امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکاتی ساده اما شگفت انگیز برای لاغری

#1
چگونه لاغر شویم؟ایا لاغری سخت است؟بهترین و سریع ترین راه برای لاغری چیست؟چه بخوریم تا لاغر تر شویم؟شاید اینها سوالاتی باشند که در ذهن اکثر ما وجود دارند و ما به دنبال بهترین جواب برای انها هستیم . ما امروز بهترین و راحت ترین راه را به شما نشان خواهیم داد.

چربی شکم و چاقی برای خیلی ها به خصوص خانوم ها بسیار خسته کننده و همچنین ناراحت کننده است.ودر بسیاری از موارد به افسردگی و نا امیدی منجر می شود.

اما اب کردن این چربی ها و رسیدن به اندامی ایده ال انقدر ها هم که فکر میکنیم سخت نیست و با ترکیبی از رژیم غذایی مناسب و ورزش میتوان لاغر شد.

در ابتدا هدفی برای خود تعیین و جهت رسیدن به ان تلاش کنید و از گرفتن رژیم و ورزش های طاقت فرسا به شدت اجتناب کنید.توقع بیش از حد از خود نداشته باشید مثلا اینکه در طول ۱ هفته ۲ کیلو لاغر کنید!به طور حتم چنین چیزی غیر ممکن است.یک برنامه لاغری حساب شده می تواند بسیار کمک کننده باشد.میزان نرمال برای کاهش وزن نیم کیلو در هفته است که به راحتی و بدون دردسر زیاد بدست خواهد امد با این روال شما سال بعد همین موقع ۲۴ کیلو وزن کم خواهید کرد.فوق العاده است نه؟

برای شروع با جایگزین کردن مواد غذایی کم کالری را با مواد کم حجم و پرکالری جایگزین کنید اما به طور کامل حذف نکنید تا روزانه تنها ۵۰۰ کالری کمتر دریافت نمایید.بطور مثال از میوه جات و سبزیجات بیشتر استفاده کنید اکثر میوه ها دارای کالری منفی هستند به این صورت که اگر کالری هر ۱۰۰ گرم سیب دارای ۴۰ کالری باشد بدن ما برای هضم و سوخت ساز ان بیش از ۵۰ کیلو کالری انرژی مصرف میکند.
نکاتی ساده اما شگفت انگیز برای لاغری 1
نکته بعدی این است که سیری کاذب در خود ایجاد نمایید به این صورت که قبل از صرف غذا یک لیوان اب بخورید و همچنین سالادتان را قبل از غذا میل نمایید با این کار ها معده شما به صورت کاذب احساس سیری کرده و اشتهای شما کم میشود.

به ورزش کردن اهمیت بدهید لازم نیست حتما ورزش دراز و نشست را انجام دهید که بسیار طاقت فرساست.قطعا ورزشی مانند دراز نشست برای لاغری مفید است اما بعد از مدت کوتاهی شما را دلزده و نا امید می کند.هر ورزش که دوست ذاری را انجام دهید ایروبیک کار کنید به پیاده روی برویدو یا حتی برقصید تا تحرک داشته باشد.

شاید با انجام کارهای فوق تغییر قابل توجهی در برنامه غذایی و زندگی شما ایجاد نشود اما سال بعد همین موقع ۲۴ کیلو کمتر خواهید بود.


یک برنامه غذایی پیش نهادی:

صبحانه را با غلات(انواع نان) شیر و ۱ قاشق عسل شروع کنید برای میان وعده بین صبح و ناهار نیز میتوانید اجیل بخورید البته میزان ان نباید بیش از ۵۰ گرم باشد.

برای ناهار یک تکه نان کامل گندم و رعایت مواردی که برای کم کردن اشتها بیان شد+ناهار معمولی قطعا خواهید دید که نمیتوانید به اندازه روز های قبلی غذا بخورید و این یعنی کم کردن کالری و در نهایت لاغر شدن.سعی کنید از سبزیجات در وعده ناهار زیاد استفاده کنید.مصرف سرخ کردنی ها را به حداقل برسانید مخصوصا گوشت و سیب زمینی را.میان وعده شما برای بعد از ظهر میتواند یک سیب پرتقال گلابی یا یک میوه فصلی باشد
برای شام هم میتوانید سوپ یا یک اش سبزی خانگی با یک تکه نان میل نمایید.

تا ۳ ساعت قبل از رفتن به رخت خواب از مصرف شیرینی هله هوله نوشابه و ابجو پرهیز کنید.سعی کنید خود را به مواردی که گفته شد عادت دهید شاید ماه اول کمی سخت باشد اما در ادامه جزو زندگی عادی شما خواهد شد.با رعایت مواردی که گفته شد به راحتی وزن کم خواهید کرد بدون اینکه کمترین هزینه ای برای شما داشته باشد.
نکاتی ساده اما شگفت انگیز برای لاغری 1
پاسخ
 سپاس شده توسط paria(^_^) ، m.abdollahi ، alireza-1377 ، @پوریا@
آگهی
#2
اینا به درد عمه هام میخوره خیلی چاقنSmile
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویدیو های ترسناکی که همه رو شگفت زده میکنه
Lightbulb دانستنی هایی جالب و شگفت انگیز درمورد برج ایفل !
  آشنایی با دنیای شگفت انگیز اعداد اول
  روشی جالب و ساده برای پیدا کردن طلا و جواهرات گمشده با جاروبرقی
  13 نکته ساده برای لاغری اسان
Big Grin حقایقی بسیار عجیب و شگفت انگیز درباره مغز!
  شش فایدۀ شگفت‌انگیز گوشت قرمز
Smile کشف شهر 7500 ساله شگفت انگیز در کویت 0:
Smile دختری که خواهرش را به طرز شگفت آوری نجات داد
  روش های غیر تهاجمی لاغری

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان