امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حاجیلو: مجیدی باید واکنش نشان بدهد / قلعه‌نویی برابر الهلال تنها بود

#1
حاجیلو: مجیدی باید واکنش نشان بدهد / قلعه‌نویی برابر الهلال تنها بود 1

پیشکسوت استقلال می‌گوید تشویق‌های تماشاگران استقلال بوی رفاقت نمی‌دهد.

اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شکست استقلال از الهلال گفت: در نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بودند. الهلال به خوبی دفاعش را بسته بود و در نیمه دوم هم استقلال هر چه زد، به در بسته خورد،‌ از صورت امیر مشخص بود که نمی‌خواست این گونه شود. الهلال تیم پرقدرتی است و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. اعتقاد دارم استقلال بدترین روزش را برابر این تیم سپری کرد و البته فوتبال کثیف و زشت الهلال را که با وقت‌کشی به دنبال سکته در بازی بود، نباید از نظر دور داشت.

او افزود: هشتاد هزار هوادار به استادیوم آمده بودند و خود به خود باعث استرس شدند. مثلا بازیکن آنها با کوچک‌ترین برخورد مثل کسی که تیر خورده خودش را بر روی زمین می‌انداخت. یعنی می‌خواهم بگویم همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال در این دیدار شکست بخورد. با این حال فراموش نکنید، استقلال همچنان وضعیت مطلوبی در آسیا و لیگ دارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر تشویق مجیدی بیان داشت: فرهاد مجیدی یک بازیکن شاخص است و در این شکی نیست. نمی‌توان از او به راحتی گذشت اما تشخیص مربی هم مهم است. نمی‌خواهم دفاع غیرمنطقی از قلعه‌نویی بکنم ولی آن روز دیدم یک کارشناس به تلویزیون آمده و به شدت از بازیکنان استقلال انتقاد می‌کند. یکی از مجری‌ها را هم دیدم که بازیکنان استقلال را در حد دسته چهارم پایین آورده بود، آیا این صحبت‌ها درست است؟ از سویی اعتقاد دارم کار هواداران استقلال هم قشنگ نبود. بگذارید مثالی بزنم، زمانی که در استقلال بازی می‌کردم، به خاطر دارم که هواداران استقلال، چنگیز را تشویق می‌کردند و کادر فنی استقلال مجبور می‌شد او را به میدان بفرستد. همین فشار تماشاگران به بازیکنان درون زمین احساس خوبی نمی‌داد.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی باید حرف بزند و نسبت به این مسایل واکنش نشان دهد، وقتی قلعه‌نویی می‌گوید خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد، یعنی احساس غریبی کرده است. من می‌خواهم بگویم که باید فقط استقلال را دوست داشته باشیم. از زمان تاسیس استقلال تاکنون 25 سرمربی به این تیم آمده و رفته‌اند ولی استقلال مانده است. علی جباری فکر می‌کرد با رفتنش از استقلال و یا پروین از پرسپولیس چه اتفاقی می‌افتد. ولی دیدید زندگی ادامه یافت. من امیر را بعد از بازی با الهلال تنها دیدم. این شعارها بوی خوبی نمی‌دهند، بوی رفاقت و دوستی از این شعارها نمی‌آید.

حاجیلو در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل اصلی ناکامی نمایندگان ایران در آسیا اظهار داشت: مدت‌هاست در سطح ملی و باشگاهی در آسیا مشکل داریم و به نظرم تنها دلیل آن بی‌توجهی به تیم‌های پایه است. در تیم‌های پایه هزینه نمی‌کنیم و نتیجه‌اش این می‌شود که کارلوس کی‌روش می‌گوید، این‌ها هنوز تمرین بغل‌پا می‌کنند. بعد هم فلان مدیر و یا مسئول می‌گوید تو در این یک سال چه کرده‌ای؟ مگر آکادمی نتیجه‌اش یک ساله است؟ اصلا مگر در یک سال چه کاری می‌توان کرد؟ ژاپن رشد کرد، چون در پایه هزینه و سرمایه خود را گذاشت. همین الان چنگیز در امارات استعدادهای آفریقایی را پیدا می‌کند و در تیم‌های پایه او را جذب می‌کند. استعدادهایی که ما در ایران به راحتی در اختیار داریم ولی برایشان هزینه نمی‌کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط LOVE KING
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
Subarrow تحلیل رویترز از دلیل تغییر لحن محمد بن‌سلمان در برابر ایران
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Heart توافق موساد و مصر برای کاهش شدت واکنش کشورهای عربی به طرح الحاق
Heart کویت، تنها کشور عرب حوزه خلیج فارس که عادی‌سازی را رد می‌کند
Heart برجام باید حفظ شود
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
  استان سمنان در 12 روز اخیر تنها یک فوتی داشته است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان