امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی تن به 10

#1
تن به 10 به معنای یک نفر در مقابل 10 نفر است. نه تنها تو رپ بلکه تو مرام و معرفت و زندگی... .امیر ام ها از کشور آلمان و مهدی آلفا و رضا موتی از گروه سگام و علی 10 و بقیه هم از جاهای مختلف کشور تو این گروه هستند. بعد آلبوم اول قرار شد از حالت اتحاد خارج بشن و به یه گروه بزرگ تبدیل بشن. در همین راستا بعضی از گروه ها کار خودشون رو ترک کردن و تن به 10 به چهار نفر نزول کرد(امیر ام ها-علی10-مهدی آلفا و رضا موتی). بعد مدتی علی10 یه آلبوم فوق العاده به نام(رهبر رپ) روانه سایت های رپ کرد که البته کارشم بد نبود. بعد این آلبوم تا 1 سال تن به 10 خاموش شد و بعد از گذشت یک سال با دلایلی نا معلوم دوری از رپ با آهنگ برگشتیم به رپ فارسی برگشتند. آهنگهای زیبایی هم مثل شماره نمیدی-4 زبون زنده دنیا-عشق چتی و ... اجرا کردند. بعد کار آخر دو نفر با نامهای پرهام سزار و پوریا شارلاتان به گروه اضافه شدند و در آهنگ بای بای هم به رپ فارسی اضافه شد.

علی10:
متولد 10 شهریور 1363 در تهران است. چون به موسیقی خیلی علاقه داشت رفت دنبال گیتار ولی بعد مدتی گیتار رو ول کرد و رفت سراغ درام. با داداش کوچیکش رضا موتی یه گروه به اسم پارکینسون تشکیل داد و به زدن درام مشغول شد. بعد یه مدت شروع به شعر نویسی قوی کرد و با نوشتن تکستهای قوی با گروه سگام آشنا و بعد هم با اتحاد تن به 10 آشنا شد و شروع به کار کردن روی این ارتش قوی رپ فارسی شد.

امیر ا ام ها:
متولد 3 مرداد 1364 بعد از مدتی کار در ایران به آلمان رفت و در سالهای 2000-2001 با گروهی متشکل از 6 نفر شروع به کار در زمینه رپ میکنه و چند ویدئو کلیپ مشت که هیچ کدوم رو سایت نیومد درست میکنن. حدود 5 سال به بیت سازی و میکس کردن در کنار چندتا رپر خارجی مشغول شد ولی بعد مدتی با یه رپر ایرانی آشنا میشه ولی با اونم اختلاف شدیدی پیدا میکنه و این اختلاف تا جایی میره که امیر اون رپر رو دیس میکنه. رو همین حساب با گروهش یه آهنگ به اسم رفیق پست فطرت میخونه و با مهدی آلفا آشنا میشه و به اتحاد تن به 10 می پیوندند.

مهدی آلفا:
مهدی آلفا متولد سال 1365 در ابتدای سال 85 به همراه یکی از نزدیکترین دوستاش رضا موتی با گروه سگام وارد عرصه رپ فارسی می شن که با آهنگ هایی مثل چرا نمی رقصی و واسه پول و معرفی و برگرد به هواداران رپ فارسی معرفی شدند.

رضا موتی:
متولد 31 خرداد سال 1365 فعالیت موزیک رو از سال 81 با برادر و پسر داییش شروع کرد و در گروه پارکینسون که سبکش راک بود رضا گیتار الکتریک میزد..و کارهای میکس و مستر رو هم انجام میداد که در سال 85 با مهدی گروه سگام رو تشکیل داد و بعد یه مدتی هم به اتحاد تن به 10 پیوست.

پرهام سزار:
متولد 1370 هستش. از سال 83 پرهام شروع به ساختن بیت کرد و در اواخر سال 83 به هیپ هاپ روی آورد .در همون سال ها با کسی آشنا شد و با هم یک گروه تشکیل دادن و آلبومی به نام پایان بازی رو کامل کردند.بعد از این آلبوم پرهام تصمیم گرفت تنها کار کنه که کارهای زیادی هم خوند که به سرعت هم پیشرفت کرد در نهایت در سال 87 به تن به ده پیوست.

پوریا شارلاتان:
متولد سال 1370 در تهران.از سال 82 با موزیک مخصوصا هیپ هاپ آشنا شد.سال 86 اولین کار رسمی بیرون اومد به نام منو از بین بردین به همراهی آرمین آفاق  که الان آهنگساز پوریا هستش.پوریا زمانی که تنها کار میکرد حدود 11 اهنگ داشت.در نهایت اون هم به تن به ده پیوست.
بیوگرافی تن به 10 1
پاسخ
 سپاس شده توسط محمد تی ام ، maria-masiha ، سپهر A ، eNorto
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان