امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متن اهنگ آبسشن از اکسو ورژن ژاپنی

#1
متن اهنگ آبسشن از اکسو ورژن ژاپنی 1
【はじめに:チャニョル】

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私が欲しい、あなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

今すぐやめてください



[詩1:ペクヒョン]

夜はあなたを盲目にしますか?

あなたは再び密かに隠れました

耳をなめる

引っかいて笑う
[詩2:カイ]

終わりのないささやき

ああ、あなたはとても悪い夢です

私は私を呼び続けます

あなたはどこにいますか、はい、あなたのところに来てください
【件名:スホ、チャニョル、チェン、セフン】

あなたは私を知っている? (そうは思わない)

あなたは私のために何を掘っていますか(私はそうは思いません)

あなたは私の目を覆った(私はそうは思わない)

事実を隠蔽する(私はそうは思わない)

あなたの無駄な夢を捨ててください(私はそうは思いません)

毒を吐き出させないでください(そうは思いません)

あなたはもう私を持つことはできません(私はそうは思いません)

黙っ【コーラス1:カイ】

千夜

追跡と悪夢はこれで終わります

(出口表示灯が消灯)出口表示灯が消灯

今私から立ち止まってくれませんか



【コーラス:チャニョル】

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい(はい)

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい(シーッ;疲れた)
[詩3:チャニョル、チェン]

何!話すな

耳に響く音を吹き飛ばす

五感に焦点を合わせて立つ

入ったら自由にかき混ぜる

目を開けて眠りについたとき

ファントムが静かに潜入

うんざりだ

明かりがついたら消えてほしい
て立ち去る
【件名:セフン、ペクヒョン、カイ、スホ】

私のために? (そうは思わない)

あなたは私のために何を掘っていますか(私はそうは思いません)

それは非常に深く浸透します(私はそうは思いません)

私は混乱しています(私はそうは思いません)

好きなものを食べましょう(私はそうは思いません)

見えない(そうは思わない)

あなたはもう私を持つことはできません(私はそうは思いません)

ふけるな
[コーラス2:チャニョルとペクヒョン、スホとチェン]

暗闇の中で見たある夜

私を追いかける奇妙な影

(出口表示灯が消灯)出口表示灯が消灯

鏡で自分を見つめる



【エンディング:セフン、ベクヒョン】

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、あなたが欲しい(はい;はい、はい、はい)

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、あなたが欲しい、私から消える

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、私はあなたが去って欲しい(ああすごい)

私はあなたが欲しい、私はあなたが欲しい、あなたが欲しい、私から消える
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16290184051222
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیریک و ترجمه و تلفظ اهنگ Scars از Stray kids ورژن کره‌ای
  لیریک و ترجمه و تلفظ اهنگ Sweet Dreams از txt
  لیریک و ترجمه اهنگ stay از oneus و onewe
  لیریک و ترجمه اهنگ Vanilla از کای اکسو
  لیریک و ترجمه اهنگ blue از کای اکسو
  متن و ترجمه و تلفظ اهنگ Peaches از کای (اکسو)
  لیریک و ترجمه اهنگ Tiki Taka از T.ARA
  لیریک و ترجمه اهنگ Permission To Dance از BTS
  لیریک و ترجمه و تلفظ اهنگ Thunderous از Straykids
  لیریک و ترجمه و تلفظ اهنگ LO$ER=LO♡ER از txt

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان