امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در کرونا بهترین وسیله سفر برای کودکان چیست؟

#1
اگر سفر با کودکان یا نوزادان را در سر میپروراند و اطلاعاتی بابت خرید بلیط هواپیما برای آنها ندارید، مطالعه این مطلب می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

آیا باید برای نوزادان بلیط تهیه کرد؟
اولین سوالی که در ذهن والدین نقش می بندد، خرید برای نوزادانی است که کل سفر را در آغوش والدین هستند. آیا باید برای نوزادها نیز بلیط تهیه کرد؟ آیا قیمت بلیط هواپیما برای بزرگسالان و نوزادان یکسان است؟ جواب این سوالات بسیار ساده است، زیرا در قوانین برای کودکان و نوزادان قیمت هایی در نظر گرفته شده است، شرکت‌ های هواپیمایی برای افراد زیر 2 سال یعنی نوزاد و 2 تا 12 سال یعنی کودک قیمت های مختلفی را تعیین کرده اند. بسته به شرایط سنی، نوع سفر و نوع شرکت هواپیمایی قیمت بلیط هواپیما متفاوت است.

عوامل تعیین کننده در قیمت بلیط هواپیما نوزادان و کودکان

تعیین قیمت بلیط هواپیما به دو عامل اصلی بستگی دارد که در بخش بالا به آن اشاره شد. اما یک عامل دیگر وجود دارد که می تواند در تعیین قیمت بلیط هواپیما برای کودکان موثر باشد. سیستمی یا چارتر بودن بلیط هواپیما از دیگر عواملی است که می تواند بر قیمت بلیط هواپیما کودکان تاثیرگذار باشد.

نرخ بلیط هواپیما برای نوزادان

نرخ بلیط هواپیما برای نوزادان و کودکان نسبت به افراد بزرگسال متفاوت تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. هر چند نوزادان در طول مسیر در آغوش والدین قرار دارند اما باید برای آنها بلیط هواپیما تهیه شود. اگر بلیطی که برای نوزادان تهیه می شود، سیستمی باشد، مبلغ بلیط نوزاد 10 درصد بهای بلیط بزرگسال است.

نرخ بلیط هواپیما برای کودکان در پروازهای داخلی

طبق قوانین کودکی که بین 2 تا 12 سال داشته باشد باید برای سفر با هواپیما شماره صندلی داشته باشد و قبل از سفر بلیط تهیه نماید. اما نکته بسیار مهم در هنگام خرید بلیط هواپیما برای کودکان توجه به شناسه نرخی است. کودکان بسته به شناسه نرخی متفاوت خواهد بود. هر شرکت هواپیمایی بسته به ساعت و تاریخ حرکت، فصل های کم سفر یا شلوغ و سیاست ‌های بخش بازرگانی شناسه نرخی متفاوتی برای بلیط تعریف خواهد کرد.

به طور معمول بهای بلیط برای کودکان 50 درصد و در برخی از موارد تا 75 درصد بهای کل بلیط تغییر می کند. در پروازهای خارجی هم قیمت بلیط نوزاد و کودک بسته به کلاس های نرخی متفاوت خواهد بود، این مبلغ در اغلب مواقع 75 درصد از کل بلیط می باشد.

قیمت بلیط چارتر برای نوزادان و کودکان

نکته جالب درباره بلیط کودکان به صورت چارتر یکسان بودن قیمت بلیط هواپیما است. کسانی که بلیط چارتر هواپیما را تهیه می کنند باید برای افراد بزرگسال و کودکان خود مبلغ کسانی را پرداخت نمایند.

خرید بلیط هواپیما برای نوزادان و کودکان در پرواز خارجی

در پرواز خارجی نیز باید برای نوزادان و کودکان بلیط هواپیما تهیه کرد. اما در سفرهای خارجی قانون های کلی برای قیمت بلیط هواپیما نوزادان و کودکان وجود ندارد. نرخ بلیط نوزادان و کودکان در سفرهای بین المللی 10 درصد از بهای کل بلیط است.


تعیین شناسه نرخی در سفرهای خارجی

در تعیین شناسه نرخی شرکت های هواپیمایی مختلف علاوه بر فاکتورهایی که در قسمت پروازهای داخلی بیان شد، نوسانات ارزی نیز موثر خواهد بود. با وجود چنین فاکتورهایی در پروازهای خارجی نمی توان قیمت بلیط ثابتی برای نوزادان و کودکان تعیین کرد.

خرید بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان

یکی از بهترین روش های رزرو بلیط هواپیما کودکان و بزرگسالان با قیمت های استثنایی و به صرفه، خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین یا همان اینترنتی است. سایت های معروف بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می نمایند. سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. در بین سایت هایی که بیان شد این تیک بان است که توانسته با ارائه بلیط ارزان هواپیما از سایر رقبا سبقت بگیرد.

تیک بان یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما با همکاری 900 ایرلاین توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را با قیمت های متفاوت دارد. از همین رو با چند کلیک ساده می توانید به راحتی نرخ انواع بلیط هواپیما را به صورت آنلاین مشاهده کنید. در تیک بان شرایطی فراهم آمده تا بتوانید بلیطی ارزان و مقرون به صرفه را انتخاب نمایید. با این روش بلیت خود را بدون واسطه و ارزانتر می خرید. برای خرید بلیط هواپیما از طریق سایت Tikban می توانید کلمه تیک بان و یا عبارت بلیط هواپیما | سایت معتبر خرید بلیط هواپیما تیک بان را جستجو نمایید.
منبع : خبرگزاری دانا
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
Star 
قيمت بليط نوزاد يك دهم يا كم تر بزرگسالان حساب ميشه
بليط براي شخص يه جور سند يا مدركي كه در هرنوع سفري بايد معلوم بشه مشخصات اون فرد تا حادثه يا صانحه اي
اگر پيش اومد با اون بليط تضمين شوند يا هديه هم دريافت كنند بيش تر درسفر هاي خارجه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه بهترین استایل را با کتونی کانورس داشته باشیم؟
  وظایف کارشناس تولید محتوا چیست – بررسی 9 وظیفه اصلی
  دوست پسر چیست ؟
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  متهم اصلی تجاوز به کودکان در مدارس کیست؟
  بهترین کارتونی که دیدیدی
  سرویس bnpl دی جی کالا چیست؟
  بهترین روش های قفسه بندی سوپرمارکت پرشین راک
  IDO چیست؟ هرآنچه لازم است در مورد آن بدانید!
Question دوست پسر چیست ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان