امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ما اخر خطیم_روش های مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و...

#1
امروزهیکی از مشغله هایدختران و پسران جوانمخ زدن میباشد کهبه مدلهای مختلف صورتمیگیرد!
در زیر چند روش متداول برای مخ زدن راارئه میدهیم:
روش اول،طرزه لباس پوشیدن یا به عبارتیلباسهایی که برای مخ زدن بسیار مورده استفاده قرار میگرند!
پسران:در پسرها معمولا" بیشتر ازهمه از کفش آل استار،شلوار لوله تفنگی و تنگ و بولیز اندامی استفاده میشود!
انواع پسرها:ما اخر خطیم_روش های  مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و... 1
مثبت:شلوار پارچه ای در رنگ هایتیره،بولیز دکمه دار(دکمه ها حتما" باید تا یخه بسته شوند)و کفشهایی که معمولا" دامادها و معلمهای مرد میپوشند!این تریپ پسرها معمولا" یک کیف لپ تاپ هم در دست دارند و موهایشان را نیز همه از دم گاو لیسیده است!
سوسول:شلوار لی راسته،بولیزهای مارک دارو یخه هفت،با کتونی های مشکی!!!!این تیپ پسرها معمولا" گوشی در دست دارند!یا اینکه اس ام اس بازی میکنند و یا با یک دختر بدبخت بیچاره ی عاشق پیشه فک میزنند!!و موهایشان را هم اغلب مدل موی جوجه تیغی یا ساسی مانکن تشکیل میدهند!

فشن(مخصوص مخ زدن):شلوار لوله تفنگی مشکی یا آبی،بولیز اندامی تنگ و کفش آل استار، این تریپ با موهای تمام اتو کشیده و کلی چسب مو و تافت و ژل و. هزار کوفت چرت و پرت دیگر شناخته میشوند!!و همیشه هم در دستشان یک تکه ورق حاوی شماره یا کارت های مختلف تبلیغات که پشتشان نیز شماره و اسمشان وجود دارد دیده میشوند!
ما اخر خطیم_روش های  مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و... 1
روش آماده شدن پسرها برای بیرون رفتن ازخانه!!!
مثبت:ابتدا مسواک میزنند و دست وصورتشانرا میشورند!!!!بیشترشان موهای صورتشان را دیر به دیر تیغ میزنند!!بعد از آن لباسشان را پوشیده و مقداری عطر مشهد به خود میزنند و جلوی آینه موهایشان را به یک سمت آب و شانه میکنند!در صورت لزوم به گاو همسایه بغلی مراجعه کرده و سپس سرشان را جلوی دهان گاو نگه میدارند تا گاو یک لیس زیبا روی موهایشان پیاده کند!!!!و بعد از آن به سمت مادر خود میروند و میگویند:مامان من دارم میرم کتابخونه خداحافظ!!!!و کیفشان را برداشته و از منزل بیرون می آیند!!!
سوسول:این مدل از پسرها ابتدا تمامصورتشان را تیغ میزنند و بعد لباس میپوشند و باز بعد از آن هم جلوی آینه چهار دانه شوید مویشان را اتو کشیده و بعد مقداری اسپره یا ادکلن ارزان قیمت را به سر و صورتشان زده و گوشی به دست به بهانه ی رفتن به مغازه ی پدر و کمک کردن به وی از منزل خارج میشوند!!!!
فشن:این نوع پسرها از شب قبل صورت،دست وپاهایشان را تیغ زده و چهار ساعت قبل از رفتن موهای مصنوعی شان را به سبک جوجه تیغی درست کرده و سه بسته تافت را نیز روی آن خالی میکنند!!چون لباسهایشان را از قبل پوشیده اند اینبار جلوی آینه با کلی عطر و اسپره 1200 تا 1700 و آخره آخرش 2500 تومانی حمام میکنند!!!یا به عبارتی تمام بدنشان را میشورند!!!!!و بعد از زیر خوشخواب یا بالش تختشان به مقدار لازم کارت یا کاغذی که شماره شان را از قبل رویشان درج کرده اند برداشته و در جیب پشت قرار میدهند و بدون هیچ بهانه ای از منزل خارج میشوند!!!
ما اخر خطیم_روش های  مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و... 1
روش های مخ زدن و یا پیشنهاد دادنSadمرحلهی آخر و نهایی)
مثبت:معمولا" در کتابخانه یادانشگاه با دختر مورد نظر آشنا شده و سریعا" موضوع را با مادر خویش در میان میگذارند!این گونه پیشنهادات منجر به ازدواج نیز میشود(این به درد نمیخوره پس حذف میشه)
سوسول:این نوع از پسرها معمولا"1000 کیلومتر دنبال دختر راه میفتند و آخرش هم شماره را در جیب یا کیف دختر انداخته و همیشه هم بعد از این کار با فحش میخورند یا اینکه با پاره شدن شماره توسط دختر مواجه میشوند!اما آنقدر سمج اند که تا ده هزار بار همین روش را ادامه میدهند تا دختر راضی شود!!!
فشن:این تریپ از پسرها سریعا"پیشنهاد میدهند و بیشتر مواقع هم جواب مثبت دریافت میکنند!!!و بعد از یک هفته دوستی با دختر مورد نظر به بهانه ای رهایش کرده و به سراغ شخص دیگری میروند!
ما اخر خطیم_روش های  مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و... 1
و اما دختران:
دختران برای مخ زدن نیز روشهایی خاص ومنحصر به فرد دارند!که همیشه هم جواب میدهد!!
بیشتر دختران برای مخ زدن از صدها کیلومواد آرایشی و ژل و تافت و سرم مو و ...استفاده میکنند!!!و همیشه هم با یک مانتوی تنگ تنگ با آستین های تا بازو بالا زده و یک شلوار تنگ تنگ و یک شال ولو تا فرق سر دیده میشوند!سوسولهایشان با خود کیف زنانه حمل کرده و کفشهای پاشنه دار میپوشند!!!!
انواع دختران:
مثبت:همیشه با مادر محترم بیرون میروند وکفشهای بدون پاشنه و مانتوهای بلند و روسری و شلوار پارچه ای و کیفهای مدل کوچک و کج استفاده میکنند و به هیچ عنوان به پسرها نگاه نمیکنند!!روسری هایشان هم مدل حاج خانومی میگذراند و موهایشان هم به هیچ وجه دیده نمیشوند و فقط و فقط به درس فکر میکنند و خوراک پسرهای تریپ مثبت نیز میباشند!
سوسول:بعضی وقتها با مادرشان بیرونمیروند و مدل موهایشان هم چتری یا کج است.گاهی اوقات تل میزنند و یا همه موهایشان را بالا میدهند!!!مانتو هایشان تا زانو و شلوارهایشان هم بیشتر لی راسته میباشد با خود کیف زنانه حمل کرده و کفشهای پاشنه دار میپوشند!و برای ارایش هم فقط از یک خط چشم و یا رژ لب صورتی استفاده میکنند!!!
فشن:فشن ها مانتو هایشان بالای زانوست ومدل موهایشان هروقت یک مدل است همیشه شلوار لی تنگ میپوشند و آرایش هم به مقدار زیاد میکنند!!!کیف با خود حمل نمیکنند و بیشتر اوقات کتانی و یا کفش میپوشند!!!!!
اسپرت:این مدل نیز فقط در دختران دیده میشود و در پسران مدل اسپرتی وجود ندارد!این مدل از دختران همیشه مانتوهای اسپرتی را انتخاب میکنند که کمی از زانو بالاتر است و فقط شلوار لی تنگ میپوشند و با کیفهای مشکی NIKE و ADIDAS و یا PUMA نمایان میشوند که آنهارا به صورت کج میندازند موهایشان مدل کج میباشد و همیشه از کفشهای آل استار در رنگهای مختلف استفاده میکنند و به هیچ وجه آرایش نمیکنند!!!!
روش های آماده شدن:
مثبت:بیشتر لباسهایش را مادرش انتخاب میکند و از عطر و اسپره هم استفاده نمیکنند در صورت لزوم مقداری گلاب و یا عطر مشهد به خود میمالند!!!
سوسول:این مدل از دخترها ابتدا مقداری آرایش کرده و سپس لباسهایشان را میپوشند از عطرهای خارجی استفاده میکنند و همیشه هم روی گوشی هایشان برچسبهای کارتونی برجسته وجود دارد!!!
فشن:فشنها باید 6 ساعت قبل از رفتن مدل موهایشان را درست کنند و گاهی اوقات هم از موی مصنوعی و کلیپس های کوچک گل دار استفاده میکنند اگر مانتوی تنگ و کوتاه نداشته باشند مانتو های دو سه سال پیش را از کمد در آورده و استفاده میکنند!!!!!
اسپرت:این مدل از دخترها موهایشان را یا اتو میکشند یا اینکه خدادای لخت است و هیچ نیازی به اتو ندارد!بیشتر وقتها در 20 دقیقه حاضر میشوند و از اسپره های خوش بو استفاده میکنند و بیشتر وقتها هم ناخنهایشان لاک زده است!!!
روش های شماره گرفتن:
مثبت:به هیچ وجه هیچ پیشنهادی برای دوستی در سنین پایین ندارد و وقتی 30 ساله شد در حیاط دانشگاه یا کتابخانه با یک پسر تریپ خودش آشنا میشود و آخر هم با همان پسر ازدواج میکند و 3 الی 5 بچه به دنیا می آورد!!!
سوسول:اغلب آنها شماره را پاره میکنند ولی 40 درصدشان قبول کرده و با پسر تماس میگیرند!!
فشن:از هر خری شماره را پذیرفته و با وی رفیق میشوند!!!
اسپرت:اسپرتها معمولا" دوست پسر دارند و به همین دلیل از هیچ کس شماره نمیگرند آشناییشان هم با دوست پسرشان اتفاقی بوده و هیچ شماره دادنی در کار نبوده است!!
دوره ی بعد از آشنایی:
ما اخر خطیم_روش های  مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و... 1
مثبت با مثبت:تا قبل از ازدواج دختر اسم پسر را با آقا صدا میزند!مثلا" علی آقا!!یا آقا اکبر و...پسر هم همینطور مثلا" زهره خانم یا مریم خانم و...در این مدل از آشنایی ها پسر برای دیدن دختر به خانه شان میرود و دیدار در برابر پدر و مادر یا برادر سمج دختر صورت میگیرد!!!!
سوسول با سوسول:برای مدتی دختر و پسر همدیگر را با اسمهایی از قبیل:گلم،جوجو،عزیزم،جیگر،عسلم و...صدا میکنند و پس از مدتی هردویشان عین سگهای وحشی میشوند!!!!(دور از جناب)
فشن با فشن:از همان اول خشن میباشند و همیشه در منزل پسر،سینما و یا جاهای خلوت قرار میگذراند و آخرش هم پس از مدتی بهم میزنند!!!
اسپرت با ...:هردویشان همدیگر را دوست دارند و رابطه شان نیز پایدار است!!!برای قرار گذاشتن هر وقت یک جا را انتخاب میکنند.


*****************************
در آخر هم مثبتها خوشبخت میشوند سوسولها هم اگر ازدواج کنند طلاق میگرند یا اینکه شوهرشان خودکشی میکند فشنها ترشیده میشوند و اسپرتها نیز بسیار خوشبخت میشوند!!!!!!!
خب دیگه بسته خسته شدم!!!!!!
خب حالا شما کدوم مدلشی؟؟
 من حالم خوب نیس crying تو نپرس
پاسخ
 سپاس شده توسط کیمیانا ، melina 14 ، امیر علی . ، گریس ، shawkila ، ḲℑℳℐÅ ، ×●SomeOne●× ، bahar(eshghe ali) ، نیلوفر جوووووووووون ، نفس♥♥♥
آگهی
#2
به درد من نمیخوره
تو اسمشو بزار دوست اجتماعی ولی من بهش میگم هرزگی مدرن

خوشحال میشم اگه اینجا ببینمتونTongue
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=57925
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=58687&page=4
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=62843
پاسخ
#3
دختر اسپرت ازهمشون بهتره ولی من هیچکدومو دوست ندارم
❤خیــــلی سـخته عاشــق کسی باشی که روحشــم خبــر نداشـتته باشه ولی خیلی شرینه عاشــقانه یواشکی نگاهش کنی تو دلت بگی دوست دارم❤

 




سربزنی خوشحال میشم
شهرک دخترانhttp://urbsgirls.blogfa.com /
کلبه کوچک کودکان سرطانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://ilove1320.blogfa.com
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://sherziba.loxblog.comנڵכ ּۅݜتﮧ ﮧاے נڵ
پاسخ
#4
لايكExclamation
پاسخ
#5
فشن(مخصوص مخ زدن):شلوار لوله تفنگی مشکی یا آبی،بولیز اندامی تنگ و کفش آل استار، این تریپ با موهای تمام اتو کشیده و کلی چسب مو و تافت و ژل و. هزار کوفت چرت و پرت دیگر شناخته میشوند!!

من عاشق اینم
هـــــــــه
از این ـــبــــ بعد
طعم شیرین زندگیو
تنهایی حسش میکنم
☻برو ـــــــبـــــــ درکـــ☻
پاسخ
#6
برو بابا اصن این کارا لازم نیست بیاید خودم دو دیقه ای یادتون میدمAngel
پاسخ
آگهی
#7
من تریپ رو گفتم
آقای ماهرBig GrinBig Grin
هـــــــــه
از این ـــبــــ بعد
طعم شیرین زندگیو
تنهایی حسش میکنم
☻برو ـــــــبـــــــ درکـــ☻
پاسخ
#8
مرسیBig Grin
 





دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ما اخر خطیم_روش های  مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و... 1

                       
پاسخ
#9
من اسپرتمBig Grin
پاسخ
#10
من یه رفیق دارم یهو نیت می کنه 2 تا میگیره Smile
الانم 50 تا شماره دختر داره
چن وقت پیش کچل کرده بود :|
The blood runs free
The rain turns red
Give me the wine
You keep the bread
پاسخ
 سپاس شده توسط نیلوفر جوووووووووون


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سوال برای پسرا چه دختری برای ازدواج مناسبه؟
Heart این اتفاقی که برای من افتاد سعی کنید برای شما نیافته{این داستان واقعیه و دردناک}
  شماره پای شما ؟
  بیا ببین آخر شماره ت چنده؟؟؟
  شماره پای نفر بعدیت
  دلتـــ شماره چنده؟؟؟
Thumbs Up اگه نفر قبليت بهت شماره بده چيكار ميكني؟
Wink خصوصیات ماه های مختلف[•__•]
  متولدین ماه های مختلف چه رنگ لاکی بزنند؟
  عاقبت شماره دادن به دختر مردم+تصویر متحرک

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان