امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

"معرفی آنوناکی ها؛ خالقین انسان در کتیبه های سومریان"

#1
"معرفی آنوناکی ها؛ خالقین انسان در کتیبه های سومریان" 1

در کتیبه های سومریان، همه چیز از سیاره مرموز نیبیرو شروع می شود، سیاره ای که به عنوان یک سیاره ایکس شناخته شده و دارای مداری بیضی شکل در منظومه شمسی ماست. شکل گردش این سیاره به دور خورشید به گونه ای است که آن را هر ۳۶۰۰ سال یکبار، در نزدیک ترین نقطه از سیاره زمین قرار می دهد. ساکنین این سیاره دارای شکل و شمایلی مشابه با زمینیان بوده و به طور متوسط قد آنان دو و نیم متر است. در حدود چهارصد و پنجاه هزار سال قبل، ساکنین نیبیرو از وجود معادن بسیار غنی طلا، در سیاره زمین مطلع شدند. از این رو گروهی از مردان خود برای یک سفر استعماری به زمین ارسال کرده و در خلیج فارس به زمین نشستند. مسافرین زمین، تعداد ۸ شهر بزرگ را بر روی سیاره مادری ما ایجاد کردند.

انکی که در باورهای سومریان باستان به عنوان خدای “علم” شناخته می شود،قسمت هایی از آرایش ژنتیکی نیبیرویی ها را بر روی موجودات زمینی اعمال کرد و از آنان گونه ای هوشمند و پیشرفته را ساخت. علت اصلی چنین موجوداتی در آن زمان، استفاده از آن ها به عنوان کارگران معدنچی بوده است. بر اساس نوشته های ترجمه شده از سوی زکریا سیتچین، شهرهای ساخته شده توسط بیگانگان، در جریان طوفان بزرگ (داستان حضرت نوح) در حدود سی هزار سال قبل، به کلی از بین رفتند. بر اساس آثار برجای مانده از گفته های سومریان باستان، زمانی وجود داشت که در کره زمین هیچ انسانی به شکل موجودات امروزی وجود نداشت. هیچ خبری از تمدن و فناوری نبود و تنها ساکنین زمین، حیواناتی وحشی بودند.

هزاران سال قبل، بیگانگان فضایی در قالب یک گروه پنجاه نفره از آنوناکی ها به زمین آمدند. آن ها در حدود چهارصد هزار سال قبل، از سیاره نیبیرو به زمین آمده و در خلیج فارس فرود آمدند. چهار صد و چهل پنج هزار سال پیش از میلاد مسیح پس از جنگ های طولانی مدت، اتمسفر سیاره نیبیرو شروع به تخریب کرده و آن را به محیطی خصمانه برای زندگی تبدیل کرد. آنوناکی ها برای آن به طلا احتیاج داشتند. بنابر گفته های محققین، ما انسان ها نیز می توانیم با استفاده از نانو ذرات طلا، لایه ازن را ترمیم کنیم.

چهارصد و چهل و پنج هزار سال پیش از میلاد مسیح بیگانگان فرازمینی به زمین آمده تا پایگاه خود را در اِریدو (محل باستانی در جنوب میان رودان) مستقر ساختند تا در ادامه از خلیج فارس طلا استخراج کنند. این گروه به دست انکی. پسر آنو رهبری میشد. استخراج طلا با مشکل مواجه شد که در پی این اتفاق آنو همراه با پسر دیگرش با نام انلیل به زمین آمدند.

آنو تصمیم گرفت که فرآیند استخراج طلا در آفریقا و در طی ماموریتی تحت عنوان Terran ادامه پیدا کند. چهارصد هزار سال پیش از میلاد مسیح در بین النهرین جنوبی تعداد هفت کشور توسعه یافته بودند.از جمله مهمترین آن ها می توان به Sipar,Nippur و Shuruppak اشاره کرد. پس از آنکه فرآیند استخراج طلا به پایان رسید، با استفاده از سفینه های مخصوص آنان را به سیاره مادر ارسال کردند.

جالب است که بدانید که در میان کتیبه های بر جای مانده از سومریان باستان، یک فهرست کاملا دقیقی از تمامی پادشاهان زمین کشف گردیده که برخی از این پادشاه ها، چندین هزار سال بر زمین حکومت کرده اند! پس از اخراج پادشاهی از بهشت به کره زمین، اولین پادشاه سومری در شهر اریدو، Alulim نام داشت. او در حدود بیست و هشت هزار و هشتصد سال حکومت کرد! Alalijar به عنوان پادشاه بعدی، سی و شش هزار سال حاکمیت را بر عهده داشت و دو پادشاه بعدی در مجموع شصت وچهار و هشتصد سال در زمین به حکومت پرداختند.

بررسی این اسناد باستانی، یک زمان تاریخی را توصیف میکنند که طی آن، موجوداتی ناشناخته برای هزاران سال در زمین حکمرانی کرده اند؛ درست در زمانی که خدایان و انسان ها با همدیگر در زمین زندگی می کردند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انسان ها اهل زمین نیستند! نظریه دکتر الیس سیلور!
  فضا چه تاثیری بر بدن انسان می‌گذارد؟
  انسان‌ها با اسپیس‌شیپ به مریخ خواهند رفت!
  آخرین انسان هایی که روی ماه گام نهادند
Thumbs Up شواهد ارتباط موجودات فضایی با انسان؛ بیگانگان چگونه با ما ارتباط برقرار می کنند؟
  انسان تا کمتر از 15 سال روی خاک مریخ قدم می‌گذارد
  چه‌کسی می‌خواهد انسان‌ها را در مریخ فرود بیاورد؟
  رسیدن جیغ انسان تا فضا !
  انسان تا 20 سال دیگر در ماه زندگی خواهد کرد
  عجیب‌ترین ایده‌ها برای محل سکونت انسان آینده در فضا+ تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان