امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خوردن جنين انسان.همينطورخوراك گربه

#1
اعوذبالله من الشیطان الرجیم ... استغفرالله ربی و اتوب الیه ضمن عذرخواهی از شما بزرگواران برای درج این مقاله ... گاهی لازم است برای تذکر برای مدعیان حقوق بشر و همچنین پیروان شیطان همچین مطالبی را عنوان کرد .......

این حقیقت قرن 21، شرم بر این انسانها، خواهش می کنم این لینک رو بدین همه بخونن تا بفهمن تو چه دنیای کثیفی زندگی می کنند. این یه داستان واقعیه از یه مقاله علمی تکان دهنده ای که تو چین منتشر شده، به همراه این خبر چند عکس نیز آمده است.

تو ایالت کانتون چین (یا تو کشور چین)، سوپ گیاهی به همراه گوشت نوزاد سرو میشه که تبلیغ زیادی کردند که سلامتی و میل جنسی رو به طرز عجیبی بهبود می بخشه. قیمت سوپ 4000 دلاره حدودا و یک کارخونه دار تو مصاحبه ای که کرده گفته تاثیر این سوپ خوشمزه رو به عینه دیده!

این سوپ ترکیبی از مغذی ترین گیاهان، گوشت مرغ و جنین سالم انسانه که 8 ساعت آب پز یا بخارپز میشه!
این کارخونه دار 62 ساله با همسر دومش که 19 سالش بود بعد دو هفته باز واسه سرو سوپ اومده بود و راضی بود از اینکه تونسته تو این دو هفته هر روز با همسرانش --- داشته باشه!

یه روز زن و شوهری که دو دختر داشتند وبچه سومشون که جنین 5 ماهه بود و دختر تشخیص داده شده بود رو سقط کرده بودن اومده بودن واسه فروش.قیمت این جنین 2000 دلاره، اگه کسی حاضر به فروش جنین مرده نشه، جفت جنین (اونایی که کمی مطالعه دارن، میدونن جفت جنین چیه) هم خریداری میشه، اما فقط 200 دلار

توضیح : این سوپ تندرستی در واقع یه هشدار جدی و یه پشت پا به بشریته
خواستگاه فعلی این حادثه چینه، عامل اصلی اینجور پدیده ها قانون تک فرزندیه، پولداراشون بچه پسر دوست دارن و فقیراشون دوست دارن حالا که دخترشون رو مجبورن سقط کنن به یه پولی برسند.







خوراک گربه وحشي





گروه ترجمه: تعداد زياد گربه هاي وحشي در استراليا به نوعي بحران محسوب مي شود. اما گويا استراليايي ها راه حل جالبي براي اين مشکل پيدا کرده اند: خوردن گربه ها،

آليس اسپرينگز در مجموعه جديد آشپزي خود دستور طبخ اين گربه ها را نوشته است و گوشت آنها را چيزي بين خرگوش و مرغ توصيف کرده است. فعالان حيات وحش نارضايتي خود را از اين مساله اعلام کرده اند و گفته اند حضور گربه هاي وحشي در منوي غذايي مردم استراليا، نژاد اين نوع گربه را به خطر خواهد انداخت.

گربه هاي وحشي اصلي ترين تهديد در مقابل ساير حيوانات استراليا به شمار مي آيند. آنها تقريباً هر جنبنده يي را مي خورند، از کيسه داران کوچک گرفته تا سوسمارها، پرندگان و عنکبوت ها. مبدع خوراک گربه وحشي که بحث هاي زيادي نيز پيرامون دستور غذايي وي برانگيخته شده است در اين مورد مي گويد اين راهي است که استراليايي ها با استفاده از آن مي توانند به حفظ تعادل محيط زيست خود کمک کنند. اين خوراک در يک مسابقه آشپزي ارائه شده بود. گوشت گربه وحشي ابتدا جوشانده و سرخ شده و پس از افزودن ادويه جات و سبزي هاي معطر سرو مي شود.

البته نتيجه به مذاق همه خوش نيست. به طوري که يکي از داوران مجبور شد عذر بخواهد و از محوطه خارج شود تا لقمه يي از خوراک را که به قصد چشيدن به دهان گذاشته بود از دهان خارج کند. اين گربه هاي وحشي براي بعضي از بومي هاي استراليا غذايي خوب محسوب مي شود. آنها آن را روي آتش کباب مي کنند و مي خورند. البته گوشت اين حيوان ممکن است براي سلامت انسان مضر باشد زيرا حاوي باکتري هاي آسيب رسان است.
پاسخ
 سپاس شده توسط رها رضایی ، pardis!
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نقطه ی کور چشم انسان
  انسان حس مغناطیسی دارد
Rainbow تحولات مغز انسان ۳۰ ثانیه پس از مرگ
  شباهت درخت نخل و انسان
  دانستنی جالب انسان
  واقعا انسان‌ها فقط از 10 درصد مغزشان استفاده می‌کنند؟
  نگاهی دوباره به گربه شرودینگر
  چرا نوزاد انسان قادر به راه رفتن نیست؟
  آیا “انسان‎های باستانی” قربانیان انقراض ششم بودند؟
  موی انسان می‌تواند وزن ۲ فیل را تحمل کند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان