نظرسنجی: فرد مورد علاقتون در گروه1Dچه کسی هست؟!
لوییس ناملینسون
زین مالک
هری استایلز
لیام پین
نایل هوران
همه ی اعضا...
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی گروه وان دایرکشن...

#1
بيوگرافي اعضاي وان دايرکشن:
وان دايرکشن يا يک جهت (به انگليسي: One Direction) يک گروه پسرانه انگلستاني - ايرلندي است که در سال 2010 شروع به کار کرد. اعضاي اصلي گروه عبارتند از نايل هوران، زين ملک، ليام پين، هري استايلز و لوييس تاملينسون. آنها با انتشار آلبوم "Up All Night" در نوامبر سال 2011 به شهرت بيشتري دست پيدا کردند. اين آلبوم براي اولين بار در تاريخ و در نخستين هفته پخش در آمريکا، در صدر جدول پرفروش‌هاي موسيقي اين کشور قرار گرفت.آلبوم دوم آنها در ماه نوامبر سال 2012 منتشر خواهد شد.

شروع کار

در سال ????، کل اعضاي اين گروه در مسابقه بريتانيايي "اکس فکتور" به صورت تک نفره شرکت کردند. آنها توسط نيکل شرزينگر تبديل به گروه شدند


اعضا:Sleepy

نايل هوران:Heart

نايل جيمز هوران (متولد شده در 13 سپتامبر سال 1993). او در مولينگار، کانتي وستميت، ايرلند زندگي مي کند. مادر وي مارا و پدرش بابي هوران نام دارند. او يک برادر بزرگتر به اسم گرگ دارد. وقتي پنج سالش بود پدر و مادرش از هم جدا شدند. او گيتار را در دوران خردسالي شروع کرد. او در يک مصاحبه گفت که بهترين هديه کريسمس او گيتارش بوده‌است. هوران در هفتمين فصل از مسابقه‌هاي "اکس فکتور" شرکت کرد. هوران آشکار کرد که والدينش هنگام يک سفر متوجه خواندنش شدند. او مي گويد "خاله ام گفت که فکر کرده صدا از راديو بوده است. دقيقا همين براي مايکل بوبله (خواننده) و پدرش اتفاق افتاده است. او قهرمان من است و من خوشحالم که داستاني شبيه هم داريم." او طرفدار گروه هاي راک "دِ ايگلز، بون جووي و دِ اسکريپت" است. او در سال 2012 آشکار کرده که از پرنده ها وحشت دارد زيرا در کودکي توسط يک کبوتر موردحمله قرار گرفته بود.

زين مالک:Heart

زين جواد مالک (متولد شده در 12 ژانويه سال 1993). او در وست لين، بردفورد، انگلستان زندگي مي‌کند. او داراي مادر انگليسي به اسم تريشيا و پدر پاکستاني به اسم ياسر مالک است. وي سه خواهر به اسم‌هاي دنيا، وليحا و صفا دارد. مالک در هفتمين فصل از مسابقه‌هاي "اکس فکتور" شرکت کرد و براي داوران ترانه "بگذار به تو عشق بورزم" از ماريو را خواند. او با شرکت کننده ي اکس فکتور ربکا فرگوسن دوست بود که به علت تفاوت سني شش ساله باعث جنجال بسياري شد. رابطه ي آن ها بعد از چهار ماه با هم بودن به اتمام رسيد.او در حال حاضر با پري ادواردز يکي از اعضاي گروه دخترانه ليتل ميکس، رابطه دارد.

ليام پين:Heart

ليام جيمز پين (متولد شده در 29 آگست سال 1993). او در ولورهمپتون، ميدلندز شمالي، انگلستان زندگي مي‌کند. پدر او جف و مادرش کارن پين هستند. او دو خواهر بزرگتر از خود به اسم روت و نيکولا دارد. در چهار سالگي يکي از کليه‌هاي او به دليل زخمي و ناکارآمد شدن برداشته شد.اما در ماه آگست سال 2012 متوجه وجود کليه دوم خود و سالم بودن آن شد. او زماني که 14 سالش بود در فصل پنجم "اکس فکتور" شرکت کرد اما توسط سايمون کاول، در مرحله "خانه ي داوران" از مسابقه حذف شد. سايمون کاول به او گفت که دوسال ديگر برگردد. در فصل هفتم اين مسابقه، پين شانس خود را دوباره امتحان کرد و از تمامي داورهاي مسابقه جواب مثبت گرفت. او جاستين تيمبرليک را يکي از بزرگ ترين الگوهاي خود مي داند.


هري استايلز:Heart

هري ادوارد استايلز (متولد شده در 1 فوريه سال 1994). او در هولمز چيپل، چشيرو انگلستان زندگي مي‌کند. مادر وي آن و پدرش دس استايلز نام دارند. او يک خواهر بزرگتر از خود به اسم جما دارد. وقتي هفت سالش بود مادر و پدرش از هم جدا شدند. اما چندي بعد مادر وي با رابين تويست ازدواج کرد. هري گفت "خيلي خوشحال" شد که تويست از مادرش خواستگاري کرد. از دوران کودکي به خوانندگي علاقه داشت. او رهبر گروه "اسکيمو سفيد" بود. گروه آنها يکبار در يک مسابقه باندها شرکت کرد و برنده شد. استايلز در هفتمين فصل مسابقه‌هاي "اکس فکتور" شرکت کرد. هم چنين او به مدتي بسيار کوتاه با مجري تلويزيون کارولين فلک دوست بود که به علت تفاوت سني پانزده سال باعث جنجال رسانه اي گسترده اي شد. او در حال حاضر با هم گروهي اش لوييس تاملينسون در شمال لندن اقامت مي‌کند.

لوييس تاملينسون:Heart

لوييس ويليام تاملينسون (متولد شده در 24 دسامبر سال 1991، با اسم لوييس تروي آستين). او در دنکاستر، جنوب يورکشاير، انگلستان زندگي مي‌کند. مادر او جوانا پلستون و پدرش تروي آستين نام دارند. او 5 خواهر کوچک تر از خود به نام‌هاي جورجيا آستين(از سمت پدرش) شارلوت، فليسيتي و دوقلوها ديسي و فيبي تاملينسون(از سمت مادرش) دارد. لوييس نام خانوادگي نا پدري خود مارک تاملينسون را براي خود انتخاب کرد. اما مادر وي و مارک تاملينسون در سال 2011 از هم جدا شدند. تاملينسون در هفتمين فصل مسابقه‌هاي "اکس فکتور" شرکت کرد. او بزرگترين عضو گروه است و به رابي ويليامز، خواننده انگليسي گروه "تيک دَت" به عنوان بزرگ ترين الگوي خود اشاره مي کند. درحال حاضر او با دانش آموز دانشگاه منچستر، الِنور کالدر رابطه دارد.



____________________________________________________________________
واین هم عکسی ازاین گروه:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.youngmalecelebs.net/galleries/onedirection/Od095.jpg
[align=center]
اکنون این گروه تک آهنگ خود را با نام One Way or Another برای روز دماغ قرمز، که یک موسسه خیریه است، خواننده‌اند. خواندن این آهنگ برای کمک به کودکان آفریقا بوده و این آهنگ هم اکنون موزیک ویدئو هم دارد.

البوم ها:Up All Night - سال 2011
Take Me Home - سال 2012

کتاب ها:

One Direction: Forever Young توسط انتشارات هارپر کالینز (۱۷ فوریه سال ۲۰۱۱)

One Direction: The Official Annual 2012 توسط انتشارات هارپر کالینز (۱ سپتامبر سال ۲۰۱۱)

Dare to Dream: Life as One Direction توسط انتشارات هارپر کالینز (۱۵ سپتامبر سال ۲۰۱۱)

One Direction: The Official Annual 2012 توسط انتشارات هارپر کالینز (2012)

One Direction: Our Band Our Story 2013 انتشارات هنوز معلوم نیست و این کتاب بزودی منتشر می‌شود.


منبع:http://fa.wikipedia.org
[b]امیدوارم که دوست داشته باشید....Heart
مهم بودن خوب هست .ولی خوب بودن مهمترهست......
Angel
پاسخ
 سپاس شده توسط Ƒαкє ѕмιƖє ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، *Armila* ، RєƖαx gнσѕт ، glembert girl ، яᎧмιиα ، fate min ، AMIRHOSSINE7 ، First Star ، ~Mahnaz~ ، Frozen Girl ، ✘PETER✘ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Son of anarchy ، .مانیا مانیا ، Farahnazzz
آگهی
#2
ممنون
زین مالک

نايل هوران
13 سپتامبر1993
19 ساله

زين مالک
12January 1993
20 ساله
ليام پين

29August 1993
19 ساله
هري استايلز
1February 1994
19 ساله
لوييس تاملينسون
24December 1991
21 ساله
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی گروه وان دایرکشن... 1
پاسخ
 سپاس شده توسط donya_1d_jb ، Ƒαкє ѕмιƖє ، яᎧмιиα ، ✘PETER✘ ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
#3
درصورت اسپم دادن و دعوا مردن میبندمش!
+من از اینجا פֿــوـاهــم رفت..

و فرقے هــم نمے ڪنـב فانـوــωـے בاشتـہ باشم یا نهــ!

 ڪـωـے ڪـہ میگریزב..

 از گُم شـבن نمے هــراـωــב..
 
پاسخ
 سپاس شده توسط яᎧмιиα ، ✘PETER✘
#4
khub bud mersi
پاسخ
#5
من زينو خيلي دوس دارم
واقعا با همشون فرق داره
هم خوشگل تره
هم صداش بهتره
كلا همچيش خوبه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی گروه وان دایرکشن... 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان