امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

PERSPOLIS NEWS

#1
سلام!
به پرسپولیس نیوز خوش اومدید.:cool:
اینجا تمامی اخبار پرسلولیس روزانه برای شما ارسال خواهد شد.:cool:
مر30Wink
سپاس فراموش نشهWink

باقري: با گتوزو مشکلي نداشتم

بازيکن تيم فوتبال پيشکسوتان پرسپوليس گفت: من با گتوزو مشکلي نداشتم و درگيري بود که در فوتبال طبيعي است.
PERSPOLIS NEWS 1


کريم باقري پس از شکست 3 بر يک ستارگان ميلان مقابل پيشکسوتان پرسپوليس در خصوص برخوردهايي که با گتوزو در جريان بازي انجام اداد اظهار داشت: با او مشکلي نداشتم فوتبال همين است، درگيري وجود دارد. در پايان از او عذرخواهي کردم.

به گزارش فارس،وي افزود: برگزاري اين بازي کار بزرگي بود مهم حضور 60هزار هوادار بود که به نظرم اين بازي در يادها مي‌ماند. ما مي‌توانستيم بيشتر از يک گل بزنيم اما همين که اين بازي برگزار شد و پيشکسوتان دور هم جمع شدند مهم بود.

پيرواني: خداحافظي مهدوي‌کيا غريبانه نبود

مدافع پيشکسوت پرسپوليس گفت: رويانيان صداقت نداشت و به خاطر دروغگويي او در ديدار مقابل ميلان به ميدان نرفتم.
PERSPOLIS NEWS 1


افشين پيرواني که در ديدار مقابل پيشکسوتان پرسپوليس و ميلان به ميدان نرفته بود در اين خصوص گفت: در طول هفته به احترام پيشکسوتان سکوت کردم و حرفي نزدم. در اين ديدار هم به خاطر مردم به ورزشگاه آمدم اما بايد همه مردم باشيم و حرف دل و دهانمان يکي باشد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در اين مسابقه به خاطر دروغگويي رويانيان بازي نکردم با اين حال به خاطر هواداران به ورزشگاه آمدم تا اين ديدار را از نزديک تماشا کنم.

پيرواني تأکيد کرد: کاش در آينده مدير عامل پرسپوليس صادق باشد تا من هم بتوانم در چنين ديدارهايي بازي کنم.


کد خبر : 1026096    زمان ارسال : پنج شنبه 1392/09/07 12:17


حاشيه اردوي پيش از بازي با ستارگان ميلان

با تأکيد علي پروين، پيشکسوتان پرسپوليس حق استفاده از خودروي شخصي را ندارند و بايد با اتوبوس به ورزشگاه بروند.
PERSPOLIS NEWS 1


علي پروين در اردوي پيشکسوتان پرسپوليس تأکيد کرد که هيچ کسي اجازه ندارد با ماشين شخصي به ديدار امروز مقابل ستارگان ميلان بيايد. پروين تأکيد داشت همه بازيکنان با اتوبوس به ورزشگاه خواهند رفت.

به گزارش فارس،پيشکسوتان پرسپوليس زماني که قصد داشتند براي صرف نهار اردو را ترک کنند از علي پروين اجازه مي‌گرفتند.

*پرسپوليسي‌ها دنبال وضعيت تيم ستارگان ميلان بودند تا متوجه شوند اين تيم با ترکيبي قصد دارد در بازي حاضر شود.

*برخي از بازيکنان و پيشکسوتان پرسپوليس به دنبال بليت ورزشگاه بودند و از اينکه اين بليت براي آنها وجود ندارد ناراحت بودند.

*عباس کارگر، همايون بهزادي،‌ برادران وطن‌خواه و برخي از بازيکناني که در ليست علي پروين حضور نداشتند به هتل آزادي آمده بودند و با بازيکنان خوش و بش مي‌کردند. همچنين مهدي مهدوي‌کيا هم در هتل آزادي حاضر شد و با پيشکسوتان خوش و بش انجام داد.

*علي پروين به دکتر زرينه تأکيد داشت تا مراقب تغذيه بازيکنان باشد.

*پروين خطاب به بازيکنان اظهار داشت که واقعاً‌ مالديني زيباست و او همچون رضا شاهرودي است!

*چند هوادار در جلوي در هتل آزادي از علي پروين درخواست بليت کردند که او حدود 15 بليت بين هواداران پخش کرد.

رويانيان: به همه مردم ايران تبريک مي‌گويم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس به همه مردم ايران تبريک مي‌گويم که به گرمي از بازيکنان ميلان استقبال کردند.
PERSPOLIS NEWS 1


محمد رويانيان در خصوص برنامه‌هايي که براي ستارگان ميلان در نظر گرفته، اظهارداشت: ما برنامه‌هاي ويژه‌اي در نظر گرفته‌ايم و سعي مي‌کنيم با اکثر بچه‌هاي بي‌سرپرست ديدار داشته باشيم و آنها را زير نظر بگيريم و اين کار را هم از شيرخوارگاه آمنه آغاز کرديم.

به گزارش فارس،وي افزود: اين کار بزرگي است که در خاطره‌ها خواهد ماند، سعي مي‌کنيم اين موضوع را تکرار کنيم، به همه خسته‌نباشيد مي‌گويم؛ چه کساني که در اين زمينه کار کردند و چه افرادي که کاري انجام ندادند. روز به يادماندني خواهد بود و به همه مردم ايران تبريک مي‌گويم که با گرمي با ستارگان ميلان تبريک مي‌گويم.

ميلاني‌ها دوست داشتند که به ايران بيايند

بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ميلاني‌ها خودشان دوست داشتند که به ايران بيايند و من باعث حضور آنها نشدم.
PERSPOLIS NEWS 1


مهدي مهدوي کيا در مورد ديدار خداحافظي‌اش يادآور شد: من خيلي وقت است که از فوتبال خداحافظي کرده‌ام اما اين قبيل کارها در ذهن‌ها مي‌ماند. من باعث حضور ستارگان ميلان در ايران نشدم بلکه آنها خودشان هم دوست داشتند چنين اتفاقي رخ بدهد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: اين کار بسيار بزرگي است، همه در اين زمينه تلاش کرده‌اند. ديدار بزرگان پرسپوليس و ستارگان ميلان کار بزرگي است که در يادها خواهد ماند، من به اين موضوع افتخار مي‌کنم و اميدوار بار ديگر هم تکرار شود.

کد خبر : 1026087    زمان ارسال : پنج شنبه 1392/09/07 10:06


بازديد بازيکنان ميلان از شيرخوارگاه آمنه

ستارگان آث ميلان امروز از شيرخوارگاه آمنه بازديد کردند.
PERSPOLIS NEWS 1


تيم فوتبال پيشکسوتان ميلان که شب گذشته براي برگزاري ديدار دوستانه با پرسپوليس به ايران سفر کرده تعدادي از بازيکنانش صبح امروز از شيرخوارگاه آمنه بازديد کردند.

به گزارش فارس،باره‌سي، روسي، پانکارو و ماسارو از جمله بازيکنان ميلان بودند که در اين جمع حضور داشتند. مجتبي محرمي، فنوني‌زاده، رحيم‌يوسفي همراه با امير قلعه‌نويي در شيرخوارگاه آمنه حضور داشتند.

باره‌سي بازيکن سابق تيم ميلان درباره حضورش در شيرخوارگاه آمنه گفت: خوشحالم در اين جمع و کارهاي بزرگ خيرخواهانه شرکت کردم که خوشبختانه در سراسر جهان وجود دارد.

وي ادامه داد: افتخار بزرگي است که در ايران هستيم، اميدوارم يک بازي خوب و هوادار پسند برگزار کنيم.

ديدار دوستان پيشکسوتان پرسپوليس و ميلان ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

گتوزو:دايي را با آمار گل‌هايش مي‌شناسم

گتوزو گفت: از ميان بازيکنان ايراني علي دايي را به خوبي مي‌شناسم و مي دانم که او گلزن خيلي خوبي در سطح جهان بود.
PERSPOLIS NEWS 1


گنارو گتوزو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره حضور ستارگان ميلان در تهران، گفت: ما براي يک بازي دوستانه و خيرخواهانه به ايران آمده‌ايم، با استقبالي که در فرودگاه از مردم ايران ديدم، منتظر يک بازي هيجاني در ورزشگاه آزادي هستيم. واقعاً اين نوع استقبال هواداران از کاروان ميلان جاي تعجب داشت، آنها عالي بودند و خيلي خوب از ما استقبال کردم. ديدن پرچم‌هاي آث‌ميلان و شعارهاي ميلاني در دست هواداران ايراني برايم جالب بود.

بازيکن ميلان درباره شناختش از فوتبال ايران و پرسپوليس گفت: من پرسپوليس را خيلي دقيق نمي‌شناسم ولي مي‌دانم که يکي از پرطرفدارترين تيم‌هاي ايران و آسيا است.

شنيده‌ام پرسپوليس در ايران بيش از 33 ميليون هوادار دارد اما ما هم آث‌ميلان هستيم، تيمي که در دنيا همه او را مي‌شناسند. هواداران ما در ميلان بي‌شمارند بنابراين همين شور و هيجان مي‌تواند به همکاري دو باشگاه کمک کند.

وي در پاسخ به اين سئوال که از ميان بازيکنانن ايراني کدام‌يک را بهتر مي‌شناسيد، گفت: بدون‌شک علي‌دايي را خوب مي‌شناسم، او زماني در اروپا فعال بوده و اين روزها نيز سرمربي پرسپوليس است. مي‌دانم که آقاي گلي جهان در اختيار اوست و او واقعاً بازيکن فوق‌العاده‌اي بود و در گلزني کاملا موفق بود.

گتوزو درباره بازي امروز نيز تاکيد کرد: من دوست دارم در ميان شور و هيجان هواداران ايراني به ميدان بروم و اين تصميم خودم را گرفته‌ام و با همه وجود براي تيم ميلان بازي خواهم کرد اگرچه اين بازي دوستانه است اما دوست دارم هواداران نيز از اين بازي لذت ببرند.

لغونشست خبري پيش ازبازي پرسپوليس وميلان

نشست خبري پيش از بازي ستارگان پرسپوليس و ميلان لغو شد.
PERSPOLIS NEWS 1


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس پس از عقد قرارداد بين باشگاه پرسپوليس و ميلان مقرر گرديد باشگاه پرسپوليس برنامه ستارگان ميلان از بدو ورود به تهران تا زمان خروج از ايران را به طور مکتوب به آنها اعلام نمايد.

باشگاه پرسپوليس سه روز پيش پس از برنامه ريزي هاي لازم اين برنامه را براي نمايندگان تيم ستارگان ميلان ارسال کرد و آنها پس از مطالعه اين برنامه اعلام کردند درباره برخي از برنامه ها از جمله بازديد کل تيم از شيرخوارگاه آمنه و همچنين کنفرانس خبري قبل از بازي نظر خود را پس از ورود به تهران اعلام خواهند کرد چرا که مي بايست نظر کل بازيکنان تيم را درباره اين برنامه ها جويا شوند.

در همين راستا چهارشنبه شب و پس از صرف شام نشستي بين بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس ، مائورو تاولا مدير امور بين الملل و ارتباطات باشگاه ميلان، کارلو باروفي مديرعامل شرکت ميران(هماهنگ کننده بازي) ، دکتر قاضي ميرسعيد نماينده مشترک دو باشگاه پرسپوليس و ميلان و همچنين يکي از ديگر مسئولان باشگاه آث ميلان برگزار شد.

در اين نشست ميلاني ها اعلام کردند با توجه به خستگي ناشي از پرواز و همچنين از آنجايي که بازيکنان تيم ساعت 12 شب براي استراحت در اتاق هاي خود اسکان يافته اند بهتر است برخي از برنامه ها منتفي شود تا ستارگان ميلان زمان کافي براي استراحت داشته باشند. همچنين برخي از ستارگان ميلان درخواست کردند که بازديدي از مناطق ديدني شهر داشته باشند. در نهايت مقرر گرديد تعدادي از بازيکنان ميلان در بازديد از شيرخوارگاه آمنه حضور يافته و ساير نفرات تيم مي توانند به استراحت در هتل پرداخته و يا در صورتي که تمايل به بازديد از اماکن ديدني دارند نظر خود را اعلام نمايند تا باشگاه پرسپوليس برنامه ريزي هاي لازم در اين مورد را انجام دهد.

همچنين با توجه به اينکه تمامي اعضاي تيم ميلان پس از پايان مسابقه با پرسپوليس در کنفرانس خبري و ميکسد زون پاسخگوي سوالات خبرنگاران خواهند بود کنفرانس خبري قبل از بازي لغو شد و مقرر گرديد درباره انعقاد قرارداد آکادمي مشترک پرسپوليس و ميلان در تهران پس از بازي مذاکرات ابتدايي انجام شود.

ميلاني ها با برگزاري مراسم ضيافت شام پس از بازي مخالفتي نداشته و تنها تغيير ايجاد شده در برنامه لغو کنفرانس خبري قبل بازي و موکول شدن مذاکرات مربوط به راه اندازي آکادمي و مدارس فوتبال ميلان در تهران به پس از بازي بوده است.

باره‌سي:سعي‌کرديم ستاره‌ها را بياوريم

کاپيتان پيشين تيم ملي ايتاليا و آث ميلان گفت: تمام سعي خود را کرديم تا بازيکنان نامداري را به ايران بياوريم.
PERSPOLIS NEWS 1


  به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، فرانکو باره‌سي پس از ورود به ايران اظهار داشت: من قبلاً هم به ايران آمده بوده و دربي تهران را از نزديک ديده بودم. اين براي دومين بار است که به ايران سفر مي‌کنم. از سقر قبلي‌ام بسيار رضايت دارم و به دوستانم در ميلان گفته‌ام که سفر خوبي خواهيد داشت. به آنها گفته‌ام فوتبالدوستان ايراني هواداراني پرهيجان هستند و اتمسفر بسيار جالبي در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

باره‌سي در ادامه افزود: باشگاه پرسپوليس براي اين بازي بزرگ با ستاره‌هاي پرسپوليس ما را دعوت کرده و ما از اين دعوت و برنامه‌ريزي‌هاي مسئولان اين باشگاه تشکر مي‌کنيم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره‌هاي ميلان نشان مي‌دهد که آث ميلان در ايران طرفداران زيادي دارد و اين نکته جالبي است.

وي در پايان تصريح کرد: هواداران معمولاً از بازي خداحافظي يک ستاره استقبال مي‌کنند. فکر مي‌کنم بازي ستارگان ميلان و پرسپوليس مي‌تواند يک بازي به يادماندني باشد. من دربي ايران را از نزديک ديده‌ام و با فضاي آن استاديوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنايي دارم. منتظرم که فردا هواداران زيادي به استاديوم بيايند و مي‌خواهم ببينم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادي چگونه خواهد بود.

سيميچ: شناختي از فوتبال ايران ندارم

داريو سيميچ گفت: شناختي از فوتبال ايران ندارم اما ما براي يک بازي بزرگ به ايران آمده‌ايم.
PERSPOLIS NEWS 1


 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، بازيکن اسبق تيم ملي کرواسي و تيم‌هاي اينتر و آث‌ميلان در فرودگاه امام خميني (ره) به خبرنگاران گفت: به رغم حضور در تيم ملي کرواسي شناخت آنچناني از فوتبال ايران ندارم. در سفر که بوديم اطلاعاتي به من داده شد و اينکه تماشاگران از اين بازي استقبال خواهند کرد. بازيکنان بزرگي به ايران آمده‌اند و قطعا در تيم ايراني نيز بازيکنان ستاره و نامداري خواهند بود که هواداران به آنها علاقه دارند. اين شرايط باعث مي‌شود که بازي پرتماشاگري را شاهد باشيم و اين باعث جذاب‌تر شدن هرچه بيشتر بازي خواهد شد.

سيميچ در پايان گفت: ظاهرا قرار است در بازي فردا بازيکن يا بازيکناني خداحافظي کنند و از آنها قدرداني شود. در چنين بازي‌هايي فضاي جالبي خواهد بود. بازي فردا ديداري است بين بازيکناني که از دنياي فوتبال خداحافظي کرده‌اند و ديگر در ميادين رسمي بازي نمي‌کنند. اين نوع بازي‌ها هيجانات خاص خودش را دارد.
هر كی فوتباليسته سپاس بده
پاسخ
 سپاس شده توسط 30Ḱᗩᔕ ، ★☆✩ aℱ﹩ℋi₦ ℛℯⓐℒⓘ★☆✩
آگهی
#2
ماسارو: از سفر به ايران خوشحالم

بازيکن سابق تيم ملي ايتاليا و آث ميلان گفت: خوشحالم که شور و شوق مردم ايران به فوتبال را از نزديک ديدم.
PERSPOLIS NEWS 1


 دانيل ماسارو پس از حضور در ايران گفت: هميشه از بچگي ايران، روم، مصر و يونان چهار کشور دنيا را کنار يکديگر قرار مي‌دادم و خوشحالم که به يکي از اين کشورها سفر کردم.

وي افزود: شور فوتبالي مردم ايران را از نزديک ديدم و اميدوارم فردا بازي خوبي شود. اين مسابقه براي هواداران هيجان بسيار زيادي دارد.

ماسارو در مورد اينکه آيا اگر به عقب برمي‌گشت باز هم ميلان را براي بازي انتخاب مي‌‌کرد،‌ عنوان کرد: فوتبال را به خاطر ميلان شروع کردم و هميشه عاشق اين تيم هستم.

(28-11-2013، 17:03)KᏙ¥றᏙƝ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حداقال وقتی copy.pasteمی کنی درست انجام بده یعنی توان این کارهاروهم نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

منظور؟

مالديني: استقبال ايراني‌ها پرشور بود

کاپيتان سابق تيم ملي ايتاليا و آث‌ميلان گفت: استقبال ايراني‌ها از ما بسيار پرشور بود.
PERSPOLIS NEWS 1


  هواداران بسيار زيادي براي استقبال از کاروان ميلان به فرودگاه آمدند.

به گزارش فارس، پائولو مالديني با ديدن جمعيت پرشور ايراني‌هاي حاضر در فرودگاه امام خميني، گفت: همه چيز در ايران خيلي خوب است و استقبال پر شوري از ما شده است. همه چيز اينجا خوب است.

حاشيه ورود ستارگان ميلان به تهران2

هواداران تيم فوتبال آث‌ميلان و لاتزيو در فرودگاه امام خميني براي يکديگر کري خواندند.
PERSPOLIS NEWS 1


 هواپيماي حامل ستارگان و پيشکسوتان تيم فوتبال آث‌ميلان در فرودگاه امام خميني نشست.

*هواداران بسيار زيادي در فرودگاه حاضر شدند و به تشويق آث‌ميلان پرداختند.

*هواداران لاتزيو و ميلان براي يکديگر کري خواني کردند.

*پله‌هاي برقي فرودگاه امام خاموش است و هواداران با ايستادن روي پله‌ها منتظر حضور ميلاني‌ها هستند.

*يک بنر بزرگ به فرودگاه آورده شده که روي آن به مالديني به زبان انگليسي خوشامد گويي کرده‌اند.

*کانون هواداران ميلان در تهران به استقبال بازيکنان اين تيم آمده‌اند.

*مسئولان فرودگاه امام خميني از اعضاي پرسپوليس خواستند دو امين معرفي کنند تا بارهاي ميلاني‌ها گم نشوند.

*روابط عمومي فرودگاه امام خميني و علي کاشاني همکاري بسيار خوبي با خبرنگاران و حاضران در فرودگاه داشتند.

* شال‌هايي که تلفيقي از پرچم پرسپوليس و ميلان است به گردن ميلاني‌ها انداخته شده است.

* اعضاي ميلان از حضور هواداران بسيار متعجب شدند و با دوربين از حضور مردم فيلم مي‌گيرند.

*کارمندان فرودگاه نيز به استقبال ميلاني‌ها آمدند.

* با حضور مالديني در سالن فرودگاه شلوغي و همهمه زيادي به وجود آمد.

* اتوبوس ميلاني‌ها در محاصره هواداران قرار گرفته است.

* عده‌اي از هواداران از شوق ديدار مالديني گريه مي‌کردند. مالديني هم از پشت شيشه اتوبوس براي هواداران دست تکان مي‌داد.

* اتوبوس حامل ستارگان ميلان در محاصره هواداران است و نمي‌تواند محل فرودگاه را ترک کند، بالاخره اتوبوس با اسکورت دو دستگاه خودروي پليس از فرودگاه خارج شد.

* برخي هواداران پرچم ايتاليا در دست دارند.


استقبال استيلي و منتقمي از ستارگان‌ميلان

رئيس آکادمي فوتبال پرسپوليس و قائم‌مقام اين باشگاه به استقبال ستارگان آث‌ميلان آمده‌اند.
PERSPOLIS NEWS 1


 حميد استيلي مدير آکادمي باشگاه پرسپوليس به همراه بهروز منتقمي قائم‌مقام اين باشگاه به فرودگاه آمدند تا از ستارگان آث ميلان استقبال کنند.

*شبکه‌هاي تلويزيوني و عکاسان رسانه‌هاي گروهي حضور پرشماري در فرودگاه دارند.

*لحظه به لحظه بر جمعيت هواداراني که به استقبال ميلان آمده‌اند، اضافه مي‌شود.

* هرچه به لحظه ورود تيم ميلان نزديک‌تر مي‌شود شعارهاي اين هواداران بيشتر مي‌شود و آنها شبيه ورزشگاه‌هاي ايتاليا تيم ميلان را تشويق مي‌کنند.

*هواپيماي ميلان ساعت 20 و 55 دقيقه به وقت تهران در فرودگاه امام خميني به زمين مي‌نشيند.

به گزارش فارس، تيم ستارگان ميلان فردا ساعت 15 به ديدار تيم پيشکسوتان پرسپوليس در ورزشگاه آزادي مي‌رود.

عاشوري: مي‌توانستيم با اين نتيجه نبازيم

بازيکن تيم فوتبال پيشکسوتان پرسپوليس گفت: مي‌توانستيم با نتيجه 3 بر يک مقابل ستارگان ميلان نبازيم.
PERSPOLIS NEWS 1


محسن عاشوري پس از شکست 3 بر يک پيشکسوتان پرسپوليس مقابل ستارگان آث‌ميلان اظهار داشت: ما غافلگير شديم، مي‌توانستيم با اين نتيجه نبازيم. اميدواريم در بازي‌هاي آينده جبران کنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: همين که پيشکسوتان دور هم جمع مي‌شوند و مي‌توانيم با تيم‌هاي بزرگ بازي کنيم مهم است، مي‌توانيم با اين روش ارتباط بين يکديگر را بيشتر کنيم. همين موضوع اهميت دارد.

مهدوي‌کيا: بازي با ميلان کار قشنگي است

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من مدتها پيش از فوتبال خداحافظي کردم اما بازي با ميلان کار قشنگي بود.
PERSPOLIS NEWS 1


مهدي‌ مهدوي‌کيا گفت: من خيلي وقت پيش از فوتبال خداحافظي کردم اما بازي با ميلان کار قشنگي بود که من هم در آن شريکم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد:‌ روز خوبي است از فرشاد پيوس هم سپاسگزارم که شماره‌اش را به من داد.

 در جريان اين بازي علي دايي از سوي تماشاگران تشويق شد.

*بنري هم در ورزشگاه قرار داده شده که روي آن نوشته شده،‌ دايي، کريمي کجاييد؟

*ديدار دو تيم تا دقيقه 50 با نتيجه يک بر يک مساوي در جريان است.

پيوس: دوست داشتم گل بزنم

مهاجم تيم فوتبال پيشکسوتان پرسپوليس گفت: کسي که بازي پرسپوليس و ميلان را برگزار کرد کاري ماندگار در تاريخ انجام داد.
PERSPOLIS NEWS 1


فرشاد پيوس گفت: براي تعويض پيراهن با مهدي مهدوي‌کيا هماهنگ بودم گل اول را که از ميلان خورديم غافلگير شديم. بازيکنان آنها بسيار آماده‌اند اما ما تمرين نداشتيم اميدوارم اين جمع دورهمي پرسپوليس حفظ شود.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: خدا پدر و مادر کسي را بيامرزد که باعث و باني اين بازي شد. اين کار در تاريخ ماندگار مي‌شود و اسم او هم در تاريخ ثبت مي‌شود.

پيوس ادامه داد: دوست داشتم در اين بازي گل بزنم اما قسمت نشد.

زرينه: کشاله پشت پاي شاهرودي پاره شد

پزشک تيم پشکسوتان پرسپوليس گفت: کشاله پشت پاي شاهرودي پاره شده است.
PERSPOLIS NEWS 1


فريد زرينه در خصوص مصدوميت رضا شاهرودي اظهار داشت:‌کشاله پشت پاي او پاره شده است و در همان رختکن او را درمان کرديم و به بيمارستان نرفت. وي در حال استراحت در رختکن است.

شاهرودي در دقايق ابتدايي بازي دچار مصدوميت شد و به رختکن رفت.

ديدار دو تيم ستارگان آث‌ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس در پايان نيمه اول با نتيجه يک بر يک خاتمه يافت.

رويانيان ميلاني‌ها را راضي کرد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس موفق شد نظر ميلاني‌ها را براي بازي با پرسپوليس جلب کند.
PERSPOLIS NEWS 1


بعد از اينکه اعضاي تيم پيشکسوتان ميلان اعلام کردند فقط در شرايطي در بازي امروز حاضر مي‌شوند که قسمتي از پول قرارداد خود را بگيرند، محمد رويانيان که در هتل آزادي حضور دارد موفق شد ميلاني‌ها را براي سوار شدن به اتوبوس راضي کند.

به گزارش تسنيم،اتوبوس کاروان ميلان دقايقي پيش از هتل آزادي به سمت ورزشگاه آزادي حرکت کرد.

اين ديدار ساعت 15 آغاز مي‌شود.

ابهام در برگزاري ديدار پرسپوليس و ميلان

برگزاري ديدار تيم‌هاي فوتبال پيشکشوتان پرسپوليس و آث‌ميلان به علت عدم حضور مسئولان ايتاليايي در جلسه هماهنگي در ابهام قرار گرفت.
PERSPOLIS NEWS 1


در حالي‌که قرار بود صبح امروز جلسه هماهنگي ديدار تيم‌هاي ستارگان ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس در هتل آزادي برگزار شود اما با وجود حضور مسئولان هيئت فوتبال استان تهران و مسئولان پرسپوليس اما مسئولان ستارگان ميلان در اين جلسه حاضر نشدند آنها معتقد بودند که مقداري از پولشان باقي مانده و به همين دليل در جلسه هماهنگي حاضر نشدند.

رضا عابدي، دبير هيئت فوتبال استان تهران در اين زمينه به فارس گفت: من از ساعت 10 در هتل آزادي هستم اما نمي‌دانم چرا ميلاني‌ها در جلسه هماهنگي شرکت نکردند. همچنين بهروان و خوردبين هم از علت عدم حضور ميلاني‌ها در اين جلسه اظهار بي‌اطلاعي کردند.
هر كی فوتباليسته سپاس بده
پاسخ
 سپاس شده توسط ★☆✩ aℱ﹩ℋi₦ ℛℯⓐℒⓘ★☆✩ ، 30Ḱᗩᔕ
#3
فقط به خاطر این که زده بودی هر کی فوتبالیسته سپاس بده سپاس دادم. Sleepy
من در رفاقت این گونه ام :
پایدار تا « پایِ دار » ... !

کانون هواداران کریس رونالدو در فلشخور


http://www.footballars.blogfa.com


http://www.flashkhor.com/forummember.php?action=profile&uid=91406
پاسخ
 سپاس شده توسط 30Ḱᗩᔕ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مس کرمان نیوز! ( MES NEWS ) تمامی اخبار مس کرمان
  SS NEWS
  REAL NEWS
  BARCA NEWS

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان