امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حمایت راه آهن از مواضع کی‌روش

#1
حمایت راه آهن از مواضع کی‌روش 1

مدیرعامل باشگاه راه آهن با حمایت از برنامه‌ی پیشنهادی کی‌روش برای لیگ برتر و جام حذفی گفت: اگر باشگاه‌ها متکی به چند بازیکن محدود نباشند می‌توانند بدون دغدغه ملی‌پوشانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی‌روش دیروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ انتقاد شدیدی مطرح کرد. پیشنهاد سرمربی تیم ملی این بود که جام حذفی بعد از لیگ آغاز شود و این بدین معنی است که تیم‌ها نمی‌تواتنند ملی‌پوشان خود را در این رقابت‌ها در اختیار داشته باشند. هم‌چنین کی‌روش خواسته بازیکنان ملی‌پوشی که در تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، در صورت صعود تیم‌هایشان به مرحله‌ی یک هشتم در دو مسابقه رفت و برگشت تیم‌شان حاضر نباشند و به اردوی تیم ملی بیایند.

صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با حمایت از برنامه پیشنهادی کی‌روش اظهار کرد: اگر تیم‌های ما به تنها چهار، پنج بازیکن متکی نباشند هیچ آسیبی از بابت نداشتن ملی‌پوشان خود نخواهند دید اما اگر محدود به یک عده بازیکن خاص هستند حق دارند که اعتراض کنند. تیم‌های ما در حال حاضر ستاره می‌خرند و وقتی سرمربی تیم ملی چنین خواسته‌ای را مطرح می‌کند، صدایشان درمی‌آید اما اگر رو به بازیکن‌سازی بیاورند بدون هیچ دغدغه‌ای ملی‌پوشانشان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند. چطور وقتی بازیکن ما ملی‌پوش است افتخار می‌کنیم اما نمی‌خواهیم برای تیم ملی افتخارآفرینی کند؟ به اعتقادم برخی تیم‌ها به فکر این هستند که افتخاری برای خودشان کسب کنند یا نسبت به دوستان و رقیبان خود عقب نیفتند. این در حالی است که در شرایط کنونی تیم ملی مهم‌تر است.

کی‌روش هم دیروز به همین موضوع‌ها اشاره کرد و گفت که اگر باشگاه‌ها به عنوان مثال چهار، پنج ملی‌پوش را در اختیار نداشته باشند مشکلی پیش نمی‌آید و آنها باید به جوان‌ها فرصت دهند.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در ادامه با اشاره به این‌که تیم فوتبال این باشگاه به احتمال زیاد یکی، دو ملی‌پوش در آینده خواهد داشت خاطرنشان کرد: به شخصه معتقدم برنامه‌های تیم ملی نباید کاری به برنامه لیگ داشته باشد و لیگ هم طبق برنامه سازمان لیگ پیش برود. باشگاه‌ها هم باید این ظرفیت را داشته باشند که با در اختیار نداشتن چند ملی‌پوش متضرر نشوند.

او هم‌چنین درباره تساوی راه آهن در اولین بازی لیگ مقابل مس کرمان مطرح کرد: از نتیجه‌ی تساوی راضی نبودیم اما به گفته‌ی همه کارشناسان، بازی‌های اول را نمی‌توان مبنا تلقی کرد. با این وجود ما امسال انتظار داشتیم مس را شکست دهیم. چون این تیم در سال‌های قبل همیشه قوی‌تر از ما بود ولی امسال می‌توانستیم به برتری برسیم. از طرفی هم ما 25 دقیقه 10 نفره بازی کردیم اما باید در کل روند امتیازگیری‌مان را تقویت کنیم. مقابل سایپا نیز امیدوار به برد هستیم.

رئیسی‌کیا در پایان درباره بازدیدی که از باشگاه‌های بارسلونا، اسپانیول، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا داشت به ایسنا گفت: عمده هدف ما در این سفر، یادگیری بود. مخصوصا در قسمت آکادمی فوتبال پایه با باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون و اسپانیول پیش‌نویس‌هایی آماده شده است. به هر حال باشگاه راه آهن الان به لحاظ شیوه‌ی کار از فولاد خوزستان هم بهتر است. ما اولین باشگاهی هستیم که شناسنامه تغذیه و شناسنامه پزشکی برای بازیکنان دادیم، مدارس فوتبال راه‌اندازی کردیم و استعدادیابی‌مان هم آغاز شده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart به موضع خود در حمایت از مسأله فلسطین ادامه می‌دهیم
  نشست امروز شورای امنیت درباره حمایت از غیرنظامیان در مناطق درگیر
  روحانی: حمایت مقام معظم رهبری نبود، قطعا نمی‌توانستیم در مبارزه با کرونا به موفقیت ک
  بهشتی‌پور: پویش‌های مجازی در حمایت از آرمان فلسطین و روز قدس اثرگذارند
  ملوانان آسیب دیده از کرونا حمایت می‌شوند !
  انگلیس حمایت خود را از دولت جدید عراق اعلام کرد !
Heart گردان ارامنه سوری با حمایت فرانسه تشکیل شد
Heart ائتلاف رهبران سابق هنگ‌کنگ در حمایت از پکن
  8 دلیل برای عقب نشینی امارات و حمایت از بشار اسد
Shocked واکنش امام جمعه دهلی‌نو به حمایت رهبری از مسلمانان هند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان