امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قمار در مسیحیت

#1
موضع قمار در مسیحیت در فرقه ها و تفاسیر مختلف از کتاب مقدس متفاوت است. برخی از مسیحیان معتقدند که قمار گناه است و برخلاف آموزه های کتاب مقدس است، در حالی که برخی دیگر ممکن است آن را نوعی سرگرمی یا انتخاب شخصی بدانند.

کسانی که مخالف قمار هستند اغلب دلایل متعددی را بر اساس اصول کتاب مقدس ذکر می کنند. آنها استدلال می کنند که قمار می تواند به طمع، اعتیاد و استثمار افراد آسیب پذیر منجر شود. آنها همچنین به قسمت هایی از کتاب مقدس اشاره می کنند که در مورد عشق به پول هشدار می دهد و مدیریت مسئولانه منابع را تشویق می کند.

یکی از آیاتی که معمولاً مورد استناد قرار می‌گیرد در اول تیموتائوس 6:10 یافت می‌شود که می‌گوید: "زیرا عشق به پول ریشه هر نوع شرارت است." این آیه اغلب به احتیاط از دستیابی به ثروت از طریق ابزارهایی مانند قمار تفسیر شده است.

از سوی دیگر، برخی از مسیحیان ممکن است استدلال کنند که قمار در حد اعتدال تا زمانی قابل قبول است که منجر به عواقب زیانبار یا تبدیل به وسواس نشود. آنها ممکن است آن را نوعی سرگرمی یا یک فعالیت تفریحی، شبیه به سایر اشکال اوقات فراغت بدانند.

در نهایت، جواز قمار در مسیحیت منوط به تفسیر فردی و آموزه های جامعه ایمانی فرد است. برای مسیحیان توصیه می شود که از رهبران مذهبی خود راهنمایی بگیرند و پیامدهای اخلاقی شرکت در فعالیت های قمار را در نظر بگیرند.
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان