امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موجودات غیر ارگانیک چیستند؟؟؟ جالب است که بخوانید

#1
Bug 
موجودات غير ارگانيك

موجودات غير ارگانيك كه از جمله ما آنها را جن ، همزاد و.... مي ناميم اينها موجوداتي هستند كه در اين دنيا زندگي ميكنند مثل همانطوري كه ما زندگي ميكنيم اما با شكلي ديگر و نمي توان وجود انها را منكر شد مثل اينكه يك همزادي بگويد انساني در اين دنيا وجود ندارد .

بسيار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به اين علت كه ما در ذات خود با آنها متفاوت هستيم ما انسانها چيزي داريم كه آنها ندارند و همينطور آنها امكاناتي دارند كه ما نداريم اما چيزي كه ما داريم ارزش بيشتري در كائنات دارد و آنها به اين دليل خود را نزديك ميكنند .

در شرايط مختلف قابل رويت هستند كه بستگي به حالات طرف دارد اگر قبل اينكه چشم سوم يا چشم ديدن شما باز گردد انها را بشكلي مختلف بسته به درون خود خواهيد ديد كه البته درانجا هم از چشم سوم نگاه ميكنيد اما كامل نه ! اگر براي ارتباط با شما بيايند بيشتر سعي ميكنند بشكل يكي از آشنايان شما ظاهر شوند كه شما ارتباط عاطفي با آن شخص داريد البته ممكن است تجربه شخصي ديگر متفاوت باشد . نكته قابل توج اين است كه همانقدر كه حسن دارد ضرر هم دارد پس داشتن يا نداشتنش فرقي نمي كند .

از محاسنش ميتوان كمك در رويا ديدن ، خبر از اتفاقات آينده ، همراهي با شما ، و تكميل كردن كالبد اختري نام برد و مضراتش ميتواند به شما در مسائل مادي كمك كند ه ميتواند ظرف يك شب همه چيز را در زندگي شما بهم بريزد .

يكي از عات هايي كه درگذشته ها از جاهاي تاريك مثل زيرزمين ها و .... ميترسيدند و جن و... ميديدند كه بيشتر در شب اتفاق مي افتاد كه علت اصلي آن اين است كه در اثر ترس پيوندگاه انسان جابجا ميشود و ميتواند اگر نيروي ترس زياد باشد كارهايي كند ماورا طبيعه اما بر اثر يك ترس از محيطي تاريك پيودنگاه به جايي ميرود كه اين موجودات قابل رويت ميشوند و چون آنها از انرژي كه دراثر ترسيدن رويت ميشود لذت ميبرند پس ما چيز هاي عجيب و غريب و به شكل وحشتناكترين چيزهايي كه در خيالمان مي آيد آنها را مي بينيم و انها فقط تصوير درون ما را نشان ميدهند و جالب اين است كه اگر در شرايط ديگري به آن مكان برويم اصلا اين شكلها را نمي بينيم . و در صورت اينكه چشم سوم باز نشده باشد بصورت سنگيني بر فرق سر يا سوزش ناف و... آنرا احساس ميكنيم .

در مورد بختك كه ميگويند موجودي است كه بروي انسان مي افتد كه يك داستان از روي ناآگاهي است . بختك در اصل يك جدايي مابين كالبد جسم و كالبد اختري است كه جسمو كالبد از هم جدا شده اند اما آگاهي مابين جسم و كالبد مانده و دراين حالت بر اساس عادت انسان ميخواهد بر اثر حركت عضلات دست يا پا را تكان دهد و هيج جيز تكان نمي خورد .علت اين است كه آگاهي در حالت كالبد اختري است و شما با قصد به عملي ميتوانيد كاري انجام دهيد و آنجا همه چي فقط با نيروي قصد به حركت مي آيد و شما اگر در اين حالت قرار گرفتيد زور نزنيد فقط قصد به عملي كنيد و آنرا صدا بزنيد
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
 سپاس شده توسط s love m ، (nasim) ، 1939 ، .ali. ، raha32
آگهی
#2
خیلی دوست دارم بدونم بختک واقعا چیه
نابود باد کمونیسم نابود باد صیهونیسم







موجودات غیر ارگانیک چیستند؟؟؟ جالب است که بخوانید 1
عضو گروه تاریخ انجمن




















پاسخ
#3


بختک هم از جمله موجودات نامرئی برای انسان است که توسط خداوند آفریده شده است این موجود می تواند بعضی از انسان ها را مورد حمله و تهاجم قرار داده و از نفس یا روح او تغذیه کرده ، به تدریج او را تضعیف نماید. معمولا” افرادی که دارای نیرو یا افکار منفی و اخلاق ناپسند و زشت هستند ، یا از ناراحتی شدید خانوادگی رنج می برند ، و کسانی که به هر دلیل دچار اختلال روحی و افسردگی شده اند ، بیشتر گرفتار بختک می شوند
(18-03-2012، 11:33)1939 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خیلی دوست دارم بدونم بختک واقعا چیه

حال فهمیدیSmileWink
=))

موجودات غیر ارگانیک چیستند؟؟؟ جالب است که بخوانید 1
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط EMINEM2


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گودال ماریانا (زیستگاه ترسناکترین موجودات ناشناخته)
  دیود نورگسیل ارگانیک
  بخوانید و لذت ببرید!
Lightbulb حتما بخوانید: یک شخصیت کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  قدیمی‌ترین موجودات زنده جهان رونمایی شدند
  اگر بستنی سنتی می خورید، بخوانید
  به صورت ایستاده درس بخوانید!
  حمایت از موجودات ماقبل تاریخ
  اگر دندانتان را ارتودنسی‌ کرده اید بخوانید
  چرا زنان از موجودات موذی می‌ترسند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان