امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

8 فیلم برتر عاشقانه

#1
دوفیلم اول، انتخاب منتقدان بزرگی همچون راجر ایبرت و جیمز براردینلی است و بقیه فیلم ها، مهم ترین فیلم هایعاشقانه ای هستند که در سال 2012 اکران شده و توانسته اند، حس رمانتیک تماشاگران را تقویت کنند. فیلم های رمانتیک امسال را مرور کنید.
«عهد»: عشق و فراموشی
کارگردان: مایکل ساسی
راجر ایبرت، منتقد معروف سینما که «همشهری کین» را بهترین فیلم عمرش می داند، فیلم «عهد» را عاشقانه ای خوش ساخت و پراحساس می داند. او این فیلم را رمانتیک ترین فیلم اکران شده در 2012 انتخاب کرده است: «فیلم «عهد»، عاشقانه ای است که به ازدواج ختم نمی شود چون چهار سال از ازدواج قهرمانانش گذشته است. این فیلم درباره زندگیعاشقانه ای است که در آن زن، چیزی به یاد نمی آورد.
راشل مک آدام و جانینگ تتوم در نقش لئو و پیج، به زیبایی بازی می کنند. آنقدر که تماشاگر عشق و دوست داشتن را با تمام وجود در رابطه شان احساس می کند.» عشق و فراموشی آن، باعث شده ایبرت، این فیلم را بسیار رمانتیک بداند.

«حس کامل»: عاشقان بخت برگشته
کارگردان: دیوید مکنزی
جیمز براردینلی، منتقدی که راجر ایبرت او را بهترین منتقد در فضای مجازی می داند (کسی که سالی 300 نقد فیلم روی سایتش منتشر میکند)، فیلم «حس کامل» را به عنوان یکی از عاشقانه ترین فیلم های سال 2012 معرفی کرده است. داستان نهفته در فیلم «حس کامل» در عین تلخی خیلی دلنشین است. ماجرا از اپیدمی شدن یک بیماری عجیب شروع می شود.
این فیلم درباره آخر زمان و پایان زمین نیست. ایوان مک گریگور و اوا گرین در نقش مایکل و سوزان، دو عاشق بخت برگشته ای هستند که شاهد به پایان رسیدن نسل بشر هستند.

«بل امی»: عشق اغواگر
کارگردانان: دکلان دونلان ونیک آورمرود
8 ژوئن 2012، فیلمی با بازی رابرت پتینسون و اما تورمن روی پرده اکران رفت که خیلی زود توانست نظر عاشقان را به خود جلب کند. ماجرا در پاریس قرن نوزدهم می گذرد. یک سرباز سابق آس و پاس با بازی پتینسون، سعی می کند پله های ترقی را با جا کردن خودش در دل زنان متمول یکی یکی طی کند.
این فیلم، عاشقانه نیست بلکه قدرت عشق را به تصویر می کشد.

«نامزدی پنج ساله»: طلسم ازدواج
کارگردان: نیکلاس استولر
داستان این فیلم از جایی آغاز می شود که اکثر فیلم های رمانتیک در آن پایان می پذیرند. تام سالامون با بازی جیسون سیگل سرآشپز یک رستوران در شهر سان فرانسیسکو است. او در یک لحظه فوق رمانتیک از عشقش وایولت با بازی امیلی بلانت خواستگاری می کند و حلقه معروف ازدواج را به او اهدا می کند.
نرسیدن دو عاشق به یکدیگر و اتفاقات حاشیه ای آن، باعث یک کمدی رمانتیک شده که جزو فیلم های شیرین عاشقانه 2012 معرفی شده است.

«خوش شانس»: عشق و جنگ
کارگردان: اسکات هیکس
با اینکه کارگردان این فیلم اسکات هیکس است اما خیلی ها این فیلم را به هوای نیکولاس اسپارکس و کتاب های او دوست دارند. این فیلم ساخته شده برای اینکه در پاییز دیده شود.
یک ملودرام عاشقانه با هنرپیشه های خوش قیافه، فیلمبرداری متنوع و گاهی تار مانند، هوای ابری، موسیقی متن ملایم و خلاصه نهایت شور و جذابیت عاشقانه. داستان درباره سربازی آمریکایی است که پس از آنکه از یک حمله در عراق جان سالم به در می برد، عکسی از یک زن پیدا می کند.
او این عکس را نشانه خوش شانسی اش می داند و تصمیم می گیرد پس از بازگشت به آمریکا این زن را پیدا کند. زاک افرون و تایلور شیلینگ، نقش این زوج عاشق را بازی می کنند.

«لول»: عشق مدرسه ای
کارگردان: لیزا ازیلوس
در زمانه ای که یوتیوب و فیس بوک و امثالهم، باعث ارتباط آدم ها و خصوصا جوانترها می شوند، لولا با بازی مایلی سایروس، درگیر یک عشق نوجوانانه مدرسه ای شده است.
وقتی مادر لولا با بازی دمی مور از سر کنجکاوی و کمی شیطنت دفترچه خاطرات بامزه و مهیج دخترش را می خواند، تازه متوجه می شود چه شکاف بزرگی میان او و نسل دخترش وجود دارد. طبیعتا نگاه مادر به عشق دختر، با احتیاط و رای منفی همراه است اما در میان تضادهای فکری بین مادر و دختر، لولا تلاش می کند طرف مقابلش را معشوقی متفاوت جلوه دهد. این فیلم، بازسازی یک کمدی عاشقانه بلژیکی با همین نام و از همین کارگردان است.

«تایتانیک سه بعدی»: شاهزاده و گدا
کارگردان: جیمز کامرون
فارغ از حس نوستالژیکی که خیلی ها نسبت به این فیلم بسیار عاشقانه دارند، شکی نیست اکران دوباره این فیلم در 6 آوریل 2012 و این بار به صورت سه بعدی باعث شد تا خیلی ها این فیلم را همچنان یکی از رمانتیک ترین فیلم های اکران 2012 و همچنین تاریخ سینما بدانند. هیچ کس نمی تواند کتمان کند که با دیدن این عاشقانه تراژیک، اشک به چشم هایش نیامده است.
طبیعتا وقتی یکی از رمانتیک ترین فیلم های تاریخ سینما، به صورت سه بعدی اکران می شود، در فهرست عاشقانه ترین فیلم های اکران شده سال هم قرار می گیرد.

«دریای عمیق آبی»: عشق ناکام
کارگردان: ترنس دیویس
«دریای عمیق آبی» فیلمی عاشقانه درباره ماهیت بی ثبات عشق است که براساس نمایشنامه ای از ترنس رتیگان ساخته شده و ریچل وایس و تام هیدلستن در آن بازی می کنند.
در این فیلم، ترنس دیویس، با رویکرد شاعرانه خود، داستانی از عشق، غریزه و خیانت را در فضای دهه پنجاه لندن روایت می کند. در انگلستان پس از جنگ، زنی که زندگی ناخوشایندی را با همسرش که قاضی است سپری می کند، به یک خلبان سابق نیروی هوایی سلطنتی، علاقه پیدا می کند وبه این ترتیب زندگی زن در مسیر دشوار دیگری قرار می گیرد. این فیلم که بر اساس نمایشنامه ای راجع به ناکامی در عشق است.
منبع : bartarinha.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط ×ThundeRBolT× ، shawkila ، ✘ 2gнєтєя4єνєя ✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  ثبت‌نام ۴۹۸ فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان!
  «خروج فرانسوی» فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد
  فیلم DUNE مانند فیلم ارباب حلقه‌ها خواهد بود!
  جلوه های ویژه کامپیوتری فیلم |تنت|از یک فیلم عاشقانه هم کمتر میباشد!
  مجله (فار اوت)25 فیلم غیرانگلیسی زبان برتر تاریخ سینما را انتخاب کرد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان