امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی سوناتا active 2018

#1
هیوندای سوناتا اکتیو تازه ، ظاهری اصلاح شده و طراحی و تناسب بسیار بهتر کابین پیدا می کند. این خودرو همچنان یک سدان بزرگ با کیفیت و راحت است که ویژگی های کمی اما جذابیتی ندارد.

اگر می خواهید بی اعتنایی استرالیا به سدان های بزرگ و مقرون به صرفه را که مانیفست کمودور و کمری نامیده نمی شوند ، ببینید ، هیوندای سوناتا یک مطالعه موردی عالی را انجام می دهد.

درست مانند رقبایی مانند فورد موندئو ، فولکس واگن پاسات ، هوندا آکورد و سوبارو لیبرتی ، هیوندای فضای زیادی ، راحتی و تجهیزات را برای پول فراهم می کند ، اما به نظر می رسد تعداد کمی از افراد در بازار به این مهم توجه نمی کنند.

حتی مزدا ، یک موفقیت چشمگیر در استرالیا که در آن دومین برند محبوب در کل است ، علی رغم اینکه معمولاً قادر به فروش یخ به اینویت است ، در حال تلاش برای انتقال "6" میانه سایزر است.

برخلاف آمریکای شمالی که سدان های بزرگ هنوز هم میلیون ها نفر جابجا می شوند ، مردم استرالیا خواهان SUV های متوسط هستند و حتی یک کلمه لبه گوش نمی شنوند. بنابراین ، هیوندای در اینجا 20 برابر Tucsons بیشتر از Sonatas می فروشد.

با این وجود نام تجاری همچنان پابرجاست ، زیرا اخیراً یک فیس لیفت سوناتای میان عمر را راه اندازی کرده است. و مدتی با نسخه اصلی Active ویژگی های عالی خودرو را به ما یادآوری کرد - و نه فقط برای خریداران ناوگان بزرگ مانند نیروی پلیس کوئینزلند.

زمان هیوندای خوب است. اولین کمری وارداتی که به مدت سه دهه در اینجا فروخته می شود تازه وارد شده است و تویوتا به حق انتظار دارد تقاضای کمتری داشته باشد ، زیرا معاملات ارزان قیمت دیوانه واری که پیش از این ارائه می کرد کاهش می یابد. فرصت ضربه می زند ...

با این وجود نسخه تازه شده هیوندای سوناتا اکتیو قبل از هزینه های جاده 30990 دلار (برابر با 35K دلار رانندگی) هزینه دارد که 400 دلار بیشتر از قبل است و 1000 دلار بیشتر از کلاس Camry Ascent Sport. خوشبختانه ، شما برای پول خود بسیار بیشتر از قبل دریافت می کنید.

از ویژگی های MY18 که در MY17 Sonata Active یافت نمی شود ، می توان به صفحه لمسی 8.0 اینچی با پیمایش ماهواره ای و به روزرسانی زنده SUNA ، Apple CarPlay / Android Auto ، کنترل آب و هوا در دو منطقه ، شروع دکمه ، بعلاوه دستگیره های هندزفری و دستگیره درب کرومی اشاره کرد.

با افزودن موارد بیشتر به Active ، هیوندای توانسته است نسخه قدیمی 38K دلاری Sonata Elite را تبر کند و در نتیجه از پیچیدگی آن بکاهد. این بدان معنی است که محدوده اکنون فقط دو نوع دارد و گل سرسبد Sonata Premium باقیمانده است.

این مدل درجه بالاتر ، که طی هفته های آینده بررسی خواهیم کرد ، دارای یک موتور توربو قوی تر ، یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک جدید و یک سری ویژگی های اضافی است. اما همچنین هزینه ای سرسام آور 50 درصد بیشتر از Active ، با قیمت 45490 دلار است.

بنابراین به راحتی می توان گفت که Sonata Active یک انتخاب منطقی است.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی نوسانات قیمت سایپا در آذر 1399
  نقد و بررسی سراتو؛ خودروی محبوب و خوش‌ساخت
  بررسی رنو کولیوس 2018 دیزلی
  بررسی سانتافه 2019 از نظر راحتی سرنشینان
  بررسی تمامی معایب دو خودروی پژو ۴۰۵ SLX و پژو ۴۰۵ GLX
  نیشِ لذت‌بخش عقربِ ایتالیایی! بررسی آبارث 124 اسپایدر
  تست و بررسی مرسدس بنز C300 کابریولت در ایران
  عملکرد لکسس LC 500 مدل 2018 بهبود می یابد .
  خودروهای مسابقه‌ای 2018 BMW
  آئودی A8 مُدل 2018 تست می شود !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان