امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سریعترین موبایل جهان معرفی شد

#1
هوآوی، پیشرو در ارائه راهکارهای ارتباطات و اطلاعات (ICT)، سریع ترین گوشی هوشمند چهار هسته ای Huawei Ascend D quad را به بازار معرفی نمود.

این گوشی دارای پردازنده Huawei’s K3V2 quad-core 1.2GHz/1.5GHz (چهار هسته ای) است و به طراحی جمع و جور خود در میان گوشی های هوشمند ۴٫۵ اینچ می بالد ، Huawei Ascend D quad با داشتن سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و سیستم مدیریت مصرف باتری هوآوی که امکان ۳۰% ذخیره بیشتر را فرآهم می آورد، سلطان امکانات و توانمندی ها برای کابران است.
سریعترین موبایل جهان معرفی شد 1
Richard Yu مدیرعامل Huawei Device گفت: ” ما به مهم ترین تقاضاهای کاربران گوشی های هوشمند توجه کرده ایم: سرعت، طول عمر باتری،کیفیت بالای تصویر و توانمندی های صوتی، و یک گوشی جمع و جور و سبک. Huawei Ascend D quad از این انتظارات نیز فراتر رفته است.”

” حدود یک ماه پیش در نمایشگاه CES در لاس وگاس، با Huawei Ascend P1 S به رکورد باریکترین گوشی دنیا دست یافتیم. مفتخریم که این بار در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۲، سریع ترین گوشی هوشمند دنیا Ascend D quad را معرفی می نماییم.”

Ascend D quad یک موتور تفریح و سرگرمی را با صفحه نمایش ۴٫۵ اینچ ۷۲۰P HD و پردازنده گرافیکی قدرتمند۳۲-bit true color ، فراهم می کند.

صفحه نمایش این گوشی که حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز تصویر واضحی را نمایش می دهد بعلاوه استفاده از امکانات صوتی Dolby 5.1 Surround Sound و تکنولوژی Audience earSmart™ یک تجربه لذت بخش را برای حواس دیداری و شنیداری ما فراهم می آورد.

دوربین اصلی ۸ مگا پیکسل BSI و دوربین دوم ۱٫۳ مگا پیکسل، ۱۰۸۰p full HD video-capture، و توانایی playback به شما امکان می دهد خاص ترین لحظات زندگی تان با جزئیات واضح و کامل ثبت نمایید.

Ascend D quad یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر دارد که تا دو روز استفاده معمولی را بدون نیاز به شارژ مجدد فرآهم می آورد.

توانمندی تکنولوژی اختصاصی مدیریت مصرف بهینه باتری ِ هوآوی، امکان افزایش ۳۰% عمر باتری را در مقایسه با متوسط صنعت، بعلت اختصاص مصرف باتری با توجه به نیازهای کاربری را تامین می کند. همچنین عملکرد و اثربخشی بهتر تراشه را با کاهش حرارت آن فراهم می آورد.

با عرض ۶۴ میلیمتر و باریکی ۸٫۹ میلیمتر، Ascend D quad ثابت می کند که تمامی امکانات خوب می توانند در فضایی کوچک جمع شوند. فریم فوق العاده ظریف، سبکی و جمع و جور بودنِ گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی و محو شدن لبه ها، حس بدون مرز و نا محدود بودن را، القا می کند.

علاوه بر طراحی سخت افزاری خلاقانه، Ascend D quad طراحی نرم افزاری برجسته ای نیز دارد. همچنین با سیستم عامل اندروید ۴٫۰، این گوشی تجربه کابری بهینه شده و آسانی را تضمین می کند.

بعنوان بخشی از سری Ascend D، هوآوی همچنین گوشی های هوشمند Ascend D quad XL و Ascend D1 را نیز معرفی کرده است. Ascend D quad XL باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری دارد که ۲ تا ۳ روز استفاده معمول را پشتیبانی می کند. با همان ویژگی های Ascend D quad، Ascend D quad XL ضخامت ۱۰٫۹ میلیمتری دارد. گوشی Ascend D1 دارای پردازنده ۱٫۵ گیگا هرتزی دو هسته ای و باتری ۱۶۷۰ میلی آمپری، می باشد.

سری Ascend D quad ، فصل دوم ۲۰۱۲ در چین ،استرالیا، اروپا، اقیانوسیه، آمریکای شمالی و جنوبی و خاورمیانه و Ascend D1 در آوریل ۲۰۱۲ به بازار ارائه خواهند شد.
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط poya ، bahare_021 ، امیر حسام20 ، Tina.t.t ، azary ، ارمين2012 ، rezafallah51
آگهی
#2
هی از گوشی منهBlushBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
کـاش مـی فـهـمیـدی
قـهـر میـکنم
تـا دسـتـمو مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی
بـمون...
نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى
هـر طور راحـتـى!!
پاسخ
 سپاس شده توسط mohammadreza...


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه موبایل
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان