امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در کرونا سفر نرو، اگر رفتی اینو بخون!

#1
بلیط هواپیما تنها بلیطی است که می تواند شما را از شر کرونا ویروس در سفرهای ضروری به دور نگه دارد. باید شرایط حال حاضر مملکت را درک کنیم و با انتخاب های خود مشکلی را به مشکلات مردم اضافه ننماییم. خرید بلیط هواپیما می تواند در سفرهای ضروری ابتلا به کرونا ویروس را به طور چشمگیری کاهش دهد.

هواپیما بهترین گزینه برای سفر

بسیاری از ما از کودکی عاشق پرواز بوده ایم و شوق پرواز را از آن زمان تا به امروز با خود به همراه داریم. با وجود هواپیما و سفرهای هوایی این آرزوی افراد برآورده شده است. برای سفر های هوایی شرط اول خرید بلیط هواپیماست تا از بالای آسمان شهرها و خانه ها را به کوچکی یک نقطه ببینید. برخی از انسان ها هواپیما را به دلیل قیمت بلیط آن انتخاب نمی نمایند.

اما در حال حاضر که کشور با بحران کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کند، هواپیما از لحاظ بهداشتی بهترین گزینه است. افراد قبل از ورود به این وسیله نقلیه ضدعفونی می شوند و سپس از هواپیما استفاده می کنند. قیمت بلیط هواپیما نیز با توجه به وجود کرونا ویروس کاهش چشمگیری را به خود دیده است. از این رو بهترین وسیله نقلیه برای دور ماندن از ویروس کرونا هواپیما می باشد. بسیاری از ماشین های شخصی، اتوبوسها و قطارها به دلیل ازدحام جمعیت می توانند ایمنی کمتری را در سفر داشته باشند.

دوران کرونا از زبان استاندار خوستان

در همین راستا استاندار خوزستان گفت: برای مقابله با کرونا به یک همت ملی و عزم جدی احتیاج است. ما باید ویروس کرونا را جدی بگیریم تا ریشه آن زودتر کند شود.

وی ادامه داد: کسانی که به وسیله خودرو شخصی به سفرهای غیر ضروری می پردازند، دیگر حق برگشت به استان را ندارند. جلوی این مسافران برای بازگشت به خوزستان گرفته می شود.

اگر مایلید با هواپیما در این بازه زمانی به سفرهای ضروری خود بپردازید با ما در این مطلب همراه باشید. ما در این مطلب تکنیک هایی را بیان خواهیم کرد تا قیمت بلیط هواپیما را به کمترین نرخ تهیه کنید. رزرو بلیط هواپیما همیشه با هزینه های بالا همراه نیست.

شناسایی بلیط ها

بلیط های هواپیما به دو دسته سیستمی و چارتر تقسیم بندی می شوند. شما می توانید با شناسایی بلیط های چارتر و بازه های زمانی خلوت سال خرید بلیط هواپیما خود را با هزینه های اندک به سرانجام برسانید. شرکت های چارتر کننده برای جلوگیری از ضررهای احتمالی در آینده و تکمیل شدن هواپیما بلیط های خود را به صورت تخفیفی در اختیار مسافران قرار می دهند. بلیط های چارتر به نسبت بلیط های سیستمی بیشتر مورد توجه مسافران قرار می گیرند. شما هم می توانید در هنگام رزرو بلیط هواپیما از بین بلیط های سیستمی و چارتر، بلیط چارتر را انتخاب نمایید.

دقیقه ۹۰ پرواز کن

بسیاری از شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما بلیط های خود را به صورت تخفیفی ارائه می دهند. به این نوع بلیط ها به اصطلاح بلیط لحظه آخری گفته می شود. شما می توانید با استفاده از بلیط های لحظه آخری هزینه های سفر خود و خانواده را به طور چشمگیری کاهش دهید. اگر با خرید بلیط لحظه آخری به مسافرت پرداختید و در هواپیما به مسافر برخوردید که دو برابر شما هزینه بلیط داده است، متعجب نشوید.

فیلتر کن


سفر در اواسط هفته

اواخر هفته بلیط هواپیما همانند بلیط اتوبوس و بلیط قطار متقاضیان بسیار زیادی دارد. از این رو کمتر اتفاق می افتد که بلیطی با تخفیف ارائه شود. با در نظر گرفتن بازه های زمانی مختلف و کم تردد مثل اواسط هفته می توان بلیط هواپیما را با کمترین نرخ تهیه نمود. خرید بلیط هواپیما در اواسط هفته یکی از بهترین راه های کاهش هزینه های سفر است.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بزرگترین ضربه ای که این روزها کرونا،یا شرایط و مشکلات دیگه بهت وارد کرده چی بوده؟
  #coronahanddance #رقص_دست_ کرونا
  بهترین تغذیه برای سالمندان مبتلا به کرونا
  دوست داری وقتی رفتی دانشگاه چه رشته ای بخونی؟کسایی که دانشگاه میرن هم بگن
  در کرونا بهترین وسیله سفر برای کودکان چیست؟
  کرونا هواپیما دوست دارد یا قطار؟ چه کنیم در امان باشیم
Thumbs Up family...بخون خیلی جالبه..
  جمعلات عربی مخصوص دوران کرونا
  بلیط هواپیما هم کرونا گرفت؟
  مجموعه فرار از کرونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان