امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 ستاره سینما که مرگ دردناکی داشتند !

#1
10 ستاره سینما که مرگ دردناکی داشتند 
10 ستاره سینما که مرگ دردناکی داشتند ! 1



مرگ برای همه انسان های زمین اتفاقی دردناک و سخت است. این در حالی است که بسیاری از مرگ ها به واسطه شهرت چهره ای که می میرد، بیش از سایرین مورد توجه قرار می گیرد. حال اگر این چهره ها عنوان هنرمند بودن را نیز یدک می کشند، می تواند از نظر رسانه ای بازتاب فزون تری پیدا می کنند.

بازیگران سینما در هالیوود به واسطه عدم برخورداری از زندگی سالمی که در انتظار اغلب ایشان است حاشیه های زیاد دارد و گاهی این حاشیه ها آن قدر زیاد می شود که می تواند دردسرهای زیادی را برای ایشان فراهم سازد و حتی منجر به مرگ ایشان شود.

در این فهرست نگاهی داریم به دردناک ترین مرگ های بازیگران سینما، چه آن هایی که ناخواسته به مرگ سلام کردند چه آن هایی که آگاهانه قدم در مسیر بی بازگشت گذاشتند.

1 - جیمز دین : 
شاید لقب شورشی برای "جیمز دین" که در سال های دهه هفتاد نماد طغیان و نافرمانی در برابر قراردادهای جاری دنیای غرب بود، بهترین گزینه موجود باشد. جوانی که از یک مرزعه به هالیوود رسید و در سن 24 سالگی در اثر یک حادثه تصادف رانندگی در گذشت. بسیاری معتقدند در صورتی که مجال ادامه زندگی را داشت می توانست بازیگر نخست دو دهه پیش روی زندگیش باشد.



[b]2 - ناتالی وود : 

هنگامی که دو سال پیش پرونده مرگ ناتالی وود پس از 4 دهه گشوده شد، نشان می دهد که این معما همچنان از سوی مردم مورد سوال و قابل توجه است. وی بر اساس ادعای پلیس به دلیل مصرف بسیار زیاد نوشیدنی های الکلی در سن 43 سالگی درگذشت. وود در 43 اثر سینمایی و تلویزیونی بازی کرد و همچنان از نمونه های موفق بازیگری کلاسیک محسوب می شود.

3 - بروس لی : 
قطعا یکی از تراژیک ترین مرگ های سینمایی را بروس لی بازیگر شهیر فیلم های رزمی سینما داشته است. مرگی که سال ها حتی در لطایف عامه مردم به عنوان یکی از معماهای بزرگ تاریخ سینما در آمد... به هر حال بروس لی در 32 سالگی و در اوج شهرت به شکلی تراژیکی درگذشت.

4 - براندن لی : 
اما مرگ لی های سینما تنها محدود به بروس جوان نبود. فرزند وی نیز دقیقا به شکل مرگ پدرش درگذشت. وی در سن 28 سالگی و باز هم پس از ورود به هالیوود در صحنه ای مورد اصابت گلوله قرار گرفت و البته پلیس معتقد بود که این بار این شلیک تصادفی نبوده و البته قاتل را هم دستگیر کرد

5 - جودی گارلند : 
بازیگری که همه ما او را با فیلم "جادوگر شهر از" به یاد می آوریم در دسته بازیگرانی است که به دلیل عدم توجه به اخلاق در دهه پنجم زندگیش وارد فضای سیاهی شد. وی که از برجسته ترین بازیگران دروان خود به شمار می آمد سرانجام در 43 سالگی به دلیل مصرف زیاد در مواد مخدر درگذشت.

6 - مرلین مونرو : 
خب باید از مرلین مونرو که سال گذشته داستان زندگیش از نامزدهای اسکار بود هم یادی کنیم که او هم در اوج شهرت و موفقیت در دنیای هالیوود به دلیل ناهنجاری روانی که دچارش شده بود و ناکامی های متعدد در زندگی شخصی خود به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر تمام کرد.

7 - شارون تیت : 
بازیگر که در دهه 60 میلادی در فیلم های پر فروش بازی می کرد و از مهم ترین آن ها می توان به قاتل خون آشامان اشاره کرد از بخت بد خود به دلیل ساخت فیلم " بچه رزمری " که همسرش یعنی "رومن پولانسکی" ساخته بود توسط گروهی شیطان پرست به همراه فرزندی که باردار بود و خواهرش تکه تکه شد.


[b]8 - پت دویل : 

این بازیگر پس از کسب موفقیت های بسیار برای بازی در سریال های تلویزیونی و چند اثر سینمایی به دلیل افسردگی عمیق و مصرف بیش از حد داروهای روان گردان در سن 28 سالگی با شلیک با گلوله به مغز خود به زندگیش پایان داد.

9 - پاتریک سوایزی : 
بازیگر فیلم روح که در دهه 90 برای خود شهرت بسیاری را به راه انداخته بود، در سن 57 سالگی در نبردی طولانی با سرطان و در حالی که بسیاری از هوادارانش امیدوار به پیروزی وی دربرابر این بیماری بودند، سرانجام مغلوب شد. بازی وی در فیلم روح و نقشی که در این فیلم داشت به پررنگ شدن اندوه ناشی از مرگش افزوده بود.

10 - هیث لجر: 
شاید این مرگ تراژیک ترین مرگ باشد که تاثیر منفی خشن ترین نقش های تاریخ سینما بر بازیگری که آن را ایفا کرده وی ار در اوج موفقیت به سمت استفاده از مواد مخدر بکشاند و در 28 سالگی جانش را بگیرد. جسد بی جان لجر را در آپارتمانش و در تنهایی مطلق وی و مدت ها پس از مرگش یافتند.
منبع : caffecinema.com[/b][/b]
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط -Edgar ، F A R ! N ، fcbarcelona 2 ، M.K.N
آگهی
#2
عاشق مرلین مونرو هستم 
ولی درموردعلت مرگش شک وجود داره.
    
    10 ستاره سینما که مرگ دردناکی داشتند ! 1
پاسخ
#3
اسپم ها حذف شدند...
کــوه بـا نـخـسـتـیـن سـنـگ هـا آغـاز مـی شـود...
انـسـان بـا نـخـسـتـیـن درد...
مـن بـا نـخـسـتـیـن نـگـاه تـو آغـاز شـدم...
پاسخ
 سپاس شده توسط Apathetic
#4
خدا بيامرزدشون
10 ستاره سینما که مرگ دردناکی داشتند ! 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سینما کلاسیک:_در یک شب اتفاق افتاد_
  « سینما وحشت ! »
  پرکارترین کارگردان های تاریخ سینما را بشناسید
  جیک جیلنهال احتمالا ستاره اصلی فیلم Ambulance مایکل بی خواهد بود
  دکتر اکبر عالمی، مستندساز، مجری و استاد سینما درگذشت
  تمرکز اصلی شرکت دیزنی به جای سینما روی شبکه آنلاین خواهد بود
  کلویی گریس مورتس ستاره سریال The Peripheral شبکه آمازون خواهد بود
  هالک ستاره ترامپ در هالیوود را تخریب کرد
  متاسفانه برای حضور در سینما باید به محفل‌های خصوصی و شبانه بروید
  ۲۹۶ سالن سینما در حال ساخت است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان