امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Xbox Live Arcade در نسل بعد !!

#1
بازی هایی با حجم کم که یک دنیا هیجان را در قسمت Xbox Live Arcade به وجود آورده اند، به بخش بزرگی از این نسل از بازی های کامپیوتری تبدیل شده اند. سرویسی که برای کنسول Xbox خلق شد و در Xbox 360 به دوران با شکوهش رسید. در کنار بازی های کلاسیکی مانند Hexic HD و Pinball FX2 که بازیکنان زیادی در آن رکوردهای گوناگونی به ثبت رسانده اند، عنوان های دیگری مانند Braid ،LIMBO ،Shadow Complex و Bastion نیز به چشم می خورند که به پشرفت XBLA کمک زیادی کردند. این سرویس بازی های زیبایی را با قیمت های فوق العاده ارزان در اختیار بازیکنان قرار می دهند، اما به نظر شما این سرویس در آینده به چه صورت خواهد بود؟

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Xbox Live Arcade در نسل بعد !! 1

سرویس Xbox Live Arcade یک خانه جدید را برای Xbox 360 خلق کرده است. بازی های Arcade این شبکه ابتدا با حجم 50 مگابایت عرضه می شدند و پس از مدتی حداکثر حجم 2 گیگ برای آن ها در نظر گرفته شد، اما با آمدن سرویس Cloud به نظر می رسد که حجم 2 گیگ نیز معنایی نداشته باشد. سازندگان بازی های Arcade با سرویس Cloud می توانند به فضای بی نهایتی دست داشته باشند. هم اکنون که سرعت اینترنت در دنیا افزایش یافته و بازی هایی که در قسمت Games on Demand شبکه XBL قرار می گیرند هم با استقبال خوبی مواجه شده اند، به نظر نمی رسد که کسی با افزایش حجم بازی های Arcade مشکلی نداشته باشد.

افزایش حجم بازی های Arcade در آینده قطعاً مورد توجه Microsoft قرار می گیرد. بازی ای مانند Crysis که قبلاً برای PC عرضه شدند، با گرافیک بسیار خوبی به صورت Games on Demand روی شبکه XBL قرار گرفت. Crysis برای Xbox 360 به صورت دیسک عرضه نشد، اما هم اکنون بزرگترین بازی شبکه XBL از نظر حجم است. بعد از آن نیز بازی Resident Evil 4 قرار دارد که آن هم به صورت دانلودی برای Xbox 360 عرضه شد. البته در این بین کاری به عنوان هایی نداریم که در گذشته روی دیسک عرضه شدند و پس از مدتی به صورت دانلودی روی XBL قرار گرفتند. بازی هایی مانند Crysis به طور خاص فقط برای سرویس GoD عرضه شدند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Xbox Live Arcade در نسل بعد !! 1

عرضه چنین بازی هایی که با استقبال خوبی هم از سوی بازیکنان مواجه شده، باعث شده که بتوانیم آینده خوبی را برای بازی های Arcade شاهد باشیم. عرضه بازی ها به صورت دیجیتالی قطعاً در سرویس هایی مانند Games on Demand و شبکه هایی مانند Xbox Live Arcade خلاصه می شود. محیط هایی که از هم اکنون به راحتی می توان از آن ها بازی های مختلفی را دانلود کرد. از هم اکنون شایعات زیادی به گوش می رسد که نسل بعدی Xbox به صورت Cloud Base عرضه می شود و اطلاعات به صورت دیجیتالی در آن رد و بدل می شوند. این موضوع دور از ذهن نیست. شبکه Steam با این کار موفقیت بزرگی را روی PC بدست آورد و XBLA نیز با این روش با استقبال خوبی مواجه شد.

اگر نسل بعدی Xbox بجای حافظه از سرویس Cloud استفاده کند، می توانیم Streaming Gaming را هم بعد از آن شاهد باشیم. سرویس هایی مانند OnLive که بازی های بسیار موفقی را به این صورت اجرا می کنند، می توانند به بخش بزرگتری از دنیای بازی ها تبدیل شوند. در حال حاضر Microsoft تنها به بازی هایی که بیش از 1 میلیون نسخه در مغازه ها فروش داشته اند، اجازه می دهد که روی سرویس Games on Demand عرضه شوند. این موضوع باعث می شود که هر بازی ای نتواند روی این سرویس عرضه شود و بازیکنان نیز خیالشان راحت است که بازی های خوبی را به این صورت تجربه می کنند. اما این موضوع درباره بازی های Arcade متفاوت است. این بازی ها با حجم کمی که دارند به راحتی می توانند روی سرویس Games on Demand قرار بگیرند و توجه بازیکنان را به خودشان جلب کنند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Xbox Live Arcade در نسل بعد !! 1

Microsoft با اجرای برنامه هایی مانند Summer of Arcade و House Party بازی های Arcade زیادی را به صورت انحصاری برای XBLA فراهم کرده یا اینکه برخی از بازی ها بیش از یک سال در انحصار این شبکه می مانند. موضوعی که به سرعت نظر سازندگان و بازیکنان را به خودش جلب کرده است. بازی Castle Crashers در 3 سال گذشته، یکی از عنوان های فوق العاده محبوب شبکه XBLA بوده و بازیکنان زیادی آن را تجربه کرده اند. در کنار آن ها استودیوی Team Meat نیز از استقبال بسیار خوب بازی Super Meat Boy روی شبکه Xbox Live Arcade شگفت زده شده است. به احتمال زیاد در آینده 2 قسمت XBLA و GoD با هم ترکیب می شوند. Xbox Live Arcade واقعاً هیجان زیاد و تجربه های تازه ای را به همراه دارد. این شبکه نیز همراه با نسل بعد شاهد تغییراتی خواهد بود و امکانات آن قطعاً شکل تازه ای به بازی های Arcade و دنیای آن ها می دهد ...

سپاس فراوان ...
منبع : پردیس گیم
 سپاس شده توسط ps3000 ، mehdi_619 ، FrOzen あHeArt
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید
  آپدیت جدید Xbox One گزینه Surprise Me را به کنسول اضافه کرده است
  تاریخ اولین نمایش نسل بعدی Xbox مشخص شد
  ماکروسافت لوگوی جدیدی را برای Xbox Series X ثبت کرده است
  مقایسه XBOX ONE و PS4
  نحوه آپدیت کنسول بازی Xbox 360
  آموزش گام به گام و تصویری تعمیر ماشه دسته ایکس باکس 360 Xbox
  مقایسه کنسول های Xbox One و PS4
  قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه Xbox One فعلا در اولویت مایکروسافت نیست
  سومین باندل Xbox One برای پاییز : پیشنهادی معمولی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان