امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حسام نواب‌ صفوی حسابی به خودش می ​رسد + عکس

#1
Shocked 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مجله زندگی ایده آل:  حسام نواب‌صفوی پسری شهریوری است. از آن شهریوری‌هایی که حسابی به خودش می‌رسد و طبق برنامه و سبک خاصی لباس می‌پوشد. کت و شلوارهای آنچنانی با پیراهن‌های یقه ایستاده طرح‌دار و دوختی کاملا متفاوت از انتخاب‌های او در پوشیدن لباس‌هایش است. حسام بعد از اقامت 4 ساله‌اش در ايالات‌متحده وگرفتن مدارکش در 2 رشته بازیگری و موسیقی در سال 1374 به ایران بازگشت و رشته تئاتر را در دانشگاه آزاد تهران ادامه داد.او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با حضور در چند سریال و درخشیدنش در «کیف انگلیسی»، شروع کرد و درست در همین زمان بود که او به دليل ظاهري متفاوت و سبک لباس پوشیدنش مورد توجه قرار گرفت. اعتراض، اتانازی، عروس خوش‌قدم، شمعی در باد، سیزده گربه روی شیروانی و اخراجی‌ها 2 هم جزو کارهای سینمایی است که او در طول دوران هنری‌اش در آنها بازی كرده است. در کنار این کارنامه هنری حضور او با لباس‌های خاص در برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف اولین چیزی بود که همه راجع به آن حرف می‌زدند اما اینکه درپشت این نوع انتخاب لباس چه تفكري هست را خودتان بخوانید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حسام نواب‌ صفوی حسابی به خودش می ​رسد + عکس 1

اعتماد به‌ نفس خالص

خوش‌پوش، تمیز و مرتب بودن برای او همیشه یک حسن است. اینكه شما حس زیبایی‌شناسی داشته و برای لباس‌هایی كه می‌پوشید از قبل طراحی ذهنی كنيد، خیلی خوب است. بايد باتوجه به استایل و قد، مدل لباسی را كه می‌پوشید درست انتخاب كنید یا حتی مدل مو نيز مهم است كه با استایل و شخصیت شما هماهنگ باشد. فرهنگ لباس زیبا پوشیدن چند سالی است كه در جهان اپیدمی شده، به طوری که هنرمندان به عنوان یک الگو بیشتر از همه دنبال این ماجراها هستند. نوع لباس حسام کاملا نشان می‌دهد که او فردی با اعتمادبه‌نفس، اهل تجملات و پول خرج‌كن است و علاقه خاصی به مادیات دارد. به‌طور كلی پول در زندگی این افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌كند. او همچنین به سلامت بدنش خیلی اهمیت می‌دهد و در زندگی به دنبال رفاه است. اين نوع افراد کسانی را برای دوستی انتخاب می‌كنند كه مثل خودشان باشند. آنها به پوشش پرزرق و برق علاقه دارند و از لباس‌های كلاسیك استقبال می‌كنند.

حسابی به خودش می‌رسد

او از آن‌دسته کسانی است که از بي‌توجهي به خودش و درهم برهمي، واقعا متنفر است. با تحلیل یقه‌ پیراهن‌ها و کت‌های حسام نواب‌صفوی به خوبی پی می‌برید که او مردي خوش‌مشرب و باسليقه است و در ظاهرش چنان وسواس دارد که مو را از ماست بیرون می‌کشد. از طرح‌هایی که برای لباس‌هایش انتخاب می‌کند کاملا پیداست که تصمیم‌های او قاطع و غيرقابل تغيير است. براي او كه در تمام عمر به دنبال خاص بودن بوده و حداكثر دقت و وسواس ممكن را در رسيدن به اين اعتقاد خرج داده، داشتن و پوشیدن لباس‌هایی که از طرز فکرش دور باشد ارزشي ندارد حتي اگر آن لباس در تمام دنيا منحصربه‌فرد باشد و ميليون‌ها نفر آرزوي داشتنش را داشته باشند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حسام نواب‌ صفوی حسابی به خودش می ​رسد + عکس 1

تا دل‌ تان بخواهد لباس دارم

حسام مي‌گويد: اهل مد و لباس به آن شكل نیستم اما دوست دارم چیزی كه به من می‌آید را بپوشم. رنگ سفيد و مشكي را خيلي دوست دارم، لباس پوشيدن من به همين شكل است، يا سفيد مي‌پوشم يا مشكي... خيلي‌ها به من مي‌گويند تو چرا فقط همين كت سفيد يا مشكي را مي‌پوشي؟! من مي‌گويم، نه چنين چيزي نيست، من تا دل‌تان بخواهد لباس‌هاي مختلف با رنگ‌هاي سفيد و مشكي دارم. رنگ مشكی را من به عنوان رنگ عزا قبول ندارم، به نظر من رنگ مشكی هیبت و زیبایی خاص خودش را دارد. رنگ سفید واقعا به نظرم صلح می‌آورد و ناخودآگاه آرامش را به شما هدیه می‌دهد. به همین دلایل می‌شود از روی رنگ لباس افراد به ویژگی‌های اخلاقی‌شان پی‌برد.

مراقب قوانین او باشید

حسام از 4،5 سالگی نواختن را شروع كرده و سال‌هاست پیانو را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و حتی در مقطعی به تدریس پیانو پرداخته است. او برای اولین‌بار در کنسرت فرزاد فرزین در برج میلاد در جضور مخاطبان بی‌شمار برای نواختن پیانو روی صحنه رفت اما جدای از سورپرایز حاضران از نوازندگی، لباس خاص و یکدست سفید او برق عجیبی در چشم همه انداخت؛ کت و شلواری خوش استایل با طرحی ویژه که با نورهای صحنه مطابقت خوبی داشت و تصویر بسیار خوبی از او ارائه داد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حسام نواب‌ صفوی حسابی به خودش می ​رسد + عکس 1

مهم‌ترین نكته در برداشت از سبک لباس پوشیدن او، رعایت قوانین زندگی‌اش است، بنابراین پیش از هرچیز لازم است كه با قوانین او آشنا شوید و در صورت امكان آنها را رعایت كنید. اگر هم با یكی از قوانین او مشكل دارید باید با حرف او را متقاعد كنید. شما با این كار مي‌فهميد كه وي به كوچك‌ترين چيزهايي كه مورد علاقه‌اش است توجه نشان مي‌دهد و راجع آنها فكر مي‌كند و از آنجا كه حافظه قوي دارد كمتر احتمال آن مي‌رود كه تاريخ وقايع مخصوص زندگی‌اش را فراموش كند.

وکیلی خوش‌ پوش

وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است؛ پدرش سال‌ها قاضی و وکیل بود و حالا حسام  این شغل را ادامه می‌دهد. اگر فکر می‌کنید او مدتی است که کم‌کار شده به خاطر به ثمر رساندن تلاش‌هایش در زمینه قانون و قضاست. او در حال حاضر موسسه حقوقی نواب‌صفوی را تاسیس کرده تا در این موسسه به‌طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تا در صورت بروز مشکل به آنها مشاوره و کمک ارائه کند.او در این موسسه یک تیم قوی متشکل از قضات و وکلای خبره دادگستری را در اختیار دارد. اگر سری به وب سایت او به آدرس اینترنتی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.navabsafavi.irبزنید سبک لباس پوشیدن ویژه او در این منصب را هم خواهید دید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حسام نواب‌ صفوی حسابی به خودش می ​رسد + عکس 1
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط آدنیوس2 ، Mr.Robot
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ازدواج این دختر زیبا و جوان با خودش (عکس)
  جشن تولد مسی در روسیه با کیک هم قد خودش ( تصاویر )
  دختره 15 ساله ای که با عمل زیبایی خودش را شبیه عروسک کرد+عکس
  زن ۳۴ ساله ای که خودش را دختر مدرسه ای ۱۵ ساله جا زد ! +تصاویر
  دختر زیبای ژاپنی خودش را شبیه جن دابی تخیلی کرد! + تصاویر
  ازدواج زن انگلیسی با خودش!
  داماد برای باج‌گیری از پدرزن، خودش را ربود !
  روش عجیب یک مرد عرب برای یافتن همسر برای خودش!! عکس
  ماجرای دختری که به دلیل ازدواج اجباری روی خودش اسید پاشید!
  زن داعشی معروف خودش را منفجر نکرده بود! +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان