امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور!

#1
به نام خالق آسمان ها و ستاره ها...!
درود به همه علاقه مندان نجوم و فرازمینی ها!
اینجا میخوایم به نظریه اینکه ما انسان ها اهل زمین نیستیم بپردازیم
خوشحال میشم شماهم نظریه هاتون رو بگید...به امیدی روزی که به حقیقت افرینش پی ببریم....
Telegh_03
دکتر الیس سیلور کسی است که این نظریه جسورانه را مطرح کرده است. این دانشمند سال ها عمرش را به تحقیق و مطالعه در مورد سیر تکامل انسان ها اختصاص داده است و در نهایت به این نتیجه رسیده که ما نمی توانیم اهل زمین باشیم! به اعتقاد او انسان ها در جای دیگری تکامل پیدا کرده اند و بعد به زمین آمده اند! دکتر سیلور می گوید که انسان ها در مقایسه با سایر گونه هایی که در زمین زندگی می کنند بسیار پیشرفته و باهوش هستند. از توانایی برقراری ارتباط گرفته تا هوش بالای ما در حل مساله و ساخت تجهیزات و ابزار همه و همه نشان می دهد که با برتری قابل توجهی نسبت به تمام گونه های زمینی داریم.
(...اما استدلال های ایشون در این باره...)

1-آفتاب سوختگی: اگر از ابتدا قرار بوده ما در زمین زندگی کنیم چرا تا این حد در برابر نور آفتاب آسیب پذیر هستیم؟ نور خورشید روی حیوانات و موجودات زنده دیگر تاثیر بدی ندارد اما باعث آفتاب سوختگی و حتی سرطان در انسان می شود! دکتر سیلور می گوید که مثلا خزندگان از نور آفتاب برای تنظیم دمای بدنشان استفاده می کنند. اما انسان ها باید از قرارگیری طولانی در معرض نور خورشید خودداری کنند وگرنه دچار گرمازدگی، گیجی و حتی مرگ می شوند! او اینطور نتیجه گیری می کند که ما از سیاره ای آمده ایم که نور کمتری دریافت می کرده است!

2-بیماری: یکی دیگر از استدلال های دکتر سیلور در مورد فرازمینی بودن انسان این است که سیستم ایمنی بدن ما به شدت ضعیف است. شرایط و محیط های مختلف باعث بیماری ما می شوند و نسبت به گونه های دیگر میزان بیماری ما بسیار بالاتر است. به گفته دکتر سیلور ما همیشه به طور مزمن مریض هستیم. در حقیقت، اگر بتوانید فردی را پیدا کنید که ۱۰۰% سالم باشد و هیچ گونه بیماری و مریضی آشکار یا مخفی نداشته باشد واقعا جای تعجب دارد! من که در تمام این سال ها نتوانسته ام چنین فردی را پیدا کنم!

3-وضع حمل سخت: اگر به گونه های پستاندار دیگر نگاه کنیم می بینیم که آن ها هیچ گونه مشکلی در تولید مثل ندارند و بدون هیچ گونه کمکی می توانند وضع حمل کنند. اما انسان همیشه در هنگام وضع حمل مشکل داشته و خطرات زیادی حتی خطر مرگ او را تهدید می کند.

4-کمر درد: دکتر سیلور معتقد است که دلیل مشکلات متعدد کمردرد که اکثر آدم ها را درگیر کرده به دلیل جاذبه زمین است. اون اینطور استدلال می کند که بدن ما برای زندگی در محیطی با جاذبه کمتر مطابقت دارد و جاذبه زمین به مرور باعث دردهای پشت و کمر می شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1
حالا به نظرتون اگه ما از سیاره دیگه ای اومده باشیم..چرا باید بیایم زمین که اینقد برامون مشکل ایجاد کنه/؟ Exclamation

خب، دکتر سیلور نظریه ها و فرضیاتی هم در این رابطه دارد و معتقد است که زندگی در زمین به نوعی «یک زندان» برای ما محسوب می شود و ما ظاهرا برای تنبیه و سپری کردن دوره محکومیتمان به زمین فرستاده شده ایم! به گفته دکتر سیلور این موضوع می تواند ذات خشن و پرخاشگر انسان و تمایل او به نابودی همنوع و سایر گونه ها را هم اثبات کند! البته نظریه دیگری هم وجود دارد که می گوید ما قبلا در منظومه آلفا سنتوری یا آلفا قنطورس بودیم و به دلایلی دیگر نمی توانستیم در آن جا زندگی کنیم. گروهی که موفق به فرار از سیاره اصلی شدند به زمین پناه آوردند و به این ترتیب زندگی در کره زمین آغاز شد! آلفا سنتوری کمترین فاصله را با منظومه شمسی دارد!

عکس خیالی از آلفا قنطورس در سینمایی (آواتار) !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

خوب..! تا اینجا نظریات علمی دکتر سیلور رو باهم خوندیم!...حالا به ترجمه آیاتی از قرآن توجه میکنیم که در این رابطه هست...!..تبعید آدم از بهشت به زمین!!
--آیات 19 تا 30 سوره اعراف--

19 - و اى آدم تو و همسرت در بهشت ساكن شويد و از هر جا كه خواستيد بخوريد اما به اين درخت نزديك نشويد كه از ستمكاران خواهيد شد.
20 - سپس شيطان آنها را وسوسه كرد تا آنچه را از اندامشان پنهان بود آشكار سازد و گفت پروردگارتان شما را از اين درخت نهى نكرده مگر به خاطر اينكه (اگر از آن بخوريد) فرشته خواهيد شد يا جاودانه (در بهشت خواهيد ماند!.
21 - و براى آنها سوگند ياد كرد كه من خيرخواه شما هستم !
22 - و به اين ترتيب آنها را با فريب (از مقامشان ) فرود آورد، و هنگامى كه از آن درخت چشيدند اندامشان (عورتشان ) براى آنها آشكار شد و شروع كردند به قرار دادن برگهاى (درختان ) بهشتى بر يكديگر تا آنرا بپوشانند و پروردگارشان آنها را ندا داد كه آيا شما را از آن درخت نهى نكردم و نگفتم شيطان براى شما دشمن آشكارى است ؟
23 - گفتند: پروردگارا! ما به خويشتن ستم كرديم و اگر ما را نبخشى و بر ما رحم نكنى از زيانكاران خواهيم بود.
24 - فرمود: (از مقام خويش فرود آئيد در حالى كه بعضى نسبت به بعض ديگر دشمن خواهيد بود (شيطان دشمن شماست و شما دشمن او) و براى شما در زمين قرارگاه و وسيله بهره گيرى تا زمانى خواهد بود.
25 - فرمود: در آن (زمين ) زنده ميشويد، و در آن ميميريد و از آن (در رستاخيز) بيرون خواهيد آمد .
(دقت کنید..! در این ایه میگه که در زمین زنده میشوید و میمیرید!! شمارو یاد نظریه تناسخ نمیندازه؟!!)
26 - اى فرزندان آدم ! لباسى براى شما فرو فرستاديم كه اندام شما را ميپوشاند و مايه زينت شماست و لباس پرهيزگارى بهتر است ، اينها (همه ) از آيات خدا است شايد متذكر (نعمتهاى او) شوند.
27 - اى فرزندان آدم ! شيطان شما را نفريبد آنچنان كه پدر و مادر شما را از بهشت بيرون كرد و لباسشان را از تنشان بيرون ساخت تا عورتشان را به آنها نشان دهد، چه اينكه او و همكارانش شما را مى بينند و شما آنها را نمى بينيد (اما بدانيد) ما شياطين را اولياى كسانى قرار داديم كه ايمان نمى آورند.
28 - و هنگامى كه كار زشتى انجام ميدهند ميگويند پدران خود را بر اين عمل ديديم ، و خداوند بما دستور داده است ! بگو خداوند (هرگز) دستور به عمل زشت نمى دهد آيا چيزى بر خدا مى بنديد كه نمى دانى

یکم فکرت درگیر شد نه؟

حالا بیاید یکم درباره آلفا قنطورس بدونیم! Exclamation

قنطورس یکی از صور فلکی نیمه جنوبی آسمان است. قنطورس به صورت نیمی اسب و نیمی انسان است. موجودی با بالاتنه انسان و چهار پای اسب که آن را نسبت به سایر صور فلکی افسانه‌ای تر کرده است
در این صورت فلکی ستاره‌ای وجود دارد به نام آلفا قنطورس. این ستاره یک ستاره دوتایی است که به همراه پروکسیما قنطورس (که بسیار کم‌نورتر است) یک سامانه سه‌گانه تشکیل می‌دهد. این سامانه، از همه ستاره ها به منظومه خورشیدی ما نزدیک‌تر است. فاصله آلفا قنطورس تا خورشید ۴.۳۶ سال نوری تخمین زده شده. این در حالی است که میانگین فاصله خورشید تا زمین ۱۵۰ میلیون کیلومتر است.

آلفا قنطورس، شامل دو ستاره A و B می‌شود که میانگین فاصله آن‌ها نسبت به یکدیگر در حدود فاصله خورشید تا سیاره اورانوس است. بر اساس شبیه‌سازی‌ها احتمال می‌رود سیاره‌ای در ۱۶۰ میلیون کیلومتری ستاره آلفا قنطورس B وجود داشته باشد. این احتمالات باعث شده تا دانشمندان سامانه قنطورس را نخستین هدف برنامه‌های آینده سفرهای میان‌ستاره ای بدانند. برای مثال در فیلم آواتار قمر پاندورا، به عنوان یکی از ماه‌های یک غول گازی تخیلی در سامانه آلفا قنطورس معرفی شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

-زیست پذیری در آلفا قنطورس--

به خاطر نزدیکی زیاد این دو ستاره به هم، ناحیه‌ای کوچک، در حدود ۲ واحد نجومی، میانشان وجود دارد که در آن گردش مداری حالتی پایدار دارد و بنابراین احتمال وجود سیارات در آن هست. این فاصله کم هم‌چنین باعث می‌شود که غول‌های گازی نتوانند در آن شکل بگیرند. ناحیه «زیست‌پذیر» رجل قنطورس نیز در همین محدوده قرار گرفته و شرایط در آن به‌گونه‌ای است که وجود موجودات زنده در آن را -نمی‌شود منتفی- فرض کرد. Exclamation


اگه سریال گمشده در فضا رو دیده باشید...گروهی از مردم در حال مهاجرت به آلفا قنطورس هستند برای زندگی بهتر!
اما وقعا این امکان وجود دارد که بهشتی که در قران از ان نامبرده همان آلفا قنطورس باشد؟
ایا واقعا ما انسان ها از سیارات دیگری به روی زمین آمده اییم؟...اگه این طور باشد ایا نظریه تکامل نیز اشتباه است؟
آیا پیامبران و امامان نیز از فضا به روی زمین آمده اند؟...(در بعضی از احادیث خود نیز اشاراتی کرده اند!!)..
و...
این روزا این سوالا ذهن خیلی از ماهارو درگیر کرده... Confused
امبدوارم که یک روز به حقایق هستی پی ببریم....
دوستان خوشحال میشم نظراتتون رو در این باره بدونم...بحث کنید...این باعث تکامل از نظر فکری و عقلی میشه.!.
Heart

منابع:
1-parstelescope.com
2-fa.wikipedia.org
3-www.eligasht.com
4-quran.anhar.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط *Aɴѕel* ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، مهدی1381 ، KᏙ¥றᏙƝ ، ممد آرنولد ، SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ ، ᴀʀмɪss ، آرمان کريمي 88 ، دلارام1383 ، ѕααяeη ، Ali.khalse ، βάરãɲ ، shghyegh ، محمد حسین قادری
آگهی
#2
خب مرسی از زحمتی که واسه این مطلب کشیدی حسین ما قطعا تو این دنیا تنها نیستیم یک سری ها به روح و جن اعتقاد دارن و یک سری ها هم به موجودات فرازمینی در هر حال عده ی خیلی کمی هستند که به هیچ یک اعتقاد ندارن که البته ممکنه سازمان های پشت پرده ای که دنیا رو هدایت میکنه تو منحرف کردن نظر بعضیا نقش مهمی داشتند ولی این واضحه که ما تنها نیستیم و این نظریه نه تنها تنها نبودن ما رو رد میکنه بلکه خیلی از تداخل ها رو توضیح میده پس منم موافقم ببخشید اگر سر موضوع نظر سنجی رپ ناراحتت کردم^_^
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، βάરãɲ
#3
-----
پاسخ
 سپاس شده توسط ممد آرنولد ، Ali.khalse ، βάરãɲ
#4
Lightbulb 
بعضي از اعمال يا رفتار هاي انسان نسبت به واكنششان پيچيده اس/:
گاهي آنقدر قضيه را پي ميگيريم  تا به جاييي برسيم اما
  بادرنظر گرفتن پيشرفت حال بايد نظريه هارا طوري تبديل به واقعيت كنيم كه حداقل افراد قابل تو جه اي با اندكي انديشه بتوانند نظري را جايگزين كنند تا اثبات آن براي يكديگر آسان باشد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The truth of love is living in heaven with you
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، βάરãɲ
#5
عیشید و موجودات فضایی رو سرچ کنید یه دانشمند اسرائیلی که افشا گری کرده حرف های جالبی زده
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus
#6
این عقیده برا خیلی ها هست که ما چجوری به وجود اومدیم؟!
سوالی که فکر کل بشریتو درگیر کرده
و هنوز جوابی براش پیدا نشده
من فعلا به این کار ندارم
الان من میخواد در مورد معابد و هرم هایی که ساختارش در زمان امروزه ما تقریبا غیر ممکنه اما در ۲۰۰۰ سال ساخته شده
خاب بیایم یه نگاهی به گوی های سنگی کاستاریکا بندازیم :

گوی‌های سنگی کاستاریکا یکی از معماهای مرموزی که هنوز هم سر به مهر باقی مانده است. این سنگ‌های عظیم و غول‌پیکر همیشه مورد توجه باستان‌‌شناسان و افراد عادی بوده‌اند، اما هنوز معلوم نیست این سنگ‌ها توسط چه کسانی و برای چه منظوری ساخته شده‌اند. این گوی‌های سنگی را عده‌ای از کارگران که در جنگل‌های کاستاریکا مشغول کار بودند، پیدا کردند. قبلا بومیان این منطقه ادعا می‌کردند که داخل این سنگ‌ها جواهر و طلا وجود دارد، ولی بعدا معلوم شد که این ادعا دروغی بیش نبود. این گوی‌های سنگی ماقبل تاریخ که در ساحل اقیانوس آرام قرار داشتند تقریبا به‌طور کامل قربانی تخریب شده‌اند زیرا کارگرانی که این گوی‌ها را پیدا کرده بودند گمان می‌کردند که در داخل آنها طلا قرار داده شده است.

گوی‌های سنگی کاستاریکا هنوز معلوم نیست توسط چه کسانی و برای چه منظوری ساخته شده‌اند
این سازه‌‌های زیبا به‌دلیلی که گفته شد دچار صدمه شده‌اند اما مسئولین محلی برای جذب توریست‌ها، این کره‌های سنگی را در میدان‌های شهر قرار داده‌اند. به‌دلیل جابجایی‌های فراوانی که صورت گرفته است نمی‌توان تاریخ دقیق ساخت این گوی‌ها را مشخص کرد. برخی بر این باورند که این توپ‌های کروی در نتیجه‌ی فشار آب به این شکل درآمده‌اند که زیاد توجیه‌پذیر به نظر نمی‌رسد، اما هنوز معلوم نیست که این گوی‌های عظیم‌الجثه نماد دیگر سیاره‌‌ها هستند یا نشانه‌هایی برای تعیین مرزها. برای هیچ کدام از این فرضیات مدرک قانع‌کننده‌ای وجود ندارد. قطر این گوی‌های سنگی عجیب احتمالا به دست انسان‌های دوران باستان ساخته شده‌اند، که از چند سانتی‌متر تا بیش از دو‌ متر متغیر است. بعضی از آنها وزنی در حدود ۱۶ تن دارند و به نظر می‌رسد که این اشیا مثل مجسمه‌هایی شبیه‌‌هم ولی در اندازه‌های متفاوت هستند که با دقت و مهارت زیادی ساخته شده‌اند.

این کره‌ها قدمتی دیرینه دارند و مواد تشکیل‌دهنده و روش ساخت آنها برای دانشمندان جالب است، اما چیزی که بر جذابیت این سنگ‌ها می‌افزاید این است که اصلا به چه دلیل چنین سنگ‌هایی ساخته شدند و مردم دوران باستان در چه مواردی از آنها استفاده می‌کردند. البته کشف این سنگ‌های کروی باعث شد که این اشیای شگفت‌انگیز در معرض خطر قرار بگیرند، زیرا تعداد زیادی از آنها توسط انفجارهایی که جستجو‌گران گنج با دینامیت به‌وجود می‌آورند، آسیب دیدند. تمام نشانه‌ها بیانگر این امر هستند که گوی‌های سنگی توسط ساکنین اولیه که با هدف کشاورزی، ماهیگیری و شکار وارد کاستاریکا شدند، ساخته شده‌اند. برخی گمان می‌کنند که چون توپ‌ها خیلی با عقل جور در نمی‌آیند، در واقع همان بیگانه‌ها هستند. مطمئنا شکل عجیب سنگ‌ها این فرضیه را توجیه می‌کند. شما چه به موجودات فرازمینی اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید، احتمالا این سنگ‌ها شما را قانع نکرده‌اند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نآشناس
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، Prometheus ، Emmɑ ، Ali.khalse ، βάરãɲ
آگهی
#7
۱۰ مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

مانطور که می‌دانیم، جهان اطراف و هر آنچه که در آسمان شب می‌بینیم به قدری بزرگ و وسیع است که درک آن با تمامی پیشرفت‌های شگفت‌انگیز علوم مختلف در طول تاریخ بشریت،‌ هنوز امکان‌پذیر نیست؛ با این حال دانشمندانی وجود دارند که در میان میلیاردها سیستم ستاره‌ای و چند تریلیون سیاره مختلف،‌ تنها سیاره ما را دارای حیات می‌دانند و می‌گویند که زندگی فقط بر روی زمین شکل گرفته است.

از طرف دیگر وقتی به عظمت کیهان توجه می‌کنیم و یافته‌های جالبی که در دهه‌های اخیر با پیشرفت علم ستاره شناسی ممکن شده را در نظر می‌گیریم، باور به تنها بودن انسان در تمام جهان بسیار سخت به نظر می‌رسد و احتمال وجود فرازمینی هایی با اشکال مختلف، از همیشه بیشتر با منطق جور در می‌آید.

همچنین، اکتشافات جدید علم اختر شناسی و یافته‌های دانشمندان که هر چند وقت یک‌بار از پتانسیل بالای قمرهای زحل و یا سیاره مریخ برای میزبانی از حیات فرازمینی خبر می‌دهند، تصور پیشین بشریت در مورد تنها بودن ما در کیهان را بیشتر زیر سوال می‌برند.
با این تفاسیر، هنگامی که به گذشته انسان نگاه می‌کنیم،‌ مسائل و پدیده‌هایی را می‌بینیم که احتمال دخالت موجودات فضایی در آن‌ها، توسط عده زیادی از افراد جوامع مطرح شده است؛ به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که نظریه به نام تئوری فضانوردان باستانی (Ancient Astronaut Theory) وجود دارد که بر اساس آن، نسل بشر از هزاران سال پیش و حتی قبل‌تر از آن با تمدن‌های فرازمینی در ارتباط بوده و بیگانگانی از سیارات و یا کهکشان‌های دوردست به زمین آمده و در شکل دادن به تاریخ بشریت نقش بزرگی داشته‌اند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

به عنوان مثال صحبت‌های زیادی در مورد پیشرفت‌های تکنولوژیکی در دوران قوم آزتک، مصر باستان و یا تمدن‌های چند هزاران ساله دیگر مطرح شده که تنها راه توجیه دستیابی این تمدن‌ها به دانش عمیقی از مباحث مختلف ریاضی، ستاره شناسی،‌ مهندسی،‌ معماری و دانسته‌های مشابه را ارتباط با موجودات فضایی می‌دانند.

عده‌ای می‌پرسند که چگونه مصریان باستان در چند هزاران‌ سال پیش از میلاد مسیح توانایی جابه‌جایی سنگ‌هایی با وزن حداکثری ۵۰ تن را داشته‌اند و یا چطور است که سطح دانسته‌های تمدن مایا در مورد علوم گوناگون به حدی زیاد بوده که جهانیان این مردمان آمریکای مرکزی را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تمدن ‌های باستانی می‌شناسند؟
خوشبختانه مردمان تمدن‌های مختلف در گوشه گوشه جهان حداکثر تلاش خود را برای ثبت تاریخشان کردند و آثار باستانی گوناگونی را برای باخبر کردن نسل‌های بعد از وجود خود، به جا گذاشتند؛ این آثار شامل نوشته‌ها، بناها و اشیا باستانی مرموز و عجیبی می‌شوند که هرکدام داستانی شگفت‌انگیز داشته و بر اساس باور طرفداران نظریه فضانوردان باستان،‌ نشان از ارتباط باستانیان با موجودات فضایی هستند.

در ادامه تعدادی از این اشیا باستانی مرموز را معرفی می‌کنیم:  Exclamation

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

همانطور که در تصاویر می‌بینیم، یک نوع کیف دستی در آثار باستانی به جا مانده از دو تمدن مجزا و چند هزار سال،‌ در بین‌النهرین و آمریکا به تصویر کشیده شده که در کنار سردرگم کردن متخصصان باستان شناسی، بحث فضانوردی باستانی را داغ‌ کرده است! در جوامع علمی به این قسمت از مجسمه‌ها کیف دستی خدایان گفته می‌شود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

شی باستانی مرموز بالا بین سال‌های ۶۰۰ تا ۹۰۰ بعد از میلاد ساخته شده و به نظر می‌رسد که آدمکی را با نوعی لباس فضایی به تصویر کشیده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

جدا از بحث کیف دستی اسرار‌آمیز مجسم شده، این مورد از لیست اشیا باستانی مرموز که با نام یادواره املک ۱۹ (Olmec Monument 19)‌ شناخته می‌شود، مربوط به یکی از خدایان آمریکایی مرکزی بوده و به نظر می‌رسد که این خدا در داخل نوعی دستگاه پرنده قرار گرفته است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

ستون سنگی چند هزار ساله ال بال (El-Baul) که در کشور گواتمالا پیدا شده، از نظر نمادگذاری و ماهیت تجهیزات به تصویر کشیده شده محققان را سردرگم کرده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

لوح باستانی دیگری از کشور مکزیک در آمریکا جنوبی که به وضوح نوعی موجود با چشمان بادامی و سر کشیده، که شباهت فوق‌العاده‌ای به آدم فضایی‌های فیلم‌های هالیوودی دارد را نمایش داده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

یکی از شناخته‌شده‌ترین اشیا باستانی مرموز موردبحث در میان طرفداران تئوری فضانوردان باستان، این سنگ‌قبر مرموز با نام لوح شاه پاکال (King Pakal) است که همانند یکی دیگر از موارد لیست، موجودی را در داخل یک وسیله عجیب و غریب با تجهیزات مختلف نشان داده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

شی باستانی مربوط به تمدن مایا که به اعتقاد بسیاری از افراد معتقد به دخالت فرازمینی ها در شکل‌گیری تاریخ بشر، یک فضانورد باستانی را با نوعی کلاه فضایی نشان می‌دهد!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

لوحی از مصر باستان که موجود و موقعیتی شبیه به آنچه در داستان‌های تخیلی می‌بینیم را نشان داده است؛ آیا فرازمینی هایی این‌چنین در ساخت اهرام مصر و یا بناهای یادبود دیگر این تمدن شگفت‌انگیز دست داشته‌اند؟!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

تصویر بالا مربوط به یک سنگتراشی چند هزار ساله از آمریکای مرکزی است که همانند موارد قبل فردی را در یک لباس عجیب و مرموز نشان می‌دهد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1

دو مجسمه مرموز دیگر از گواتمالا که دانشمندان در توجیه علت ظاهر عجیب آن‌ها به اتفاق نظر نرسیده‌اند.
.
.
البته موارد معرفی‌شده تنها تعدادی از آثار باستانی به جامانده از تمدن‌های پیشین هستند که ماهیت اسرارآمیزی دارند؛ با این تفاسیر، شما درباره این اشیا باستانی مرموز چه نظری دارید؟ آیا تمامی ابهامات آثار کشف‌شده فقط نوعی تصادف است که عمق خیال‌پردازی مردمان باستان را نشان می‌دهند و یا این امکان وجود دارد که موجودات فضایی از مدت‌ها پیش در کنار ما بوده‌اند و تغییرات عمده‌ای را در زندگی ما ایجاد کرده‌اند؟!


برگرفته شده از:: gadgetnews.net
Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط KᏙ¥றᏙƝ ، Ali.khalse ، βάરãɲ
#8
خب حضرت ادم ابتدا تو بهشت بوده از این جهت میشه گفت اهل زمین نیستیم ، اینکه ما تفتوت های بسیاری داریم هم میشه گفت خدا ما رو اینگونه آفریده

من اینو نظریه نمیدونم و در حد تئوری قبولش دارم
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، βάરãɲ
#9
(24-12-2020، 10:53)☪爪尺.山丨几几乇尺☪ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خب حضرت ادم ابتدا تو بهشت بوده از این جهت میشه گفت اهل زمین نیستیم ، اینکه ما تفتوت های بسیاری داریم هم میشه گفت خدا ما رو اینگونه آفریده

من اینو نظریه نمیدونم و در حد تئوری قبولش دارم

شاید اصلا قبل از حضرت ادم انسان های دیگری بودن یا صلا حضرت ادم وجود داشته این غیر ممکنه که انسان از چندین و چند میلیارد سال اسم یه انسانو در بیارن!
مثلا کی میدونه که حضرت ادم واقعا وجود داشته چطوری اسمشو دراوردن؟من با نظریه این دانشمند به طور 99% موافقم!چرا؟چون تمامیه نظریه ها و اطلاعات بدست اوردش واقعا درسته و غیر ممکن هم نیست ما از سیاره دیگه ای باشیم!
جدیدا اطلاعاتی بدست اومده که میگن چهار سیاره نزدیک به خورشید منطقه زندگی بوده و اینکه هر 40 سال چند متری میرفتن جلو و به خورشید نزدیک میشدن و قابلیت زیستش از بین رفته!و چرا و چجوری زمین باقی مونده خیلی خیلی عجیبه!
و شاید اصلا زمین هم قابلیت زیستش از بین رفته ولی اب رو داشته مثله یکی از سیاره های کهکشان راه شیری! و انسان ها تونستن زمین رو بسازن و به اینجا برسوننش!
اینا شاید یه نظریه باشه!ولی به احتمال 100 درصد همه حقایق فاش و معلوم میشه من این اطمینان رو به شما میدم شاید اصلا یه زمانی باشه که نسل ما از بین رفته و توی نسل بچه هامون فاش بشه!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس بگو (;

هَمِعٕ فاٰز گَنّگِستِر وَلّی تآ شَب نَشُدِح باٰس خٖونِع بآشَن♂❤

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، βάરãɲ
#10
این نظریه رو رد نمیکنم ولی از ی طرفی هم بخوای نگاه کنی ی سری مشکلات داره! 

اگه ما از جای دیگه ای اومدیم، چرا انقد دی ان ای هامون شبیه موجودات و چیزای دیگه ی زمینه؟ 
جالبه بدونید ما با موز و مرغ ۶۰ درصد دی ان ای مشترک داریم 
با گاو ۸۰ درصد 
با گربه ۹۰ درصد 
با شامپانزه ها هم ۹۶ درصد 

اینکه ما باهوشیم دلیل نمیشه که از جای دیگه اومده باشیم که همه گونه ها اونجا باهوش بوده باشن، اتفاقا خیلی از دانشمندا و سازمان ها باور دارن که احتمال پیدا کردن حیات هوشمند فوق العاده کمه.. ولی احتمال پیدا کردن حیات میکروبی و سلولی و اینجور موارد خیلی بالا تره 
مثل اینکه ما فقط یه خوشانسی توی فرگشت بودیم! کی میدونه...

مورد دوم، اگر ما از منظومه آلفا قنطورس اومدیم، این یعنی اینکه ی زبون داشتیم و فوق العاده پیشرفته بودیم 
در این دوتا شکی نیست درسته؟ 
اگه اینطوری بوده پس چرا الان انقد زبون های مختلف وجود داره؟ اگه از آلفا قنطورس اومده بودیم الان هممون باید ی زبون واحد میداشتیم 
اگه اونقدر پیشرفته بودیم، چرا تا مدت فوق العاده زیادی، ما انقدر ساده و بدون تکنولوژی زندگی کردیم؟ ینی واقعا، ما موجودات غیرزمینی فوق العاده پیشرفته، به عقلمون نرسیده بود اطلاعات خودمونو باهامون بیاریم زمین و ازشون اینجا هم استفاده کنیم؟ این مسئله یکم خنده داره برای موجوداتی که اونقدر پیشرفته بودن تا از ی منظومه ای که انقدر دوره (با اینکه نزدیک ترینه، هنوز هم خیلی دوره) بیان به زمین..

فاصله آلفا قنطورس ۴.۳۷ سال نوریه تا ما... این یعنی اینکه اگه با سرعت نور حرکت کنیم، که نمیتونیم چون هیچ شئ نرمالی طبق معادله فک میکنم انیشتین نمیتونه به سرعت نور برسه، ۴.۳۷ ساااال طول میکشه تا برسیم! حالا سرعت نور چقدره؟ سرعت نور در خلاء تقریبا ۳۰۰ هزار کیلومتر بر ثانیه هست، اصلش ۲۹۹ و خورده ایه که یادم نمیاد 
حالا شما بشین حساب کن مثلا با ی سرعتی که یه شئ میتونه بره چقد طول میکشید برسیم! بنظر میاد، اگه این اتفاقات واقعا افتاده باشه، الان توی تاریخمون بود! بجای اینکه ی مشت میمون انسان نما باشن 

در کل این هایی که گفتم + نظریه فرگشت که روز به روز بیشتر دارن به حقیقی بودنش پی میبرن، یکم تناقض داره با این مسئله... 

و یک نکته دیگه... تاحالا خیلیییی موجودات بودن ک منقرض شدن! این نشون میده هر موجودی که تو زمین بوده لزوما قرار نبوده با همه چیز زمین کنار بیاد 
فرگشت میگه هر موجودی که بتونه خودشو بهتر با تغییرات سازگار کنه، اونه که زنده میمونه! خیلی از موجودات نتونستن که راحت میشه با ی سرچ ساده اسماشونو در بیارین، بازم میگم پس، اگه هر موجودی تو زمین هست لزوما دلیل نمیشه با همه چیزش کنار بیاد 
انسان هم، به لطف هوشش تونسته کنار بیاد.. 

بازم میگم من نظریه رو رد یا تایید نمیکنم! فقط مثال های نقض زیادی براش دیدم که گفتم در میون بزارم باهاتون... مرسی که خوندین! 

پ.ن: فرگشت همون تکامله منتها تکامل اسم غلطیه براش، سعی کنید از فرگشت استفاده کنید  Wink
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus ، *Aɴѕel* ، βάરãɲ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زمین چند سال دیگر خانه ما می‌ماند؟
  زمین تخت است! نظریه‌ای احمقانه یا واقعیتی تکان دهنده؟!
  نظریه هاوکینگ در خصوص سیاهچاله تأیید شد
  آیا بیگانگان از منظومه‌های مجاور می‌توانند زمین را ببینند؟
  اگر زمین تخت بود چه اتفاقی می‌افتاد؟
Lightbulb اگر زمین برای ۵ ثانیه اکسیژنش تما شود چه اتفاقی می افتد...؟
  عکسبرداری از محل فرود آپولو ۱۵ در ماه از روی زمین!
  سیارک جنجالی از کنار زمین بی‌خطر گذشت/ سال ۲۰۷۹ با فاصله‌ای نزدیک‌تر بازمی‌گردد
  دانستنی هایی درباره ی جو زمین و ساختار آن
  "معرفی آنوناکی ها؛ خالقین انسان در کتیبه های سومریان"

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان