امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مراسم قربانی کردن در شیطان پرستی و کشتن دختران باکره+عکس

#1
پس از آشامیدن خون دختر قربانی جسد بی جانش را قطعه قطعه کرده و در قربانگاه جلوی معبد میگذارند و محل را با خواندن اورادی خاص ترک میکنند تاپوسیدهو فاسد شود تا زمانیکه نوبت قربانی سال بعد فرا رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای پیشوا، مراسم اعتقادی شیطان پرستان: یکی از اصول ادیان و مذاهب، چه مادی و چه الهی، مراسمات و آداب خاص آن است.

شیطان پرستی، آنگونه که پیروان آن اعتقاد دارند، یکی از فرق الحادی دنیای ماده است. لذا برای آن آدابی را در نظر گرفته اند.

صرف نظـر از تمـامی آدابی که بـرای شیطان پـرستی عنوان مـی شود، یک مقایسه تاریخی می تواند، نمونه خوبی برای اثبات این مدعا باشد. که شیطان پرستی آن چیزی نیست که خود آنان ادعا می کنند.

شیطان پرستان مکتب خود را یک مکتب نو ظهور می پندارند، در حالی که آداب این فرقه همان آداب گذشتگان آنان است.

یکی از این آداب، مراسم قربانی یک انسان است. این مراسم هم در گذشته و هم اینک، سالیانه انجام می گیرد، که البته بخشی از کتاب مقدس شیطان پرستی نیز به آن اختصاص دارد.

به این مبحث باید دعاها و سایر آداب از جمله عبادات و اذکار و… را هم اضافه کرد.

اما مراسم قربانی کردن انسان که تشریفات خاص خود را دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در اینجا نمونه ای از مراسم قربانی انسان را که در میان قبایل گذشته تاریخ اجرا می گردید را مورد اشاره قرار خواهیم داد.

در میان قبایل گذشته، تشریفات قربانی انسان چنین بود. شخصی را که باید قربانی شود، یک سال پیش انتخاب می کردند. مردم در طول سال او را مقدس می شمردند و انواع امکانات زندگی را برایش فراهم می نمودند. روز موعود او را در کوچه و بازار می گرداندند و سپس به سمت معبد می بردند.

پنج نفر از کاهنان ویژه با لباس سیاه و با مراسم وحشت زا، آن شخص را روی سنگ قربانگاه می خواباندند. چهار نفر دست و پای او را و دیگری سرش را نگاه می داشتند. و آنگاه کاهن بزرگ با لباس سرخ، تیغ مخصوص خود را با یک ضربت ناگهانی بر سینه او می کوفت و قلب او را بیرون می آورد و آن را در حالی که می تپید به پای بت می انداخت تا مورد قبول بت قرار گیرد که مورد خشم و غضب قرار نگیرند.

اما شیطان پرستی امروز که مملو از دروغ و عوام فریبی است، به گونه ای مرموز این سنت را نقد کرده و آن را به باد انتقاد می گیرد. اما چگـونه می توان حقیقتـی را که از مسلمـات این آئین است پوشیده نگـاه داشت؟ ببینید لاوِی چگونه حقیقت را وارونه جلوه می دهد و قربانی کردن انسان را قبیح می داند.

قربانی کردن انسان بسیار زشت است. یک شیطان پرست، دنیا را زیبا می بیند و همه انواع موجودات، چه انسان و چه حیوان را مقدس می شمرد.

اینها سخنان کسی است که در زندگی خود، در تمامی مراسمات قربانی کردن انسان در طول تاریخ شیطان پرستی که خود او بنیان گذارده شرکت کرده و خود مستقیماً آنرا هدایت کرده است. چه می شود گفت؟!

جالب است که شیطان پرست که طبق اظهارات خود لاوِی همه چیز را سیاه و تاریک می بیند، در اینجا زیبا بین شده و همه را تقدیس می کند. در حالی که واقعیت چیز دیگری است. زیرا همانطور که قبلاً اشاره شد، از منظر شیطان پرست هیچ چیز مقدسی وجود ندارد.

اما این تناقض آشکار را ملاحظه فرمائید، که در همان کتاب، به بحث قربانی کردن انسان اشاره می کند.

یکی از واجبات، قربانی کردن و ریختن خون است. زیرا خون مظهـر زندگی و نیرو می باشد. البته به شرط اینکه خون ریختـه شده، تازه باشد و یک جادوگر مجرب این کار را بکند. این کار بهترین روش برای تسکین شیاطین می باشد.

مراسم قربانی کردن در شیطان پرستی و کشتن دختران باکره+عکس 1
این عمـل باعث بخشیده شدن افـراد می گردد. و این مرگ زندگی را برای دیگران در پی دارد

اگـر قربانی کردن انسان قبیح است، پس چرا این عمل توجیه می شود.

لاوِی می گوید: یک شیطان پرست حتی نمی تواند به یک حیوان یا کودک، آزاری برساند. اما آیا می توان باور کرد؟

پس چگونه است که آزار جنسی کودکان و حتی آزار جنسی حیوانات در سراسر دنیا از سوی شیطان پرستان به طور وحشیانه ای صورت می گیرد.

لاوِی قربانی انسان را قبیح خواند. اما هیچ کس از او سوال نکرد که، چرا در کلیسای شیطان همه ساله، مراسم قـربانی انسان برگزار می گردد؟!. لاوِی قربانی انسان را یک شایعه از جانب دشمنان دانسته و آن را نشانه احساسات منفی بر شمرد، اما هیچگاه پاسخ نداد که چرا این مراسمات با حضور خود او برگزار می گردید؟!

اعمال و زمان شیطان پرستی
زمان شیطان پرستی در زمان های بسیار قدیم و قرون اولیه آدمی در چندین زمان انجام می گرفت :

اولین زمان هنگام کسوف و خسوف بود , بر این تصور که شیطان و خدای تاریکی از انسان ها عصبانی هستند و منتظر هدیه خود و اگر برای آن ها قربانی انجام نمی گرفت خدای تاریکی و شیطان تمام انسان ها را قتل عام می کردند لذا برای آرامش شیطان قربانی کردن انسان انجام می شد. این مراسم به ویژه در قبایل امریکای جنوبی بسیار فراوان دیده شده است به گونه ای که اکتشافات به دست آمده وجود این قربانی کردن ها را تصدیق می کند و اتاق های مخصوص قربانی کردن نیز به شیوه ای خاص بنا شده بود و تزئینات خاص خود را داشت .البته قربانی کردن انسان در زمان های دیگری نیز انجام می شد .

قربانی کردن انسان در دوره کنونی در یک شب کاملا تاریک انجام می شود . اعمال مراسم شیطان پرستی نیز بسیار زیاد است و به ذکر چند مورد بسنده می کنیم :
مراسم قربانی کردن در شیطان پرستی و کشتن دختران باکره+عکس 1
مهمترین اعمال آنها اعمالی هستند که همیشه انجام می دهند و در آن به انجام امور جنسی می پردازند و همچنین از شیطان برای پیشبرد اهداف حاضرین کمک می خواهند و اگر کسی مشکلی داشته باشد برای حل مشکل وی دعا می شود .

مراسم بعدی مراسم عضویت یک عضو جدید یه این هیئت و مجموعه است که این کار توسط کشیش کلیسای شیطان و یا همسر وی ( بستگی به مذکر و یا مونث بودن عضو جدید دارد) انجام می شود.

مراسم قربانی کردن
در شیطان پرستی جدید قربانی کردن مفهومی ندارد اما برای آنان که هنوز پیرو شیطان پرستی قدیمی و قرون وسطایی هستند این کار در شبی تاریک انجام می شود .

قربانی توسط آب مقدس غسل داده می شود و بر روی محراب خوابانده می شود . البته اصولا قربانی ها قبل از مراسم بیهوش می شوند و در کاملترین مراسم قربانی کردن برای شیطان قربانی پس از کشته شدن و نوشیدن خون وی توسط آتش سوزانده می شود . در این مراسم خواندن اوراد مخصوصی به زبانی به اصتلاح باستانی و گاها عبری انجام می گیرد.مراسم معروف اتحاد در نیایش سیاه یا نیایش جماعت سیاه شاید معروف ترین مراسم آنان باشد این مراسم در کلیسای شیطان پرستی انجام می شود و شبیه به مراسم عشای ربانی مسیحیت است با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می شود.

و اما طریقه ادای مراسم قربانی به الهه:
همه مردم قبیله جلو معبد شان جمع میشوند و آنوقت شمن با اوراد voodo دختر را به آنجا آورده و لباسهایش را در میاورند و بر روی یک میز چوبی در مقابل چشمان همه مردم قربانی را می خوابانند و بعد او را غسل داده و پاک ساخته آنگاه او را سر سر بریده و خونش را در ظرفی ریخته به تمام اهالی مینوشانند

پس از آشامیدن خون دختر قربانی جسد بی جانش را قطعه قطعه کرده و در قربانگاه جلوی معبد میگذارند و محل را با خواندن اورادی خاص ترک میکنند تاپوسیدهو فاسد شود تا زمانیکه نوبت قربانی سال بعد فرا رسد

برحسب عقاید این فرقه جسد به عنوان هدیه خوراکی تقدیم به الهه میشود.(منبع:رویداد)
حالا شما قضاوت کنین دین اسلام با منع کردن زنده به گور کردن دخترا دین وحشی گرایانه ایه یا شیطان پرستان که که مراسم قربانی دختران باکره رو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Heart من عاشق abolfazl6173 ام Heart
اخه همسرمه عشقمه عمرمه
پاسخ
 سپاس شده توسط ^gĥàŻáĽ^ ، niloofar kh ، mobina bieber ، eli ......... ، شکوفه2 ، سیده نرکس ، جمره چایاک ، blue girl ، Navisa. ، shawkila ، sara1100 ، روناز ، مارال 2 ، Mïņ̃†êR ، negin .m ، امیر0098 ، baaran ، ღ✿❤ پـرنیـــــــان ❤✿ღ ، Ⓐⓗⓜⓐⓓ Ⓡⓔⓩⓐ ، امیر حسین 1374 ، ✿viℴℓℯt ، mohammad31 ، kimi jOoOn ، maynaz90 ، ♪♫ ¥MËLØÐ ♪♫ ، sheybolkhazib ، Shadow of Death ، ندا2000 ، abolfazl6173 ، نیما.ع ، Roshanak1 ، Roxanna ، arezoo8 ، نگین15 ، sara mehrani ، ×ThundeRBolT× ، سورنا فاول ، رها جوووون.لپتاپ ، ~ CrAzY HuMaN ~ ، نازنین زیودار ، حقوقدان انجمن ، *رونيكا* ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، mr.destiny ، Mαяѕє ، IM JUST TIRED ، *_* ، نیلوفر 2000 ، sara006 ، ѕтяong ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، Aesthetic ، bernardoskar83@gmail.com ، *Tamana
آگهی
#2
حالا شما قضاوت کنین دین اسلام با منع کردن زنده به گور کردن دخترا دین وحشی گرایانه ایه یا شیطان پرستان که که مراسم قربانی دختران باکره رو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Heart من عاشق abolfazl6173 ام Heart
اخه همسرمه عشقمه عمرمه
پاسخ
 سپاس شده توسط abolfazl6173 ، رها جوووون.لپتاپ
#3
عجب خونی داره؟Big Grin

سر همه اینارو باید بزنن بعدشم تیکه تیکه کنن بعدشم بندازن جلوی گرگا
??☜ ﺁﺳِﻤﻮﻥْ ﺁﺑﻴِـــــﮧْ
?? ﺟﺎٓﯼِِ ↜ ﺍُﻭْﻥْ ↝ ْ ﺧﺎٓﻟﻴِـــــﮧْ??
?? ﮐِﻪ ﺑﺎٓﺷـــــِﮧ ﻭُ ﺑِﺒﻴﻨـــــﮧ ??
ﺍﻳﻨْﻘَﺪْ ☜ ﺣﺎٓﻟِﻤـﻮﻥ ☞ ْ ﻋﺎٓﻟﻴِــــ
پاسخ
 سپاس شده توسط s.amiri ، baaran
#4
سلام عزیزم
ممنون از مطلبت خیلی خوب بود
ولی زنده به گور کردن دخترا که نوشتی حین تولد برای دوره ی **قبل از اسلامه ** لطفا تصحیحش کن !!!
پاسخ
 سپاس شده توسط s.amiri
#5
(07-12-2013، 11:52)سیده نرکس نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
سلام عزیزم
ممنون از مطلبت خیلی خوب بود
ولی زنده به گور کردن دخترا که نوشتی حین تولد برای دوره ی **قبل از اسلامه ** لطفا تصحیحش کن !!!

درسته ولی در زمان پیامبرم بود اما بعد ورود اسلام پیامبر ممنوع و حرام اعلامش کرد و دخترش فاطمه(س) رو رحمتی هم برا امتش و هم برا خودش دونست درسته؟
Heart من عاشق abolfazl6173 ام Heart
اخه همسرمه عشقمه عمرمه
پاسخ
 سپاس شده توسط abolfazl6173 ، رها جوووون.لپتاپ
#6
(12-12-2013، 15:51)sharrr نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اخه چرا چرت ميگي؟شيطا پرستان هيچ وقت همچين كاري نميكنند اين كاره مسلمانان پاكستانه

حرف دهنتو بدون برو مستند شیطان پرستارا بگیر بعد بگو تو دین اسلام کجاش اومده که دخترو عریان کنن بعد سرشو ببرن؟
این در کجای اسلام اومده چرا چرت میگی آخه
Heart من عاشق abolfazl6173 ام Heart
اخه همسرمه عشقمه عمرمه
پاسخ
 سپاس شده توسط abolfazl6173 ، رها جوووون.لپتاپ
آگهی
#7
سنگسار که صد در صد هست در افغانستان قانون ماشین کلان رو میدونی؟
این قانونهای ابله هانه وجود داره ولی سر بریدن دختران باکره وجود نداره و نخواهد داشت
Heart من عاشق abolfazl6173 ام Heart
اخه همسرمه عشقمه عمرمه
پاسخ
 سپاس شده توسط abolfazl6173
#8
حیف از اسم حیوون که روی اینا گذاشته بشه خود شیطان هم یه فرشته بود فرشته ای که روزی 1000بار خدا را ستایش میکرد به خاطر همین ستایش هایی که کرد از خدا خواست تا بتونه فرزند ادما گمراه کنه اونوقت اینا شیطان میپرستند...واقعا نمیدونم باید بهشون خندید یا گریه کرد به حالشون...

ناامیدم خدایا چرا که تو مرا افریدی و به فرشتگانت امر کردی بر من سجده کنند و از روح خودت در من دمیدی... من برای تو چه کردم؟؟؟؟؟؟جز عبادتی که گاهی فراموش میکردم باید خالصانه باشد نه عادتانه...
Heartدوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد...
قیمتی دارد که هر کسی توان پرداختش را ندارد...

جمله ی کوتاهیست که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد...Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط اونی
#9
اینم از سپاست
ولی خیلی وحشی هستن اینارو باید باهاشون همین کارو کرد تابفهمن چه مزه ای میدهAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry
پاسخ
 سپاس شده توسط رها جوووون.لپتاپ
#10
(06-12-2013، 14:13)s.amiri نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حالا شما قضاوت کنین دین اسلام با منع کردن زنده به گور کردن دخترا دین وحشی گرایانه ایه یا شیطان پرستان که که مراسم قربانی دختران باکره رو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچکس نگفته که دینه اسلام وحشیانه ست....DodgyDodgyDodgy
شیطان پرستا کلا وحشین...این جزئی از کاراشونه......
به نظرم بهترین همون اسلامه یا آئیسته....Sleepy
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا چادر را به دختران جوان تحمیل می‌کنند؟
  بیانات امامان معصوم (ع) درباره مسخره کردن دیگران
  چت کردن باخدا
  آیا سِنّی كه برای ازدواج دختران گذاشته اند متناسب است؟
  دعا برای احضار کردن روح و...
Lightbulb دختران و پسران چه تفاوتهایی با هم دارند؟
Brick شیطان به وسیلۀ زینت دادن متاع‌های دنیا در عقیدۀ انسان نفوذ می‌کند و..
  شیطان از چه موجوداتی بدش میاد
Tongue آیا انسان و شیطان خصلت مشترک دارند؟
  وقتی شیطان گریه می کند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان