امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

كمای نوعروس با حمله خونين زن همسايه

#1
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز؛
زن همسايه كه از رفتار خشن تازه داماد كينه به دل گرفته بود با حمله به نوعروس وي را هدف ضربات چاقو قرار داده و به كما فرو برد. اين زن خشمگين وقتي ديد نوعروس بخت برگشته بي‌جان روي زمين افتاده است پا به فرار گذاشت.

به گزارش ایران؛ ساعت 12 ظهر 21 آبان‌ماه سال جاري بود، رهگذران در خياباني حوالي يافت‌آباد صداي جيغ‌هاي زنانه‌اي را شنيدند و با صحنه‌اي باورنكردني روبه‌رو شدند.

زن جواني نقش بر زمين و در اطرافش خون جاري شده بود و زن و مرد ديگري كنارش ايستاده و فريادزنان شيون مي‌كردند. همزمان همه ديدند زني لاغر اندام با قدي بلند كه چادري نيز به سر داشت با دستپاچگي پا به فرار گذاشت و از صحنه مرموز دور شد.

دقايقي بعد مأموران اورژانس در صحنه حضور يافتند و پيكر نيمه‌جان زن جوان را به بيمارستان شهداي يافت‌آباد منتقل كردند.

پزشك معالج وقتي ديد حال نوعروس 20 ساله وخيم است بلافاصله وي را به اتاق عمل انتقال داده و تحت عمل جراحي قرار داد و زن بخت‌برگشته در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شد.

ساعاتي از اين ماجراي تلخ نگذشته بود كه مردي به شعبه 4 دادسراي يافت‌آباد رفت و وقتي پيش روي بازپرس شكري ايستاد، آهي كشيد و گفت: ساعاتي پيش با همسر و خواهرم براي خريد بيرون رفتيم و وقتي برگشتيم در خيابان سجاد جنوبي بين زن جواني و خواهرم مشاجره‌اي درگرفت كه ناگهان آن زن چاقويي را از زير چادرش درآورد و به خواهرم حمله كرد، من دست به كار شده و خواهرم را به عقب كشيدم تا چاقو به وي نخورد. ناگهان چاقو به گردن همسرم كه ندا نام دارد خورد و وي روي زمين افتاد.

اين تازه‌داماد افزود: حالا ندا در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شده است. زن چاقوكش را مي‌شناسم، وي نسرين نام دارد و در همسايگي ما زندگي مي‌كند. وي از صحنه حمله خونين فرار كرد و خواستار دستگيري و مجازاتش هستم.

با ادعاي مرد تازه‌داماد و در حالي كه نوعروس در كما فرو رفته بود به دستور بازپرس شكري تيمي از مأموران پليس وارد عمل شدند تا تحقيقاتي را براي رديابي و دستگيري زن چاقوكش انجام دهند.مأموران با راهنمايي تازه‌داماد خيلي زود زن چاقوكش را به دام انداختند و به تحقيق از وي دست زدند.

نسرين در بازجويي‌ها گفت: چند شب پيش وقتي بيرون بودم در مسير بازگشت به خانه كم مانده بود همسر ندا با من تصادف كند. اعتراض كردم و وي عصباني شده و سيلي به صورتم زد. خيلي ناراحت شدم، از آنجا كه خيابان تاريك و خلوت بود و كسي حضور نداشت كه جواب سيلي «هادي» را بدهد با كلي بغض به خانه‌مان رفتم. روز حادثه خيلي اتفاقي‌هادي را با همسر و خواهرش ديدم، جلو رفتم تا نزد خواهرش به خاطر حركت زشت آن شب‌هادي گلايه كنم.

ناگهان‌هادي به سمتم حمله كرد و گفت تو مي‌خواهي آبروي مرا جلوي همسرم ببري، چاقو كشيد و قصد حمله به من را داشت كه جاي خالي دادم و چاقو به ندا خورد.

نسرين در حالي ادعاي بي‌گناهي كرد كه شاهدان حادثه همه گفته بودند ديده‌اند وي با چاقو نوعروس را هدف قرار داده و با دستپاچگي از محل حادثه گريخته است.

10 روز از زمان حادثه مي‌گذشت كه نوعروس از كما خارج شد و از مرگ حتمي نجات يافت.

بنابر اين گزارش، زن چاقوكش نيز با توجه به تجسس‌هاي ميداني پليس و بازپرس شكري در اين حادثه گناهكار شناخته شده و با قرار قانوني روانه زندان شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
كمای نوعروس با حمله خونين زن همسايه 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ★~ ற!ՖŠ дℛд ★~ ، ♀✘ دُختَــ♥ـر بَهــآرے ♀✘ ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، سووگند
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حمله ایران به اسرائیل
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
Heart بیانیه ارتش عراق درباره حمله راکتی ناشناس به پایگاه «الحریر» اربیل
Heart حمله با سلاح سرد در اسکاتلند سه کشته برجای گذاشت
  پامپئو نفر اول حمله آمریکا به چین در موضوع کرونا
Heart به ما حمله کردند، ما را آتش‌ زدند و منفجر کردند تا از لبنان خارج شدیم
Heart حمله کرونا به آرزوهای ولیعهد سعودی
  مسکو: هرگونه حمله موشکی آمریکا را پاسخ می‌دهیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان