرقبلیت بیا یک تیکه بندازه چه چیزهایی بارش می کنی؟
  پسر باید..............
  میای تو باید راستشو بگی...
Big Grin این فال باید برای خیلی از شماها جذاب باشه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان