امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لیدی گاگا در فیلم Bullet Train با برد پیت همبازی می‌شود

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیدی گاگا در فیلم Bullet Train با برد پیت همبازی می‌شود 1

لیدی گاگا، بازیگر برنده جایزه اسکار، در فیلم اکشن و مهیج Bullet Train به کارگردانی دیوید لیچ، با برد پیت هم‌بازی می‌شود.

این روزها دیوید لیچ، کارگردان فیلم‌هایی چون Deadpool 2 و Hobbs and Shaw مشغول جمع کردن بازیگر برای فیلم جدید خود به نام Bullet Train است. باتوجه‌به نام‌های بزرگی که تا حالا به این پروژه اضافه شده‌اند، می‌توانیم بگوییم که با یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر مواجه خواهیم بود. جدیدترین بازیگری که حضورش در این فیلم تایید شده، لیدی گاگا، ستاره فیلم A Star is Born و برنده جایزه اسکار است. او درکنار سایر بازیگران مطرح این فیلم، از جمله برد پیت بازی خواهد کرد.
فیلم Bullet Train هشتمین همکاری لیچ و پیت خواهد بود. اولین همکاری آن‌ها مربوط‌به فیلم Fight Club در سال ۱۹۹۹ می‌شود. لیچ در آن زمان کار بدلکاری انجام ‌می‌داد و به‌عنوان بدلکار پیت در فیلم حضور داشت. همکاری این دو نفر در سال ۲۰۰۱ با سه فیلم دیگر ادامه پیدا کرد. این فیلم‌ها The Mexican و Ocean’s Eleven و همچنین Spy Game بودند که در دو تای آخری، لیچ باز هم به‌عنوان بدلکار، در صحنه‌های اکشن به‌جای پیت قرار گرفت. لیچ در فیلم Spy Game به کارگردانی تونی اسکات، طراحی و مدیریت حرکات و فنون رزمی را نیز برعهده داشت. او در فیلم Troy (سال ۲۰۰۴) یک بار دیگر به‌عنوان بدلکار پیت حاضر شد و در فیلم Mr. & Mrs. Smith (سال ۲۰۰۵) نیز همین کار را تکرار کرد. آخرین همکاری آن‌ها هم مربوط‌به فیلم Deadpool 2 (سال ۲۰۱۸) می‌شود که برد پیت در این فیلم حضور افتخاری و کوتاه به‌عنوان شخصیت «ونیشر» داشت و دیوید لیچ هم آن را کارگردانی می‌کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیدی گاگا در فیلم Bullet Train با برد پیت همبازی می‌شود 1

در فیلم Bullet Train دیوید لیچ نه‌تنها کارگردانی را برعهده دارد، بلکه به‌عنوان مشاور فیلمنامه با نویسنده فیلم یعنی زک اولکویتز همکاری می‌‌کند. درباره داستان Bullet Train چیز زیادی نمی‌دانیم، اما گفته می‌شود که این فیلم براساس یک رمان ژاپنی به نام Maria Beetle اثر ایساکا کوتارو ساخته می‌شود. علاوه‌بر گاگا و پیت، سایر بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: آرون تیلور جانسون (بازیگر فیلم Godzilla)، اندرو کوجی (بازیگر سریال Warrior)، جویی کینگ (بازیگر فیلم The Lie)، برایان تایری هنری (بازیگر سریال Atlanta)، زازی بیتز (بازیگر فیلم Deadpool 2)، مایکل شنون (بازیگر فیلم The Shape of Water)، میسی اوکا (صداپیشه انیمیشن Spies in Disguise).
لیچ به همراه کلی مک‌کورمیک ازطریق شرکت خودشان به نام 87North تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند. درکنار آن‌ها آنتونی فوکوآ (کارگردان فیلم‌هایی چون The Magnificent Seven و The Equalizer) و کت سامیک (تهیه‌کننده فیلم‌های The Equalizer و Southpaw) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده حضور خواهند داشت. درضمن بریتنی موریسی از سوی شرکت سونی پیکچرز، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، نقش نظارتی روی این پروژه دارد.
لیچ و مک‌کورمیک چندی پیش قراردادی را با شرکت یونیورسال برای ساخت فیلمی به نام Nobody به امضا رساندند. در این فیلم، باب اودنکرک، بازیگر سریال Better Call Saul به ایفای نقش می‌پردازد و قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ شاهد اکران آن باشیم. لیچ و مک‌کورمیک همچنین برای ساخت یک فیلم بیوگرافی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این فیلم در مورد زندگی یوتا کلاین‌اشمیت، اولین و تنها زنی که موفق شده برنده رالی داکار شود، خواهد بود.
هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم Bullet Train اعلام نشده است. این اولین فیلم برد پیت، پس از دریافت جایزه اسکار به‌خاطر بازی در فیلم Once Upon A Time In Hollywood ساخته کوئنتین تارانتینو خواهد بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  ترانه علیدوستی در فیلم سینمایی تفریق با نوید محمدزاده همبازی شد
  ثبت‌نام ۴۹۸ فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان!
  «خروج فرانسوی» فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد
  فیلم DUNE مانند فیلم ارباب حلقه‌ها خواهد بود!
  جلوه های ویژه کامپیوتری فیلم |تنت|از یک فیلم عاشقانه هم کمتر میباشد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان